Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg vil bruke en font jeg har på maskinen på nettsiden min. Hvordan burde jeg gjøre dette?

7666810[/snapback]

Flash eller generere den om til bilder via en eller annen serverside løsning. Veldig mye jobb, så spørs om det er verdt det :)

Lenke til kommentar

Når de tre batteriene til X1en er tomme, er det greit å ta møtenotater i slike stiiiliiige notablokker. Dessuten virker man så ufattelig mer intellektuell når man sitter og skriver i samme notatblokk som Picasso, Matisse og Hemingway brukte i sin tid.

Lenke til kommentar

Mitt problem:

Ser ikke vitsen i å opprette egen tråd for dette:

Har en <div> inne i en annen <div>, og jeg vil gjerne få vertikalt midstilt den diven inne i den andre. Altså, det skal bli like mye luft over og under diven. Hvordan?

Forslag til løsning:

Har den innerste div'en fast høyde?

div div {
height: 300px;
position: relative;
top: 50%;
margin-top: -150px /* halvparten av height */
}

7660466[/snapback]

Den innerste div'en har ikke fast høyde, men det her funka ikke :( Trenger hjelp, anyone? :)

Lenke til kommentar
Viss det er nokon andre enn Robbie som ser etter eit alternativ til Textmate på Windows-plattformen, kan eg meddele at InType er sterkt påvirka av Textmate. :)

7668547[/snapback]

Likte den ikke veldig. Ctrl+Z funker ikke. Og bruker man TextMate greiene får man alltid opp class eller id på alle html elementene. Dessuten mangler den en del viktige funsjoner som erstatt og sånt.

Men den er jo enda bare i versjon 0.2 Alpha så vi får håpe den blir bedre etterhvert. En TextMate funsjon er noe jeg har savnet lenge.

Endret av JonT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...