Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Konge Siggi! Den bare du få lagt ut! :grin:

Kan i hvert fall legge den ut til spesielt interesserte når jeg blir ferdig med den...

Forresten, Siggi, er ikke det han luringen Sigurd på TVNorge som kaller seg det? :cry::p

@Marva, håper du ikke syntes bildelinken var bra, men resten av forumet? :p

*sjekke om php-folket er hjelpsomme i dag*

*jorgen var litt hjelpsom* --> Ser du leser her au... ;)

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar
Metallica - unforgiven II

den er :love:

åssen står det til ?

Jodajoda.. Jeg har 2 timer på å gjøre et en bed.øk heldagsprøvesett som egentlig tar 6 timer.. :w00t:

Hehe, har 2 fremføringer på mandag :( Om buddhismen og om naive amerikanere (native americans! HAH :()

Må jobbe med det i nesten hele helgen.. Slutter kl 7 på jobben og da er det "skole" :(

Lenke til kommentar
Hehe joa. For meg er det 5 timer surfing i uka ekstra..:)

Vi hadde en gammel grinete lærer som ville gjøre nesten alt på "gamlemåten" med penn og papir. Tror det var fem timer på et år at vi fikk bruke maskiner. Men så er dette 6 år siden eller noe sånt og da.

*tiden flyr, ilder er et tøft dyr*

Lenke til kommentar

Tok en titt på saldoen min på Tradedoubler. 5,30 og det etter at jeg har hatt reklame der inne et par-tre måneder. Da er det vel like greit for min del å gå over til å gjøre det selv, uten mellomledd.

Slik jeg har skjønt det så må den som klikker på banneret kjøpe der og da for at jeg skal få prosenter av salget, og hvem er det som klikker på for eksempel Dell og kjøper maskinen sånn med en gang? For sjekker de rundt omkring etter andre tilbud i noen dager, og går inn på Dell igjen og bestemmer seg for det tilbudet, får vel ikke jeg lengre prosenter?

Nå har ikke jeg Dellbanner, men andre lignende. Så var det en annonsør som ga meg opptil 2 kroner per klikk, hvis de som klikket på banneret var i riktig aldersgruppe. Hvordan skulle de liksom funnet ut det? Så lenge de betaler per klikk, så sier det jo ingenting om at de må registrere seg eller noe.

Oi, langt innlegg fra min side :ermm:

Lenke til kommentar
Sigmoidedudrelius: ta en titt hos tradedoubler under "feiltransaksjoner", kansje du har tapt litt der på grunn av folk som har klikket fra forskjellige undersider?

Kunne kun se syv dager tilbake, og da var det ingen feil. Men det er lenge siden jeg har oppdatert siden, så det er nok ikke mange som tar turen daglig for å si det sånn, men jeg har drøssevis av reisebrev jeg kunne ha lagt inn, men venter til siden er feilfri før jeg kjører på for fullt. Da skal det bli jubel og kanari... :w00t:

Lenke til kommentar
Angående reisebrevene: kunne du lagt inn dato, slik at jeg f.eks. ikke følger et råd om valuta som er tre-fire år gammelt? Mye kan forandre seg, vet du...

He he he... Det var ingen dum idé. Kan i hvert fall spørre de som sender inn nå om de kan fortelle meg når de var der.

< :angry: mode>

Plutselig ringte mobilen, ja ja, tenkte jeg, hvem kan dette være. En kjempehyggelig dame i andre enden, nei ikke han enden. Lovende...

Så viste det seg at ho skulle prakke på meg Demokraten, en lokal avis i Fredrikstad. En som kommer ut 3 dager i uka. For kun 200 kroner skulle jeg få den et halvt år. Bullsh... Jeg må jo fremdeles betale portoen, pluss at jeg leser Fredriksstad Blad som er en mye bedre avis og kommer 7 dager i uken, svarte jeg.

Allerede der burde ho skjønt jeg ikke var interessert. Men så bablet ho om at siden jeg hadde et fotballnavn (!?!?!) *smiske smiske* så likte jeg sikkert å lese om FFK og alt det der, og at det var greit å lese flere vinklinger.

Da svarte jeg ja, jeg er interessert i fotball, og vil jeg ha flere vinklinger kan jeg lese Demokraten på nettet, de viktigeste nyheterene har dere der sa jeg, og alt det som kun finnes i papirutgaven, har jeg null interesse av å lese uansett sett...

Vi avsluttet handelen der og da :cool:

</ :angry: mode>

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...