Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e

Kom igjen nå PT, vis oss hvor tøff du er

Jeg har ikke avatar engang :roll:

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar
...Fikk slakt i SO2 eller noe....

En stund siden, med andre ord :p

Siden det er lite annet fornuftig som diskuteres:

Jeg skal ha meg ny mobil, og selv om jeg i utgangspunktet er ganske off topic nå, stiller jeg en del av spørsmålet her i webkafeen også — vi som henger her i høgget av forumet er sannsynligvis ekstra kresne når det gjelder internett på en telefon, så:

Jeg har i grunn sett meg ut Nokia N80, HTC P4350 og HTC TyTn som mulige kandidater. Alle disse har WIFI, noe jeg ser på som et must. Kan noen her uttale seg om hvordan disse er i daglig bruk? Tenker spesielt på nettbruk (funker den bra sammen med opera mini, hvordan er surfeopplevelsen etc.) Hvis noen har vært borti flere av modellene (eller kan anbefale andre til nettbruk) og kan sammenligne hadde det vært supert. =)

Endret av Leon Johannessen
Lenke til kommentar
Men sånn seriøst så tør ikke jeg bytte avatar.

7654155[/snapback]

Støttes. :)

Syns det er en uting å bytte avatar, den gjør at man slipper å lese nicket for hver post..

Eneste positive avatarbytte jeg har vært med på her, må være da HalTan hadde avatarscript som viste goatse-bilder til noen brukere.. :mrgreen:

Lenke til kommentar

Jorgis sin avatar kan forbeder bare ved å gjøre om bildekvaliteten da :)

Men jeg kjenner igjen halvparten av de faste brukerene med avataren, er ikke heldig at mange bytter med andre ord..

Skulle kanksje hatt meg noe annet selv, men finner ikke noe som er passende :hmm:

Lenke til kommentar

Ryktene spekulerer i en et fremtidig kone-emne for Jon, men ingen vet helt eksakt. Sjekk IRC for prosjektet, jeg legger meg. Og Sebba; den hover-teknikken funker bare på rene text-linker med grafikkbakgrunn, så.. lykke til med å finne workaround. Jeg må nok rette på deg imorra, din tøs.

Lenke til kommentar
@MC2: Men det er ikke like gøy :p

TSP: Real liker ikke Opera av en eller annen grunn, mener jeg å huske.

Men Real Player suger uansett, brukte det ikke når jeg kjørte IE heller.

7652780[/snapback]

TSP: Hva er egentlig vitsen med å laste ned Real Player? Jeg har aldri brukt det noen gang.

7653235[/snapback]

Jo, men så er det dette med de realplayerfiltypene som jeg ikke får til å virke med andre avspillere. Jeg hater real player selv, spesiellt det meldingsvinduet deres.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...