PT Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Haha, ja, den tanken har jeg tenkt mer enn tre ganger for å si det sånn Du også Arve, bare sånn forresten Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Du også Arve, bare sånn forresten 7653917[/snapback] Min avatar er jo RÅ. Dessuten er den av meg sjøl Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Du også Arve, bare sånn forresten 7653917[/snapback] Min avatar er jo RÅ. Dessuten er den av meg sjøl 7653926[/snapback] Det er min óg, men det betyr ikke at den trenger å være stygg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jorgis: din avatar er både stygg og ikkje av deg sjølv. Failed. Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Min er kul, av meg selv (sånn ca) og har vært der i både år og dag. Passed. Men sånn seriøst så tør ikke jeg bytte avatar. Fikk slakt i SO2 eller noe når jeg prøvde meg forrige gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Kom igjen nå PT, vis oss hvor tøff du er Jeg har ikke avatar engang Endret 6. januar 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jorgis: din avatar er både stygg og ikkje av deg sjølv. Failed. 7654118[/snapback] Jeg sa aldri den var av meg, den er selvsagt av deg, larve! Lenke til kommentar
Leon Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) ...Fikk slakt i SO2 eller noe.... En stund siden, med andre ord Siden det er lite annet fornuftig som diskuteres: Jeg skal ha meg ny mobil, og selv om jeg i utgangspunktet er ganske off topic nå, stiller jeg en del av spørsmålet her i webkafeen også — vi som henger her i høgget av forumet er sannsynligvis ekstra kresne når det gjelder internett på en telefon, så: Jeg har i grunn sett meg ut Nokia N80, HTC P4350 og HTC TyTn som mulige kandidater. Alle disse har WIFI, noe jeg ser på som et must. Kan noen her uttale seg om hvordan disse er i daglig bruk? Tenker spesielt på nettbruk (funker den bra sammen med opera mini, hvordan er surfeopplevelsen etc.) Hvis noen har vært borti flere av modellene (eller kan anbefale andre til nettbruk) og kan sammenligne hadde det vært supert. =) Endret 6. januar 2007 av Leon Johannessen Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Seriøst, JonT, skift avatar. 7653893[/snapback] Skal vi da det samtidig da? Så får vi friska opp forumet her begge to. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Ok. I change, you change. Edit: Changed. Endret 6. januar 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ok. I change, you change. 7654326[/snapback] Må bare finne noe bra først. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Legg ut hva du har tenkt da, så kan vi velge den som passer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 hehe pent, Arve Leon Johannessen: Hva med en P990? Fungerer veldig bra med Opera mini Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Men sånn seriøst så tør ikke jeg bytte avatar.7654155[/snapback] Støttes. Syns det er en uting å bytte avatar, den gjør at man slipper å lese nicket for hver post.. Eneste positive avatarbytte jeg har vært med på her, må være da HalTan hadde avatarscript som viste goatse-bilder til noen brukere.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jorgis sin avatar kan forbeder bare ved å gjøre om bildekvaliteten da Men jeg kjenner igjen halvparten av de faste brukerene med avataren, er ikke heldig at mange bytter med andre ord.. Skulle kanksje hatt meg noe annet selv, men finner ikke noe som er passende Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Eg bytta me'han eg bytta namn, så håpar det ikkje gjer noko. Eg fan dette når eg søkte på "Aalton" på google image. Endret 6. januar 2007 av Løvskogen Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Bare litt nysjerig, men hvem er hun på bildet Jont?^^ Endret 6. januar 2007 av webby1 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ryktene spekulerer i en et fremtidig kone-emne for Jon, men ingen vet helt eksakt. Sjekk IRC for prosjektet, jeg legger meg. Og Sebba; den hover-teknikken funker bare på rene text-linker med grafikkbakgrunn, så.. lykke til med å finne workaround. Jeg må nok rette på deg imorra, din tøs. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Leon, jeg jobber i en mobilsjappe og har prøvd alle du skrev i posten din, bortsett fra P4350. TyTn er veldig å anbefale, og 2 av mine medarbeidere bruker den daglig:) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) @MC2: Men det er ikke like gøy TSP: Real liker ikke Opera av en eller annen grunn, mener jeg å huske. Men Real Player suger uansett, brukte det ikke når jeg kjørte IE heller. 7652780[/snapback] TSP: Hva er egentlig vitsen med å laste ned Real Player? Jeg har aldri brukt det noen gang.7653235[/snapback] Jo, men så er det dette med de realplayerfiltypene som jeg ikke får til å virke med andre avspillere. Jeg hater real player selv, spesiellt det meldingsvinduet deres. Endret 6. januar 2007 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå