Steinmann Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Inspirerende jobb har du også Jesper Forumet var grusomt tregt idag :o Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Are blogs the new forums? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Hva er det du jobber med Jesper? Passpå å bruk opp pengene dine da så du ikke får noe problem med lån/stipend da Endret 5. januar 2007 av JonT Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Ville ikke jobbet for Aller Internett av den enkle grunn at det er de drifter ITAvisen 7647157[/snapback] De drifter Digi.no også da. Og de har ti ganger bedre artikkler enn HW. Uansett er det jo bare fint at man faktisk kan bidra ortlig med noe, sånn at man blir lankt merke til på jobben. EDIT: Dessuten har de mye høyere timelønn enn HW. Endret 5. januar 2007 av JonT Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Ville ikke jobbet for Aller Internett av den enkle grunn at det er de drifter ITAvisen 7647157[/snapback] De drifter Digi.no også da. Og de har ti ganger bedre artikkler enn HW. Nå ja. Digi har mer direkte avskriving av pressemeldinger enn HW, men de har en del utrolig bra saker også - litt mer enn bare nyheter. Men så treffer Digi mye breder også. EDIT: Dessuten har de mye høyere timelønn enn HW. 7649303[/snapback] Timelønn? Er man fast ansatt får man normalt fast lønn - da regnes det i årslønn, ikke timelønn Tror faktisk ikke jeg vet hva timelønna mi er en gang Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Timelønn? Er man fast ansatt får man normalt fast lønn - da regnes det i årslønn, ikke timelønn Tror faktisk ikke jeg vet hva timelønna mi er en gang 7649617[/snapback] Dahl fikk i hvert fall mye bedre timelønn hos DinSide enn hos HW, så jeg regner vel med at fastlønnen også er ganske bra der. Endret 5. januar 2007 av JonT Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Nå funker ikke min Eple-gjestebok mer! "Duplicate entry '255' for key 1" Noen som har en anelse på hva som kan være galt+ Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Et id-felt eller noe med auto_increment som er satt som TINYINT kanskje? TINYINT takler ikke høyere verdier enn 255. Bytt til SMALLINT, det bør være nok. Endret 5. januar 2007 av PT Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Er det mulig å nekte at CSS filen(e) skal lagres i cachen? Hvis ja, hvordan? HTML eller PHP? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Er det mulig å nekte at CSS filen(e) skal lagres i cachen? Hvis ja, hvordan? HTML eller PHP? 7651221[/snapback] Html vis du har CSS i ett html dokument kan du cache html filen med. <META HTTP-EQUIV="CACHE-CONTROL" CONTENT="NO-CACHE"> PHP vis du har CSS eksternt. <?php header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate"); // HTTP/1.1 header("Expires: Mon, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT"); // Date in the past ?> EDIT: Du bør selfølgelig bruke PHP metoden (eller tilsvarende). EDIT: Hvorfor skal du egentlig cache CSS filen? Vis det er en liten del som skal endres for hver gang anbefaler jeg deg å opprette en egen CSS fil for den lille delen. Endret 5. januar 2007 av JonT Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) PHP vis du har CSS eksternt. Men da må du også sørge for at CSS-filen parses som PHP. Endret 5. januar 2007 av PT Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 PHP vis du har CSS eksternt. Men da må du også sørge for at CSS-filen parses som PHP. 7651393[/snapback] Hvorfor det? Kan bare lage en php fil som ser sånn ut: <?php header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate"); // HTTP/1.1 header("Expires: Mon, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT"); // Date in the past $file = pathinfo($i); if($file["extension"] === "css" && realpath($i) !== false) { readfile($i); }; ?> og gjøre sånn: <link href="css.php?i=stilark.css" /> det der er ikke nok sikkerhet, men bare for å gi deg en ide. Btw, må kanskje nevne at hvis brukeren er bak en proxy så kan det hende at proxyen lagrer cache, og da må andre response headers brukes i tillegg. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Noen som er litt udaterte? (brukte nyeste Opera) We have detected that your current browser version does not meet our minimum system requirements. Please upgrade to one of the following versions before downloading RealPlayer: Internet Explorer 5.0 or later, Netscape 6.0 or later. Once you have upgraded your browser, please proceed below. www.real.com , oh, we love them... Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 @MC2: Men det er ikke like gøy TSP: Real liker ikke Opera av en eller annen grunn, mener jeg å huske. Men Real Player suger uansett, brukte det ikke når jeg kjørte IE heller. Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Duppelpust, men who cares. Notepad++ har blitt så uendelig mange ganger bedre enn sist jeg prøvde det, og vil nok væremin favoritt fremover. Takker følks Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) PHP vis du har CSS eksternt. Men da må du også sørge for at CSS-filen parses som PHP. 7651393[/snapback] Hvorfor det? Kan bare lage en php fil som ser sånn ut: <?php header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate"); // HTTP/1.1 header("Expires: Mon, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT"); // Date in the past $file = pathinfo($i); if($file["extension"] === "css" && realpath($i) !== false) { readfile($i); }; ?> og gjøre sånn: <link href="css.php?i=stilark.css" /> det der er ikke nok sikkerhet, men bare for å gi deg en ide. Btw, må kanskje nevne at hvis brukeren er bak en proxy så kan det hende at proxyen lagrer cache, og da må andre response headers brukes i tillegg. 7651459[/snapback] Ikke glem at du må sette Content-type til text/css, istedet for default text/html. Endret 5. januar 2007 av jorgis Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 TSP: Hva er egentlig vitsen med å laste ned Real Player? Jeg har aldri brukt det noen gang. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Alle de kule bruker Real Alternative og QuickTime Alternative uansett. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Alle de kule bruker Real Alternative og QuickTime Alternative uansett. 7653633[/snapback] Alle de kule driter langt i Real uansett siden det er noe man aldri trenger. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Seriøst, JonT, skift avatar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå