enden Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Ahh, genialt -- Jeg hadde neppe tatt skade av et ekstra skrivebord eller fem, men sånn går det når jeg har litt for mange Vikingballer i luften samtidig 7638837[/snapback] Det er ingen som har dødd av å skaffe seg en editor med inline tabs fremfor notepad så langt Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har prøvd å bruke flere skrivebord selv, uten store hell. Det er mer effektivt med flere skjermer føler jeg.. Deaktivert hele funksjonen med flere skrivebord jeg på min maskin. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har prøvd å bruke flere skrivebord selv, uten store hell.Det er mer effektivt med flere skjermer føler jeg.. Deaktivert hele funksjonen med flere skrivebord jeg på min maskin. 7639492[/snapback] Gjør det samme som orsus. Er så mye enklere med to skjermer siden man bare kan "slenge" vinduer til side når man ikke trenger de. Og det er også mer slit å ha både flere skjermer og skrivebord samtidig. Derfor oppfodrer jeg alle å innskrenke på øl-budsjettet for å kjøpe flere skjermer dersom dere bare har en. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ny forside på dagbladet nå. Me don't like. Syns det ble rotete, stygt og jævlig Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Støttes fra min side óg! Fryktelig rotete var det, slet med å finne ut hvilken artikkel som hørte til hvor egentlig... Dette har de ikke lyktes spesielt godt med nei Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Om noen har fonten Allise, kan noen sende den til meg på mail? [email protected] Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Synes dagbladet ble til det bedre Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Dagbladet ser nå ut som en lokalavis. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Dagbladet ser nå ut som en lokalavis. 7640341[/snapback] Det er jo det... Norges lokalavis Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ny forside på dagbladet nå. Me don't like. Syns det ble rotete, stygt og jævlig 7639880[/snapback] Jeg merker ikke forskjell Så er jeg ikke ofte på db.no heller da, takk gud for RSS Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det er ingen som har dødd av å skaffe seg en editor med inline tabs fremfor notepad så langt Meget sant, og jeg er i utgangspunktet veldig glad i tabs, men jeg har ikke funnet en Notepad2-erstatter som også støtter tabs. Såeh, hvis noen har et tips eller to, så er det bare til å spytte ut. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hva bruker du i Notepad2, da? Hva er det som er viktig? Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Håper Dagbladet lar den menyen på toppen være dynamisk, type "AJAX", når underavdelingene også får den nye layout-en. Det er slitsomt med refresh av en hel side bare fordi man vi titte på andre tabs i menyen.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Anbefaler www.pzizz.com - takk til Henrik for tipset. Sovnet innen tjue minutter, kan ha noe med at jeg la meg 07:00 Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Håper Dagbladet lar den menyen på toppen være dynamisk, type "AJAX", når underavdelingene også får den nye layout-en. Det er slitsomt med refresh av en hel side bare fordi man vi titte på andre tabs i menyen.. 7640914[/snapback] Hva er vitsen med AJAX. Vanlig javascript funker da mye bedre. Syns ikke det ble så mye bedre. Men dette var jo bare første etape på vei for å gjøre siden bedre i følge Dagbadet folka. Håper bare de kvitter seg med den gradient dritten, og de store bildene og overskriftene som dekker hele skjermen. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Prøvd Notepad++, PT? 7640717[/snapback] Kan anbefales! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det er ingen som har dødd av å skaffe seg en editor med inline tabs fremfor notepad så langt Meget sant, og jeg er i utgangspunktet veldig glad i tabs, men jeg har ikke funnet en Notepad2-erstatter som også støtter tabs. Såeh, hvis noen har et tips eller to, så er det bare til å spytte ut. 7640701[/snapback] ZDE, mann! ZDE har i tillegg en ganske swiit prosjekthåndteringsløsning, så du slipper å rote rundt i filutforsker for å finne filene dine. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det samme har Dreamweaver, anbefales Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg bruker både ZDE og Notepad++. Bruker notepad++ når jeg bare skal gjøre quickfixes på lokale filer, bruker som oftest ZDE kun når jeg skal kjøre liveedit opp mot en server. Det er det som er så genialt med ZDE; at man slipper å lagre filene lokalt før man laster opp. Verdt de kronene jeg betalte for det back in the days of PHP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå