Jesper Karsrud Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Nei, fonten er ikke noe fin.. Liker Helvetica Neue bedre (den som er i header på desainforslaget til Tor) Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Nei, fonten er ikke noe fin.. Liker Helvetica Neue bedre (den som er i header på desainforslaget til Tor) 7636720[/snapback] Enig i det. Men fonten til Sparks passer bedre til logoen. Men det kommer litt ann på designet selfølgelig også. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Kan noen svare meg på hvilken font Sparks har brukt da? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ingen som har tenkt på at det er en skrivefeil i "Webcaféen"? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Ingen som har tenkt på at det er en skrivefeil i "Webcaféen"? 7636955[/snapback] Hva mener du? Det heter Kafé, ikke café ..og etter ordboken er det ett hankjønnsord og skal bøyes med -en i entall, bestemt form. Endret 3. januar 2007 av JonT Lenke til kommentar
Leon Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Tenker vel sikkert på at det heter kafeen, og ikke kaféen. =) Ellers svært bra, forresten! (Mikael Berg hadde noen gode kommentarer i den andre tråden) Endret 3. januar 2007 av Leon Johannessen Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Ingen som har tenkt på at det er en skrivefeil i Webcaféen? 7636955[/snapback] Vi skriver «kafé» med k i norsk, og vi skriver «kafeen» uten aksent. Trykket sier seg selv når vi har to e-er, men må markeres når det bare er én, som i «en» og «kafé». Dessuten er den typen aksenttegn i utgangspunktet frivillig. Edit: Det eneste man kan utsette på tittelen er dermed stor forbokstav. Endret 3. januar 2007 av Mikael Berg Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det heter Kafé, ikke café..og etter ordboken er det ett hankjønnsord og skal bøyes med -en i entall, bestemt form. 7636997[/snapback] Vi skriver «kafé» med k i norsk, og vi skriver «kafeen» uten aksent. Edit: Det eneste man kan utsette på tittelen er dermed stor forbokstav. 7637015[/snapback] Tenker vel sikkert på at det heter kafeen, og ikke kaféen. =)7637013[/snapback] Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Fonten heter Steelfish 7636966[/snapback] Thank you Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det er bare å kaste ut designforslag i den andre tråden. Alle blir tatt seriøse. Vi prøver at tor ikke skal designe forstår dere, han har ikke vært helt seg selv i det siste Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Vit at han får støtte frå mi side Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Bra eg har støtte fra the førde-possey, show love Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Noen som vil lage logo til meg? Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ahh, genialt -- Jeg hadde neppe tatt skade av et ekstra skrivebord eller fem, men sånn går det når jeg har litt for mange Vikingballer i luften samtidig Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Er det vanlig at hosten har 8mb begrensning på størrelsen på scripts som kjøres? Har ført til en del problemer med oppdatering av et forum jeg drifter. Eventuelt noen som har tips om en grei host til å hoste en side /m tilhørende forum? Viktige faktorer er: MySQL (en med litt plass på) PHP pris oppetid svartider Sikkert vanskelig å kombinere de tre nederste punktene. Sikkert greit å ha en del GB overføring i måneden óg Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Virker ikke http://validator.w3.org/ ? Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jo?http://yousuck.com' target='_blank'> Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ikke i nitiden. Men nå virker den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå