Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et spørsmål.

Finnes det en snarvei (tastetrykk) som får Firefox til å submite en form uansett "hvor" i formen man er? Dvs. når man skal logge inn et sted holder det jo som regel å trykke Enter i passordfeltet, så mitt spm. er da om det finnes en snarvei som kan submitte "denne" formen uansett hvor? Et eksempel er jo text-area - når man er ferdig med dette, hva gjør man da?

Til av dere som bruker Outlook Web Access så er det noe tilsvarende Ctrl+Enter (send mail) jeg lurer på... Slik at man ikke behøver å tab'e i evigheter..

7605554[/snapback]

Det bør være mulig å scripte dette fo hele siden, men da dreper du jo funksjonaliteten i text area-et i så fall. Jeg regner med at shift + enter vil fungere, men det er jo en løsning svært få kjenner.

Enter i Text-area er jo berre linjeskift :ph34r:

7606560[/snapback]

Smarten :)

Lenke til kommentar

7606560[/snapback]

Og med det innlegget oppnådde du hva..? :)

7606910[/snapback]

Dvs. når man skal logge inn et sted holder det jo som regel å trykke Enter i passordfeltet, så mitt spm. er da om det finnes en snarvei som kan submitte "denne" formen uansett hvor? Et eksempel er jo text-area - når man er ferdig med dette, hva gjør man da?

7605554[/snapback]

7606560[/snapback]

Vel - TAB, og så enter da. Det går. :p

Rar sammenheng, rar måte å oppfatte ting på. Hold kjeft om det.

Lenke til kommentar

Ja, text-area er et eksempel på hvor det ikke går å trykke enter sa han, så må du ha en egen post for å påpeke det..? :p Men ja, vi kan holde kjeft om det. :)

Og TAB - Enter funker ikke dersom det er flere area'er etter den du står i, og da er man tilbake til det Robbie lurer på i utgangspunktet. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...