Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Finner ikke en slik funksjon i Opera, så jeg får spørre om det finnes til FF.

Går det an å kunne høyreklikke eller lignende for så å få et alternativ (mellom de andre) som er "Lagre side"? Slik at om du er på forsiden lastes alle dokumenter, bilder og lignende som det linkes til i html-dokumentene og css-dokumentene tilknyttet siden? Noen plugin for omtrent det?7581532[/snapback]

Blind eller? :p

Ctrl + S -> HTML-fil med bilder, eventuelt Nettarkiv om du vil ha hele skiten i en enkelt fil.

I Opera altså. Nesten det samme i Firefox.

7583736[/snapback]

Hmm, ble ikke helt riktig. Jeg lagret denne siden fra webkafeen og testet, flesteparten av bildene var med, og til og med reklamen, men siden var ikke stylet riktig, teksten var større og bakgrunnselementer manglet, hva er feil, eller hva gjør jeg feil?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finner ikke en slik funksjon i Opera, så jeg får spørre om det finnes til FF.

Går det an å kunne høyreklikke eller lignende for så å få et alternativ (mellom de andre) som er "Lagre side"? Slik at om du er på forsiden lastes alle dokumenter, bilder og lignende som det linkes til i html-dokumentene og css-dokumentene tilknyttet siden? Noen plugin for omtrent det?7581532[/snapback]

Blind eller? :p

Ctrl + S -> HTML-fil med bilder, eventuelt Nettarkiv om du vil ha hele skiten i en enkelt fil.

I Opera altså. Nesten det samme i Firefox.

7583736[/snapback]

Til og med IE har den funksjonaliteten :)

Lenke til kommentar

Jeg kan jo selvsagt trekke frem enden_paa_fylla.PNG, men jeg tror de fleste vet hvor den lille godsaken finnes :fun:

Ellers har vi jo bilder av Larven som spyr på dass eller noe.

EDIT:

Høy, avatarskiftegreien min fra i fjor funker jo fremdeles :p

Endret av PT
Lenke til kommentar

Sebba: Jeg legger meg nå, så du står sikkert opp om fem timer, sjekk /webkafeen, markup og slikt - så har jeg innspillene klart til jeg våkner i ørska.

Btw, Henrik: Når kan man regge domener på subsys? Og når skal vi gjøre ferdig russesiden, er opptatt på nyttårsaften ;-*

Endret av Løvskogen
Lenke til kommentar
Må si den der jeg grattulerer enden med unge, og disser henke var litt bra også.

Vet ikke hvor den ble av da..

7590704[/snapback]

Wha.Liek.Drunk?

7590853[/snapback]

Absolutt :ph34r:

Sebba: Jeg legger meg nå, så du står sikkert opp om fem timer, sjekk /webkafeen, markup og slikt - så har jeg innspillene klart til jeg våkner i ørska.

7591022[/snapback]

Titta på det, så greit ut. Fin tekst hvertfall :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...