Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8fx0y6VV

Vi aapner ikke pakker for i morgen kveld, saa vet ikke hva jeg faar fra folkene i USA enda. For jeg reiste fikk jeg $600, 1000NOK, et pondus, en stor melkesjokolade og ikke minst flybiletter til usa (og tilbake).

Har allerede brukt $100 paa filmer, og kommer til aa bruke mere :p

Espen

Lenke til kommentar

Fikk nytt trådløst tastatu og musr jeg virkelig må venne meg til.

Kommer til å bli noen ville fylleposter nå tror jeg.

Pokersett av eksen min, føler meg litt dust som bare kjøpte en cd..

Masse klær i for stor størrelse.

Penger, gavekort, barbermaskin, supersøt bildecolage av meg å bestevenninda mi :love:

Lenke til kommentar

Klede, klede, sokkar, boxer og eit par hanskar. Jo, og litt cæsj.

Hm. Jula blir kjedeligare og kjedeligare for kvart år som går. Umulig å ønske seg noko smart - og spesielt når eg luftar idèen min om å ta eit halvår som soldat i Afghanistan til neste år. Då blei det liksom ikkje vits i å gi meg kontorstol likevel, slik som eg hadde ønska meg i utgangspunktet :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Fikk en hau av sokker, deodoranter, klær og røyk. En del sjokolade, samt en bunke med jall. Får kickass LCD tv av pappa til uka, så det ser jeg frem til. Da kan jeg også se på filmene jeg ikke fikk til jul.

Fikk faen ikke en eneste DVD altså :wee:

Nok en gang, GOD JUL TIL HELE WEBKAFEÈN :xmas:

EDIT: Fikk også en del penger da...

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar

Over til noe on-topic. Har merket at jeg ikke har problemer med å kode for IE lenger. Kanskje det er fordi jeg ikke surrer meg borti lister og forms, eller fordi jeg rett og slett vet hva som tuller til ting. Hva med dere andre? En annen ting er at jeg tester hyppig i IE etter å ha gjort ting, for å se om ting er på plass.

Lenke til kommentar

Det er veldig mye lettere å kode for IE når du ikke har eller gidder å skaffe IE. :)

Når det gjelder julegaver, var det rimelig magert utbytte i år. Litt penger, litt klær, diverse krimskrams og et par gavekort. Tror jeg må være tidligere ute med ønskelister neste år, og understreke klart og tydelig: Ingen myke pakker. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
[...] Hva med dere andre? [...]

7571136[/snapback]

Samme her! Lite problemer med IE - man får litt erfaringer, og vet hvordan man skal gjøre ting når man har holdt på en stund. Men - husker godt jeg plundra _mye_ med IE før :wee:

En ting jeg ofte har opplevd som et problem, er hvordan de forskjelige browsere håndtere margin/padding/borders, men dette er igjen bare litt småpuss.

Webutvikling er nice...

Lenke til kommentar
Clear winner: 37 signals. Their website is almost perfect.
Hva er så bra med siden dems? Ser jo helt fjasete ut spør du meg. Less is more? Iallefall ikke her. Kan noen forklare?

7572026[/snapback]

Tror det har noe med at de skrev "Sign up for free" istedet for "Sign up for FREE!!!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...