Haraldson Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Ai, jeg er bortskjemt. Sånn går det vel når man ønsker kafefolket god jul år etter år. Støvsuger, smørbrødgrill, AKG K271 Studio, enda en ekstern harddisk, to webrelaterte bøker, Lost S02-DVD, parfyme, genser, et par t-skjorter og noen boxere. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg har fått Dancing Stage med tilhørende dansematte, barbermaskin, nytt årsabonnement på Computer Arts, parfyme og en fin-fin genser fra dama Forholdsvis fornøyd Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Gaveåpning med 14 familiemedlemmer er så forbannet kjedelig at jeg tyr til Opera Mini på mobilen Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Gaveåpning med 14 familiemedlemmer er så forbannet kjedelig at jeg tyr til Opera Mini på mobilen 7570218[/snapback] Haha, nerd Jeg fikk snowboardutstyr, penger og diverse Stor fornøyd! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 iPod Nano, penger, gitar, klær, deodorant Ikkje ille fangst i år. Synd familien min ikkje lar meg ønske meg hardware, sitter på en gammel AMD Athlon XP Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Vi aapner ikke pakker for i morgen kveld, saa vet ikke hva jeg faar fra folkene i USA enda. For jeg reiste fikk jeg $600, 1000NOK, et pondus, en stor melkesjokolade og ikke minst flybiletter til usa (og tilbake). Har allerede brukt $100 paa filmer, og kommer til aa bruke mere Espen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Fikk nytt trådløst tastatu og musr jeg virkelig må venne meg til. Kommer til å bli noen ville fylleposter nå tror jeg. Pokersett av eksen min, føler meg litt dust som bare kjøpte en cd.. Masse klær i for stor størrelse. Penger, gavekort, barbermaskin, supersøt bildecolage av meg å bestevenninda mi Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) God jul Endret 24. desember 2006 av dan1el Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Er det enda mer? Ullsokker og sengesett varmer jo i mange år. 7570174[/snapback] Sant. Fikk endel grunker og gryn, samt et CMYK-magasin, sorte og limegrønne tovede tøfler, noe parfyme og en lommebok. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Klede, klede, sokkar, boxer og eit par hanskar. Jo, og litt cæsj. Hm. Jula blir kjedeligare og kjedeligare for kvart år som går. Umulig å ønske seg noko smart - og spesielt når eg luftar idèen min om å ta eit halvår som soldat i Afghanistan til neste år. Då blei det liksom ikkje vits i å gi meg kontorstol likevel, slik som eg hadde ønska meg i utgangspunktet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Fikk en hau av sokker, deodoranter, klær og røyk. En del sjokolade, samt en bunke med jall. Får kickass LCD tv av pappa til uka, så det ser jeg frem til. Da kan jeg også se på filmene jeg ikke fikk til jul. Fikk faen ikke en eneste DVD altså Nok en gang, GOD JUL TIL HELE WEBKAFEÈN EDIT: Fikk også en del penger da... Endret 24. desember 2006 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Nå ble jeg plutselig lei "God jul"-maset... Gledelig jul Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Wee, ganske greie pakker i år. Genser, boxere, sokker, skjorte & slips, en snickers (woot!!) og et lekkert nytt armbåndsur (og sikkert noe annet jeg ikke kommer på) Endret 24. desember 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Over til noe on-topic. Har merket at jeg ikke har problemer med å kode for IE lenger. Kanskje det er fordi jeg ikke surrer meg borti lister og forms, eller fordi jeg rett og slett vet hva som tuller til ting. Hva med dere andre? En annen ting er at jeg tester hyppig i IE etter å ha gjort ting, for å se om ting er på plass. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Gjelder meg og, det, Løvskogen. Har igrunn vore sånn lenge. Har til og med slutta å kontrollere i IE før eg er heilt ferdig, og då er det stort sett bagatellar som skal ordnast. Trur alt fiksfakset som skal redde IE sit så godt i fingrane at det blir gjort av seg sjølv Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Det er veldig mye lettere å kode for IE når du ikke har eller gidder å skaffe IE. Når det gjelder julegaver, var det rimelig magert utbytte i år. Litt penger, litt klær, diverse krimskrams og et par gavekort. Tror jeg må være tidligere ute med ønskelister neste år, og understreke klart og tydelig: Ingen myke pakker. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Husker jeg hadde mye problemer med ie før når jeg koda, men nå synes jeg takler ie ganske bra. Jobber stadig tett med ie og andre nettleser for at ting skal bli riktig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 [...] Hva med dere andre? [...] 7571136[/snapback] Samme her! Lite problemer med IE - man får litt erfaringer, og vet hvordan man skal gjøre ting når man har holdt på en stund. Men - husker godt jeg plundra _mye_ med IE før En ting jeg ofte har opplevd som et problem, er hvordan de forskjelige browsere håndtere margin/padding/borders, men dette er igjen bare litt småpuss. Webutvikling er nice... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Clear winner: 37 signals. Their website is almost perfect. Hva er så bra med siden dems? Ser jo helt fjasete ut spør du meg. Less is more? Iallefall ikke her. Kan noen forklare? Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Clear winner: 37 signals. Their website is almost perfect. Hva er så bra med siden dems? Ser jo helt fjasete ut spør du meg. Less is more? Iallefall ikke her. Kan noen forklare? 7572026[/snapback] Tror det har noe med at de skrev "Sign up for free" istedet for "Sign up for FREE!!!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå