Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 arve87, når du åpna den .bat filen på skolen, hvor lenge ble du utestengt fra pcene? Om jeg hadde blitt utestengt fra maskinene på skolen hadde jeg hatt 10 timer fri mer i uka.. Åssen ville det funka, egentlig..? Kunne jo ikke hatt IT eller bedøk.. (Muligens bedøk på papir, men man bruker jo modeller..) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 om IPB 2: We are expecting to make the first team release during the week starting 1st March. This will be used for initial shakedown testing and to catch the 'obvious' bugs. If testing goes well, we plan to make the first public development release (beta) during the week starting 8th March. As this is the first beta it's expected to have bugs but should be stable. looking good Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hvis det er noen som kjeder seg, har jeg liten oppgave til dere... På noen av reisebrevene finnes det ikke bilder, jeg må da bruke dette: Det bør være på cirka 120x100 px eller noe. Eventuelt noen som har noen idéer til hva det bør være? Bør jo være noe reiserelatert, og med noe av de samme fargene... Det er ingen krise om det blir værende sånn, men hvis det er noen kreative sjeler der ute som kjeder seg, så har de i hvert fall noe å tenke på *bortforklaring på at han egentlig vil ha ny* Om jeg forstod det rett må du ha noe å putte inn der du ikke har noen bilder..? Hva med å lage en "reklame" for EndeligFerie.com..? Et bilde med den teksten på, evt noe mer/annet.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) om IPB 2: We are expecting to make the first team release during the week starting 1st March. This will be used for initial shakedown testing and to catch the 'obvious' bugs. If testing goes well, we plan to make the first public development release (beta) during the week starting 8th March. As this is the first beta it's expected to have bugs but should be stable. looking good @ef: Du får sikkert en del reisebrev med bilder, så hvorfor ikke plukke ut et du liker veldig godt og bruke det? EDIT: Dette f.eks? Endret 4. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Hvis jeg skal ramse opp alle mine kontakter med tilknyttning til forumet blir det: moesen, magikern, Marvil, PT, Mikka, arve87, satyrium, enden, Knudix, PoleCat, SirIce og Smidt. Endret 4. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Om jeg forstod det rett må du ha noe å putte inn der du ikke har noen bilder..? Hva med å lage en "reklame" for EndeligFerie.com..? Et bilde med den teksten på, evt noe mer/annet.. Ja, som du ser har jeg bare tatt en printscreen av selve siden og forminsket det. Men hadde vært greit med noe litt mer fancy... Er vel maks av hva du kan få av leselig tekst på så lite bildet, men det er kanskje verdt et forsøk? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Hoho Arve, den pleier vi å kjøre på skolen også. Åpner notepad, net send [brukernavn] [melding] kopiere leeenge og lagre som .bat Hihihi, alltid like morro ja.. Spesielt når andre gjør det fra din PC mens du er å henter ei utskrift e.l. , og IT ansvarlig kommer å skjekker at "Hmm, det kom nettopp ei melding til alle andre pcene fra denne PCen"... :mikkaruler net send * w00t! goto mikkaruler Lagre som .bat og kjør! Mye enklere ACHTUNG: Du kan få opp jævli mange vinduer selv hvis du prøver og bruker * i stedet for navn (sender til hele nettverket). Egentlig trodde jeg det var hele nettverket utenom deg selv, men Duings kan skrive under på at det var det ikke.. (regner jeg med) Endret 4. mars 2004 av Mikka Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 om alle her har alle inne på msn?? Har Haltan, enden, marvil, satyrium, polecat, mikka, dunestar, pt, smidt, pixelimp, cfenzo.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 :mikkaruler net send * w00t! goto mikkaruler Lagre som .bat og kjør! Mye enklere Akkurat det jeg tenkte på ja Takketakketakke Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 :mikkaruler net send * w00t! goto mikkaruler Lagre som .bat og kjør! Mye enklere hahahahaha GENNIALT! Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) @ef: Du får sikkert en del reisebrev med bilder, så hvorfor ikke plukke ut et du liker veldig godt og bruke det? EDIT: Dette f.eks? Joda, for så vidt, men bildet skal egentlig være en "forsmak" på hva som venter "bak" linken. Så det blir jo litt å lure folk å sette inn det fancy indeksbildet, og så er det null bilder når de går. Dog det er noen som kun har sendt et indeksbilde jeg kan bruke og ingen flere, så det forekommer jo allerede. Men så er det jo litt slik at bilde/reisebrev skal ha en sammenheng. Blir vel litt mye jobb å lage en logo au. EDIT, noen som gidder å sjekke at menyene fungerer i andre weblesere enn IE? Har kun IE på maskinen akkurat nå, så jeg får ikke sjekket det, dog det er vel en side hvor du kan se det? Bare klikk på "Europa" osv og sjekk at det popper opp en undermeny under de, og at det ikke er mellomrom der det skal være. Link i siggen. Endret 4. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ta palmane i header, slå dei sammen på en fænsi måte - DONE! *legge seg* Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 På den serien på TV2 nå, er samma ungen som "flytter ut" i den Tine reklamen.. Noe ostereklame elns.. Ville bare opplyse om det i tilfelle noen var forelska i den ungen elns. ...Og han guttungen er maarstad! Tror jeg! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 På den serien på TV2 nå, er samma ungen som "flytter ut" i den Tine reklamen.. Noe ostereklame elns.. Ville bare opplyse om det i tilfelle noen var forelska i den ungen elns. ...Og han guttungen er maarstad! Tror jeg! Ååå.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 På den serien på TV2 nå, er samma ungen som "flytter ut" i den Tine reklamen.. Noe ostereklame elns.. Ville bare opplyse om det i tilfelle noen var forelska i den ungen elns. ...Og han guttungen er maarstad! Tror jeg! Vi har en rikskjendis på forumet! Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ta palmane i header, slå dei sammen på en fænsi måte - DONE! *legge seg* Ingen dum idé, men da må jeg finner frem back-up-cd-ene mine. PSD-fila til headeren som Mikka lagde hadde det blitt noe krøll med. Alle layerne bortsett fra bakgrunnen var smeltet sammen. Så jeg får kanskje lete igjennom en skog av cder på jakt etter den med backup. Hvis ikke Mikka har den liggende ennå da? Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 nå hopper jeg til køys god natt folkens! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ta palmane i header, slå dei sammen på en fænsi måte - DONE! *legge seg* Ingen dum idé, men da må jeg finner frem back-up-cd-ene mine. PSD-fila til headeren som Mikka lagde hadde det blitt noe krøll med. Alle layerne bortsett fra bakgrunnen var smeltet sammen. Så jeg får kanskje lete igjennom en skog av cder på jakt etter den med backup. Hvis ikke Mikka har den liggende ennå da? Arkivert Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Se hva jeg fant mens jeg lette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå