Vindstille Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Min umiddelbare reaksjon: Det er innhold over alt! Mao. kan det være veldig lurt å bruke mye større marger. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Noen som vet om webprogrammering er et valgfag på dataingeniør på HiB? Selvom man velger studieretningen systemdrift? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hvorfor i sklir teksten ut av boksen min? div.box { width: 200px; margin: 5px; height: 700px; float: left; } Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ikke så mye å si med den koden som grunnlag, gi oss noe å jobbe med, som en link eller hele koden. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Vent 2 sek, så skal jeg poste mer av koden. Er hjemme nå, uten mulighet til å laste opp. Lager webside fra scratch i notepad, moro. ^^ Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Greier ikkje å få menyen øverst ti venstre nå heller, er ikkje dette rett? table { float: left; Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Å lage meny med tabeller blir aldri rett, men selve prinsippet med float er riktig. Det er avhengig av resten av sida, da, for øvrig, det er derfor det er så vanskelig å svare folk som kommer trekkende med to linjer CSS. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 BTW: Hva er det egentlig som er så ille med tabeller? Har skjønt at alle misliker det, men hvorfor? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Se på bloggen din Berg. Pusur1993, flodhest og webby1: Blir litt mye support samtidig her nå. Kunne dere ikke laget en tråd hver istedenfor at vi tar det i kaféen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 JonT: Sånne spørsmål er jo greie i kafeen da, så slipper vi masse tråder. Så lenge de kommer med nok info bare, tar jeg heller litt support enn en ny link til 24 veier Får se å sjekke databaseproblemet i bloggen, og. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Glem det, det gikk fint. Kommer med kode snart. Endret 21. desember 2006 av flodhest Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Bare et siste spørsmål, har lagt inn css dokument og har skrevet inn <link rel="stylesheet" type="text/css" href="./web.css" /> i head taggen, noen som vet hvorfor det ikkje funker? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ikke så mye å si med den koden som grunnlag, gi oss noe å jobbe med, som en link eller hele koden. 7551470[/snapback] Av en eller grunn fiksa det seg. Ellers takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Pusur1993; Tja... Om du skal et nivå bakover, er det ../web.css , altså to punktum. Ser ut som at hele posts-tabellen i databasen min er utilgjengelig, eller ødelagt... (!) Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jøss! Du får lete litt i noen logger, da Håper du har backup... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Logger, som i hvor..? Uansett, jeg har ikke backup nei. Lærer aldri. Uansett, bloggen funka i går eller forigårs, og det er vel vanlig praksis for webhotell å ta backup av databasene? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Eller, webhotellet burde lete litt i loggen sin for å finne feilen. Og de burde ha backup... EDIT: Noen som vet om en måte å gjøre IRC-logger til HTML? Endret 21. desember 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Det rare er at det funker på datamaskinen, og ikkje på web. EDIT: Fikset seg når eg chmodda(eller hva det nå heter) index.html. Endret 21. desember 2006 av Pusur1993 Lenke til kommentar
KimS Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 God kveld i webkafeen. Begynnte på et lite prosjekt her i kveld jeg. Litt for moro skyld. http://kim.vaffelweb.net/design/ Hva dere synes om fargevalg osv? Og så en ting til, har ikke helt forstått meg på det med 100% høyde. hvordan kan jeg gjør slik at det grå feltet (#navigation) strekker seg helt ned? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Nå er eg skikkelig forvirret, når eg validater index.html på pc'en så funker det, men eg får 15 feil når eg validater fra web, er sikker på at det er samme filen. EDIT: Greier ikkje å få innholdet til å holde seg til høyre uavhengig av menyen, noen som kan hjelpe? Endret 21. desember 2006 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå