Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spist 103 druer da

Kan være de druene. Vent til i morgen, sånn for sikkerhets skyld. :wee:

Jeg og Tor fikk C på møkkaprosjektet, forresten. Dustelærer. :(

:mrgreen:

Hvilket fag? Hvilken lærer?

Fikk B på BU200 jeg, markedsføringsanalyse elns. Teh boring, men det gjør det egentlig bare litt gøyere å få gode karakterer.

Orsus: .Net er DØDEN! Take it from someone who knows. Programmering for mordi. Grøss! :sick:

EDIT: Vanligvis dritenkelt å få god karakter tho...

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Hvilket fag? Hvilken lærer?

PJ110, Rune.

Oppgaven var å lage en presentasjon av gruppa, i form av en hjemmeside med visse begrensninger. Ut fra hva vi leste i oppgaveteksten tenkte vi at det var med selve presentasjonen på nettsida vi skulle være kreativ, men han hadde visst tenkt for seg selv at selve framføringa skulle telle masse og være kreativ. En gruppe gikk i dress og var formelle, en annen framførte rollespill osv. Vi viste fram sida og presentasjonen, sa en del om prosessen og valg vi tok underveis osv., men det var visst helt feil.

Teite vurderingskriterier, etter min mening.

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
Loomz: Jeg driver med .net på jobben Og det er faktisk bedre enn JSF  :cry:

Really? Snakker vi ASP.Net? Syns det var helt horribelt, men så har jeg jo ikke mer enn grunnleggende erfaring med det. De fleste i klassen som er litt kjent med Java, PHP o.l. sa etter ett semester med ASP.Net og tildels C#: "Det kan jo ikke være dårlig?!" :D

C# er helt greit tho...

Tror jeg kommer borti JSF på nyåret, så det skal bli interessant å se hvordan det er i forhold til ASP.Net.

Lenke til kommentar
Loomz: Jeg driver med .net på jobben Og det er faktisk bedre enn JSF  :cry:

Really? Snakker vi ASP.Net? Syns det var helt horribelt, men så har jeg jo ikke mer enn grunnleggende erfaring med det. De fleste i klassen som er litt kjent med Java, PHP o.l. sa etter ett semester med ASP.Net og tildels C#: "Det kan jo ikke være dårlig?!" :D

C# er helt greit tho...

Tror jeg kommer borti JSF på nyåret, så det skal bli interessant å se hvordan det er i forhold til ASP.Net.

7546454[/snapback]

Er semantikken i JSF jeg ikke liker. Og at sånne enkle ting er så vanskelig.

Mulig det er like vanskelig i ASP.net da, har aldri drevet med sånt der.

Liker Django jeg :)

Lenke til kommentar
Her i Bergen fikk vi sånn omtrent ikke noen annen informasjon enn nettopp oppgaveformularet. Der står det jo for øvrig ikke noe om at man skal legge vekt på en kreativ framføring eller lignende.

7546612[/snapback]

Da er det bare til å kjøre en klage på det, Berg! Så lenge det ikke står spesifisert på kurssidene, har faktisk ikke skolen et lite problem. Jeg tror at dersom dere velger å kjøre denne klagen helt ut, kan dere faktisk få prosjektet revurdert! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...