Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men den skjema-tingen var bare bajs. Ble jo et salig kaos uten JS :thumbdown:7536675[/snapback]

Enig. Mulig det ble nevt i diskusjonen, men jeg vil tro det hadde vært bedre å bruke JS til å putte teksten i labelen inn i skjemaet, og så skjule labelen. Det er i alle fall planen min for quick login og quick search i Vikingboard.

Endret av PT
Lenke til kommentar
La meg først si at dette er et prøveprosjekt - easy come, easy go.

Her skal vi i webdesignfamilien få kose oss litt med ot snakk, så slipper vi at alle andre tråder glir ut. invictus er snill som lar oss få ha denne tråden, og betingelsene er vi ikke lager noe bråk for han pga det.

1. IKKE post bare for å si "jeg har siste ordet" og lignende.

2. Det er IKKE om å gjøre å få ha siste ordet. Basta.

3. Tråden er ment som en sosial greie, en slags multidagbok der alle får delta, så lenge de holder seg på den berømte matta.

4. IKKE IKKE IKKE spam!

5. Ikke flame og/eller trekk inn temaer som strengt tatt ikke hører hjemme her.

rulez by HalTan

Behave or begone

EDIT: vil bare nevne her øverst i tråden hvor alle kan se det at jeg faktisk HAR godkjent tråden ettersom jeg er FOR community opplegg. hvis noen lager problemer så nøl ikke med å ta kontakt. Vil også nevne at reglene for resten av forumet også gjelder her. Og som det ble nevnt tidligere dette er ikke en telletråd eller siste ordet tråd, da dette er noe jeg aldri ville godkjent. Takk :)

EDIT2: finner ikke noen option for å skru av postcount for en enkelttråd så hvis dere ikke ønsker at noen skal sette en stopper for hele tråden så kan det være en ide å poste aktivt andre steder også, og å ikke bare skrive tull her. regner med dette ikke er noe problem.

1750023[/snapback]

:love:
Lenke til kommentar

Hvor er problemet i den saken egentlig..?

Hvorfor tok det så lang tid å få ordnet opp i det, det er vel naturlig å tro at han som forfalska brevet ikke har gjort ting etter boka..

Kunne godt tenkt med den adressa, har et relativt greit inntektsnivå på å ikke gjøre spesielt mye.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...