enden Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) ok... @ det øverste Endret 4. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg kjeda meg, og g33ka løs med en spacemarine :| Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 fett, men den var vel på et par KB..? Tok jo faktisk litt tid på over min 3mbps... Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) arve87, når du åpna den .bat filen på skolen, hvor lenge ble du utestengt fra pcene? Endret 4. mars 2004 av $k$ Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) HalTan kan jo tegne alle på kaféen, 12 stk, slik at det blir en kalender, som dere kan selge, slik at dere får inn penger til kaféen. ... blir en laaaang natt dette. Mye å gjøre Endret 4. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 HalTan kan jo tegne alle på kaféen, 12 stk, slik at det blir en kalender, som dere kan selge, slik at dere får inn penger til kaféen. ... blir en laaaang natt dette. Mye å gjøre © Tar kvelden jeg. God helg Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 HalTan kan jo tegne alle på kaféen, 12 stk, slik at det blir en kalender, som dere kan selge, slik at dere får inn penger til kaféen. ... blir en laaaang natt dette. Mye å gjøre Joiner deg på kveldsskiftet jeg Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 åå det er så kjedelig når det ikke er liv her Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 arve87, når du åpna den .bat filen på skolen, hvor lenge ble du utestengt fra pcene? Trur du eg faktisk gjorde det?? Berre foreslo det eg, sånn at noken andre kunne teste. Trur eg ville blitt grundig utestengt fra både datarom og skule i ei veke om eg gjorde det Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 arve87, når du åpna den .bat filen på skolen, hvor lenge ble du utestengt fra pcene? Trur du eg faktisk gjorde det?? Berre foreslo det eg, sånn at noken andre kunne teste. Trur eg ville blitt grundig utestengt fra både datarom og skule i ei veke om eg gjorde det hadde jeg gjort det på min skole hadde jeg fått 2 mnd. utestenging, fra PCene. Og jeg som trodde at noen virkelig hadde tørd det, men nei Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 http://www.absentvoid.com/hwno/barnslig_haltan.jpg <= HalTan skriver med den digitale pennen sin @ msn. Det er 1337. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 arve87, når du åpna den .bat filen på skolen, hvor lenge ble du utestengt fra pcene? Trur du eg faktisk gjorde det?? Berre foreslo det eg, sånn at noken andre kunne teste. Trur eg ville blitt grundig utestengt fra både datarom og skule i ei veke om eg gjorde det hadde jeg gjort det på min skole hadde jeg fått 2 mnd. utestenging, fra PCene. Og jeg som trodde at noen virkelig hadde tørd det, men nei Gjort det mange ganger jeg.. Aldri fått noe pes for det.. (morro er det også ) Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 om alle her har alle inne på msn?? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 om alle her har alle inne på msn?? Hæ? Den skjønte jeg ikke helt.. Har haltan og arve fra webdesign delen på msn hvis du lurte Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) om alle her har alle inne på msn?? Jeg tok den! Tja ... Jeg har ikke helt alle, men største delen av "kjernen" kan man godt si. Endret 4. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Har foreksempel arve alle de andre med msn her, på msn, off er litt trøtt nå, så det blir litt dårlig forklart men men Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) om alle her har alle inne på msn?? Nja.. Ikke alle Har polecat, arve, mikka, enden, marvil, dunestar og jibril Endret 5. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 om alle her har alle inne på msn?? Nja.. Jeg har; Umberta (PoleCat), cfenzo, tjcombo, arve, HalTan, Dunestar, Mikka, PT, Jibril2k, NoTarget, satyrium og enden.. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Hvis det er noen som kjeder seg, har jeg liten oppgave til dere... På noen av reisebrevene finnes det ikke bilder, jeg må da bruke dette: Den bør være på cirka 120x100 px eller noe. Eventuelt noen som har noen idéer til hva det bør være? Bør jo være noe reiserelatert, og med noe av de samme fargene... Det er ingen krise om det blir værende sånn, men hvis det er noen kreative sjeler der ute som kjeder seg, så har de i hvert fall noe å tenke på *bortforklaring på at han egentlig vil ha ny* Endret 4. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå