rødøye Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Siden Neitakk startet med en pen dame, her er et bilde av en søt pus. 7531142[/snapback] 403 på den jo. EDIT: hotlinksperre... Endret 18. desember 2006 av rødøye Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 EDIT: hotlinksperre... 7531178[/snapback] Hva slags dritt er det du har på pcen/nettverket? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 EDIT: hotlinksperre... 7531178[/snapback] Hva slags dritt er det du har på pcen/nettverket? 7531211[/snapback] For lite fantaasi til å trykke på F5 når jeg får 403 uten å tenke meg om. Blogger likte ikkje at eg trykka inn på bilete deira frå diskusjon.no. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Validatoren er et veldig godt eksempel på hvorfor programmerere/utviklere aldri skal designe. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Validatoren er et veldig godt eksempel på hvorfor programmerere/utviklere aldri skal designe. 7531553[/snapback] De samme tankene vandret rundt i hodet mitt også Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Validatoren er et veldig godt eksempel på hvorfor programmerere/utviklere aldri skal designe. 7531553[/snapback] De samme tankene vandret rundt i hodet mitt også 7531575[/snapback] Det var jo en grunn til at Firefox ansatte egne designere til å lage default UIet til Firefox. Dog, syns jeg ikke det ble veldig pent. Designerne lider av Web 2.0 lidelsen. Endret 18. desember 2006 av JonT Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Er alt for mange som lider av Web 2.0 lidelsen som du kaller den Noen får det til bra men mange lager bare noe som ser helt teit ut Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Linker er kult altså Ikke noe nytt da... - ALA 229 Endret 19. desember 2006 av orsus Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Is it Fake or Foto? 7522116[/snapback] Excellent, a superior performance--ten out of ten answers were correct. If you got a perfect score on the first try then you're a REAL genius. But, if it took a few tries, then we congratulate you on your perseverance for it shows the CG artists are keeping you guessing. Now check out the bonus round -- if you dare! Bonusround 1/4 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg fatter ikke at en oppdateringsside som update.windows.com ikke har støtte for Opera og FF.. "Thank you for your interest in obtaining updates from our site. To use this site, you must be running Microsoft Internet Explorer 5 or later." Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Deres måte å sørge for litt bruk av IE.. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg fatter ikke at en oppdateringsside som update.windows.com ikke har støtte for Opera og FF.. "Thank you for your interest in obtaining updates from our site. To use this site, you must be running Microsoft Internet Explorer 5 or later." 7535414[/snapback] Noen har laget windows update til FF ihvertfall: http://windowsupdate.62nds.com/ Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Det er "null problem" å få win update til å fungere med FF. Man trenger støtte for activeX og må hacke browerID-en litt. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 CSS feirer ti år i dag Happy birthday! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har problemer med å oppgradere fra IPB 2.2.0 til 2.2.1, og jeg tror problemet skyldes at jeg bare har 8mb ram til rådighet når jeg skal oppgradere via det oppgraderingsscriptet som følger med. Når den prøver å laste den delen av scriptet som heter "?sub=settings" (noe som skjer automatisk i oppdateringsprosessen) så får jeg opp at jeg har prøvd å overskrede minnebegrensningene. Når jeg da prøver å refreshe får jeg videre beskjed om at jeg har oppgradert ferdig til versjon 2.2.1, og jeg kommer ikke inn på installscriptet igjen. Problemet er jo det at jeg da får opp denne feilmeldingen når jeg forsøker å aksessere forumet: IPB WARNING [2] ipsclass::load_template_from_php() [function.load-template-from-php]: Unable to access /usr/home/web/wno82649/forum/cache/skin_cache/cacheid_3/skin_global.php (Line: 2116 of /sources/ipsclass.php)IPB WARNING [2] ipsclass::load_template_from_php(/usr/home/web/wno82649/forum/cache/skin_cache/cacheid_3/skin_global.php) [function.load-template-from-php]: failed to open stream: Invalid argument (Line: 2116 of /sources/ipsclass.php) Det ser ut som at det er en cache som skal bygges opp videre ut i innstalleringsscriptet. Det får jeg da ikke gjort. Noen som har noen tips? Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg fatter ikke at en oppdateringsside som update.windows.com ikke har støtte for Opera og FF.. "Thank you for your interest in obtaining updates from our site. To use this site, you must be running Microsoft Internet Explorer 5 or later." 7535414[/snapback] Noen har laget windows update til FF ihvertfall: http://windowsupdate.62nds.com/ 7536022[/snapback] Det ironiske med den siden er at den sier at jeg har en "Unsupported browser" og ikke får lov. Kjører Firefox 2.0. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg fatter ikke at en oppdateringsside som update.windows.com ikke har støtte for Opera og FF.. "Thank you for your interest in obtaining updates from our site. To use this site, you must be running Microsoft Internet Explorer 5 or later." 7535414[/snapback] Du kunne jo maskere nettleseren din sånn at den ser ut som msie. Vet ikke om så mye som skjer da... Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Den sjekker om nettleseren har støtte for ActiveX også, så det vil ikke hjelpe noe særlig. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) CSS feirer ti år i dag 7536159[/snapback] Vi får sende takkekort til Howcome. Og så får vi håpe at blir til snart. Og håpe at IE snart får skikkelig støtte for Endret 19. desember 2006 av JonT Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 JonT: Skrives ikke CSS med store bokstaver? -> Det er en liten bug i den logo-maskinen. Du kan ikke få et ord til å ende på «BETA», uten at det blir en stjerne... Jeg har fått mail fra Håkon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå