Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, men det er fordi du kjører et OS som ikke er i stand til å huske plasseringen vinduene dine pleier å ha. :)

7521089[/snapback]

Da er det jo rart at blant småtingene som irriterer meg med Ubuntu er en av tingene at vinuplasseringen huskes dårligere enn i Win. Mulig det er noe greier jeg har eller ikke har gjort, men vinduene har en tendens til å ha endret størrelse og være slengt inntil vinduskantene når jeg logger inn.

Men så klart, den i Win er ikke noe å skryte av heller. Nye vinduer åpnet fra et annet flyttes jo 20px ned og og 20px mot høyre, noe som også irriterer grusomt.

Lenke til kommentar
Vi fastholder os til vores forretningsbetingelser og må bede dig betale fakturaen. Webhotellet bliver ikke lukket før udgangen af abonnementsperioden, så du vil stadig kunne benytte det hvis du ønsker.

mvh.

Philip

Surftown Support

Bleh. Legger ikke skylden for at de ikke registrerte jeg ville avslutte kontoen i sommer, på Surftown, men jeg trodde da de heller ville ha en kunde som bruker serveren, enn en som bare lar den stå der.

Noen som er interessert? 1000 MB lagringsplass, "gratis" båndbredde (pass på denne), 3 subdomener og 1 database. Gratis support "24" timer i døgnet. Send PM for brukernavn/passord.

Edit: Jeg betaler. Dette kan være min lille julegave til en person her i kaféen :)

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...