Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hoho Arve, den pleier vi å kjøre på skolen også.

Åpner notepad,

net send [brukernavn] [melding] :D

kopiere leeenge og lagre som .bat

:mrgreen:

Hihihi, alltid like morro ja.. Spesielt når andre gjør det fra din PC mens du er å henter ei utskrift e.l. , og IT ansvarlig kommer å skjekker at "Hmm, det kom nettopp ei melding til alle andre pcene fra denne PCen"... :w00t:

han trudde eg hadde hacka nettverket elns :lol:

Ang alle dei nye Soloane; 3/6 til alle. Gamle orginal solo er _best_, 5+/6!

:w00t:

Endret av arve87
Lenke til kommentar
er deilig å sitte i hjørnet sitt med litt kaffe og lese nyheter :thumbs:

Åo je.. Det tøffeste er å henge bak disken, tørke glass og snakke med umberto (PC) når han har fått noen ubåter (50/50 pils og jâgermeister) innabords..:lol:

umberto :dontgetit:

Drikker han på jobb? :devil:

Lenke til kommentar
Hoho Arve, den pleier vi å kjøre på skolen også.

Åpner notepad,

net send [brukernavn] [melding] :D

kopiere leeenge og lagre som .bat

:mrgreen:

Hihihi, alltid like morro ja.. Spesielt når andre gjør det fra din PC mens du er å henter ei utskrift e.l. , og IT ansvarlig kommer å skjekker at "Hmm, det kom nettopp ei melding til alle andre pcene fra denne PCen"... :w00t:

han trudde eg hadde hacka nettverket elns :lol:

Ang alle dei nye Soloane; 3/6 til alle. Gamle orginal solo er _best_, 5+/6!

Vi har innebygd i Novel (nettverksOS elns) en funksjon som heter Send Message. Da får vi opp ei liste over alle som er pålogga og kan snakke med andre.. Mye likt som MSN, fint å ha på prøver..

Her om dagen trodde folk jeg hacka da jeg henta ei fil på en anna PC (nei ikke deg umberto) ved å bruke \\maskinnavn\D$.. :lol:

Lenke til kommentar
er deilig å sitte i hjørnet sitt med litt kaffe og lese nyheter :thumbs:

Åo je.. Det tøffeste er å henge bak disken, tørke glass og snakke med umberto (PC) når han har fått noen ubåter (50/50 pils og jâgermeister) innabords..:lol:

umberto :dontgetit:

Drikker han på jobb? :devil:

Jeg og PC leker med nye navn på MSN. PC kommer med tegninger av meg og sauer osv..:) Syns umberto/umberta passer'n fint. :yes:

Neinei, drikker..? Hvem? Hvor? *gå vekk* :innocent::whistle:

Lenke til kommentar
Kafeen er stengt i helgen. Sjefen skal hjem til mor og spise skikkelig middag.

Orker ikke å pløye 50 sider på mandag...

Har du glemt at jeg og Marvil har fått reservenøkler?

Så vi kommer nok til å holde åpent. :yes:

Mohahahihiihhehehwehwwhehehewhehewhehw. Jeg er ferdig med prøvene da, så da skal vi råkke cafèen.. :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg er ferdig med prøvene da, så da skal vi råkke cafèen.. :w00t:

Som alltid. :cool:

Leggetid. Drikke litt TINE-melk først.

Matteprøve i morgen klokken 08.00.. :w00t: Skal opp å lese nå, har natten fremfor meg.. B0mmer at dem stenger klokka 1..

Lenke til kommentar
Hmm, må få en eg kjenner til å lære meg litt.. Han braut seg inn på PCen min (ikkje PoleCat denne gangen heller nei) mens eg hadde skrudd av deling og alt sånt!

så skal eg hacke admin maskinene @ skulen og lage en hemmelig klage over kor dårlige skuelns websider er på IT ansvarlig sin PC... :w00t:

Diskene er vel alltid delt.. Men du må ha noe passord, vertfall om du skal bruke \\maskinnavn\D$.. Om du deaktiverer Gjestekontoen funker ikke dette though..

Legg inn et overstyringprogram på en maskin, vel..? Leke med CD-ROM og annet snadder uten at dem skjønner en dritt.. :laugh:

Lenke til kommentar

På den serien på TV2 nå, er samma ungen som "flytter ut" i den Tine reklamen.. :w00t: Noe ostereklame elns.. Ville bare opplyse om det i tilfelle noen var forelska i den ungen elns.

*gå og spise, gjøre matte og sitte lenge oppe* Mulig jeg ikke kommer igjen før klokka 1, så om dem stenger for vedlikehold så snakkes vi i morgen.. :w00t:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...