Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jorgis: Da har du ikke greid det ;)

7503349[/snapback]

Hoodwink'd er temmelig web2.0, samt at det baserer seg utelukkende på at det er lite tilgjengelig for å bruke. Eksklusivitet er kult, men det er ikke særlig vanskelig å finne ut av ting. :)

Dessuten liker jeg ikke GreaseMonkey, eller foraer som benytter seg utelukkende av JS til å rendre ting. Web 2.0 suger, gi meg tilbake 1.1 :)

72.36.180.126

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
Forstår jeg det riktig at sidebare antributten skal erstatte pop-ups?

7504243[/snapback]

Nei, sidebar-attributten skal referere til relatert innhold. HTML har som sagt ingenting med nettleseroppførsel å gjere. :)

Eirik Solheim (http://eirikso.com) var innom skulen i dag og holdt foredrag, forresten. Rart å seie det - men det skjer store ting hos NRK no framover, og eg har muligens fått meg ein plass på utviklarteamet. :)

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar
Eirik Solheim (http://eirikso.com) var innom skulen i dag og holdt foredrag, forresten. Rart å seie det - men det skjer store ting hos NRK no framover, og eg har muligens fått meg ein plass på utviklarteamet. :)

7504347[/snapback]

Store ting som i mer DRM og mindre støtte for andre plattformer enn Windows med Media Player? :)

7504421[/snapback]

Ikkje så lenge Eirik Solheim er prosjektleder, nei. Utrulig kunnskapsrik fyr.

...og det skjer iallfall ikkje viss eg hopper på teamet. :p

sparks: Deilig, rett og slett. Sjølv føler eg at Macbook-en blir veldig mykje brukt i forhold. Men for all del, herlig maskin. Stor og god skjerm, kompakt design og greitt skjermkort. Minst 1,5gb ram.

orsus: Held på med overtalelsesmailane :p

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...