Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nåja, akkurat det kommer an på hvor behagelig/bra bakgrunn man evt. legger til.. Men på sider som hvit/ensfarget bakgrunnsfarge kan det bli litt for mye.. Selv sitter jeg på 1280x1024, og da passer det fint å surfe i fullscreen, men hvis drømmen min går i oppfyllelse, og jeg får nok penger til å kjøpe meg en 24" fra Dell blir det nok ikke fullscreen-browsing på meg lenger..

Lenke til kommentar
Ursj, fatter ikke at folk gidder å kjøre nettleseren i fullscreen. Alltid 1100x1100 på hovedvinduer (type nettleser, tekstbehandling) hos meg :)
Så er du Bergenssoss, også.

7500074[/snapback]

Når begynte man å bli soss av å utnytte skjermplassen?

Kjører man 1024*768, evt 1280*1024 er det relativt greit å kjøre fullscreen. Syns det er irriterende med alt som da ligger bak som forstyrrer.

På laptopen kjører jeg 1680*1050 WS, der kjører jeg sjeldent fullscreen, da de fleste nettsider blir seendes rare ut med så mye dauplass på en eller begge sider av selve siden..

7500078[/snapback]

Jeg kjører 1280*1024 og det er utrolig deilig å kjøre Opera i 1024*768 i nedre venstre hjørne, MSN til høyre for Opera, og iTunes stikkende opp bak Opera sånn at man kan se hvilken sang man lytter til og trykke enkelt på pause og bytte sang.

Lenke til kommentar
Jeg kjører 1280*1024 og det er utrolig deilig å kjøre Opera i 1024*768 i nedre venstre hjørne, MSN til høyre for Opera, og iTunes stikkende opp bak Opera sånn at man kan se hvilken sang man lytter til og trykke enkelt på pause og bytte sang.
Enig :)

*stikke på jobb*

post-24411-1166107199_thumb.png

Endret av PT
Lenke til kommentar
Hvordan system kjører folket her? Mac/PC?

7500587[/snapback]

PC all the way her.

For tiden er det en PC med:

-1Ghz(P3)

-756MiB SD-RAM(133mhz)

-80GiB lagringsplass

-9800XT

-DVD-ROM

-400W Enermax Liberty

-Antec P180B

Dette blir snart byttet ut med

-AM2 3800+

-1GiB DDR2-RAM(533mhz)

-DVD-Brenner

og supplert med:

-Samsung Spinpoint P120 250GiB

Singelcore fordi lommeboken min er litt tom for tiden.

Da vil selvfølgelig min test-server byttes ut med hardwaren til den gamle maskinen. (Jeg tar den ene 40GiB disken fra gamle maskinen til serveren.)

Veldig OT, må jeg si.

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som bruker Google Talk her? Prosjektet mitt er å utfase bruken av MSN Messenger.

7500991[/snapback]

Ja, men det er ikke så ofte jeg får brukt det da. Men nå som skolen kammeraten min går på har sperret MSN, har det blitt litt aktivitet på Jabber. :p

Jeg vil ha en klient med støtte for alle typer kontakter

7501031[/snapback]

Aldri hørt om Trillian?

Enig :)

7500647[/snapback]

Og deg kaller du ytnyttelse av plassen?

Merk at Mine dokumenter, Min datamaskin, Mine nettverksteder og papirkurven er plassert oppe til venstre og iTunes, Opera, IE og Google Talk til hørye sånn at de alltid er lett tilgjenelig. :p

post-93520-1166111893_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...