............... Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hvis du ikke tenker å ha så mye mer innhold på siden enn hva det er nå, så er bredden fin den. Men dukker det opp lange eller mange artikler, kan du med fordel ha bredere "mainframe". 7495726[/snapback] er det bedre nå? men henhold til bredden. link Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Dette skal jeg ikke glemme Henrik! Jeg har eksamen i morgen, men likevel får du meg til å pløye gjennom nesten 3 år gamle innlegg i kaféen. 7497040[/snapback] Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Bare å komme med tanker! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Voksent av deg Hein Tror egentlig wds er dødstdømmt da Bare vi som faktisk sitter på kunnskap føler jeg, de andre trådene er bare virrvarr av feilinformasjon. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Bare vi som faktisk sitter på kunnskap føler jeg, de andre trådene er bare virrvarr av feilinformasjon. Blir ofte sånn, ja. Webkafeen.no løser vel særdeles lite av problemene her på forumet, for øvrig - jeg har ikke tenkt å forlate forumet så snart Webkafeen.no er oppe. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Mener at vi kan skrive endel gode artikler der, som vi kan referere til uten videre mas. Sette dessa gutane på plass. Føler irc har hatt over for kafeen litt i det siste da :\ Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Voksent av deg Hein Tror egentlig wds er dødstdømmt da Bare vi som faktisk sitter på kunnskap føler jeg, de andre trådene er bare virrvarr av feilinformasjon. 7497333[/snapback] Kanskje det er nettopp på grunn av den holdningen der at trådene er et rent virrvarr av informasjon. Forumet er hovedsaklig til for å kunne få hjelp til det man lurer på, og det er svært lett for dere som har god peiling på det meste å angripe eller drite ut folk som kan lite, men som har motivasjonen og lysten til å lære seg mye. Dere har deres egen lille klikk her i kafeen, og her slipper få inn, dersom de ikke har muligheten til å være med på å diskutere det nye innholdet i CSS3 eller Acid2 releasen til den nye nettleseren. Nivået her er høyt, og gjerne milevis foran mange av de andre som gjerne lager nye poster i forumkategorien. Men ikke ta dette som et angrep, men mer som en lufting av mine tanker som en av de mange "inntrengerne" i denne kafeen. De aller fleste av dere er kjempeflinke og hjelper til og svarer vennlig på spørsmål. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Firefox har en sweet extension for å få det slikt. Husker ikke navnet, søk den opp på update.mozilla.com selv. 7497181[/snapback] Firefox Showcase du tenker på, regner jeg med? Den er ganske så genial, bruker den så fort jeg får 20+ tabs, ellers har jeg ganske god oversikt med en del faste, låste tabs Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Mener at vi kan skrive endel gode artikler der, som vi kan referere til uten videre mas.Enig så langt, men er ikke ofte det virker så hjelpsomt å bare poste en link heller, selv om intensjonene er de beste. Kanskje det er nettopp på grunn av den holdningen der at trådene er et rent virrvarr av informasjon. Forumet er hovedsaklig til for å kunne få hjelp til det man lurer på, og det er svært lett for dere som har god peiling på det meste å angripe eller drite ut folk som kan lite, men som har motivasjonen og lysten til å lære seg mye. 7498610[/snapback]Virrvarr av informasjon, ja. Til det vil jeg komme med en kommentar; sitter jeg og skal hjelpe alle i Linux-kategorien selv om jeg vet jeg ikke har peiling? Syns dette fenomenet preger WDS for tida - hvem som helst skal absolutt hjelpe alle og hvermann, og det blir lite fristende å være korrigerende og forrstyrrende hele tida, bare for å bli oppfattet som en eller annen bitter tulling som 'liksom kommer her og kommer her og vet alt'. Firefox har en sweet extension for å få det slikt. Husker ikke navnet, søk den opp på update.mozilla.com selv. 7497181[/snapback] Firefox Showcase du tenker på, regner jeg med? Den er ganske så genial, bruker den så fort jeg får 20+ tabs, ellers har jeg ganske god oversikt med en del faste, låste tabs 7498748[/snapback] Jammen! Ingen som husker at jeg linka til Showcase Extension en gang før IE7 kom ut, altså? 7495929[/snapback] Lenke til kommentar
Leon Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jammen!Ingen som husker at jeg linka til Showcase Extension en gang før IE7 kom ut, altså? 7495929[/snapback] 7499242[/snapback] Jo! Jeg brukte tillogmed en annen, litt dårligere, extension til samme greia før jeg så linken din. =) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Må si jeg bruker ekstensjonen mindre, nå når jeg for det meste har bred nok skjerm til å ha oversikt over alle tabbene. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hehe, må si meg enig i akkurat det. I samme slengen med ny skjerm ble jeg også flinkere til å lukke tabs — rart det der. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Må si jeg bruker ekstensjonen mindre, nå når jeg for det meste har bred nok skjerm til å ha oversikt over alle tabbene. 7499397[/snapback] Sammer her, er kos med 2 x 19" widescreen Får mange tabs bortover der ja Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Må si jeg bruker ekstensjonen mindre, nå når jeg for det meste har bred nok skjerm til å ha oversikt over alle tabbene. Ursj, fatter ikke at folk gidder å kjøre nettleseren i fullscreen. Alltid 1100x1100 på hovedvinduer (type nettleser, tekstbehandling) hos meg *bækk to skrive om egentrening* Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hva trenger jeg / gjør jeg for å f.eks. bruke ett eget CSS til forumet her. Jeg håper dette er mulig i Opera. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 prøv å høyreklikk på siden -> instillinger for nettsted -> visning Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jammen!Ingen som husker at jeg linka til Showcase Extension en gang før IE7 kom ut, altså? 7495929[/snapback] 7499242[/snapback] Det fikk jeg ikke med meg... Da beklager jeg så veldig at jeg tipset andre om den pluginen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ursj, fatter ikke at folk gidder å kjøre nettleseren i fullscreen. Alltid 1100x1100 på hovedvinduer (type nettleser, tekstbehandling) hos meg Så er du Bergenssoss, også. Det fikk jeg ikke med meg... Da beklager jeg så veldig at jeg tipset andre om den pluginen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Må si jeg bruker ekstensjonen mindre, nå når jeg for det meste har bred nok skjerm til å ha oversikt over alle tabbene. Ursj, fatter ikke at folk gidder å kjøre nettleseren i fullscreen. Alltid 1100x1100 på hovedvinduer (type nettleser, tekstbehandling) hos meg 7499570[/snapback] Nå varierer det mye utifra hva slags skjerm/oppløsning man kjører. Kjører man 1024*768, evt 1280*1024 er det relativt greit å kjøre fullscreen. Syns det er irriterende med alt som da ligger bak som forstyrrer. På laptopen kjører jeg 1680*1050 WS, der kjører jeg sjeldent fullscreen, da de fleste nettsider blir seendes rare ut med så mye dauplass på en eller begge sider av selve siden.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Ursj, fatter ikke at folk gidder å kjøre nettleseren i fullscreen. Alltid 1100x1100 på hovedvinduer (type nettleser, tekstbehandling) hos meg Så er du Bergenssoss, også.Øyh, er ikke min feil at jeg er bedre enn deg! Marvil: Joa, selvfølgelig. Nå tenkte jeg mest på folk som kjører sånn ca 1600x1200 og oppover, noe Berg gjør om jeg ikke tar helt feil. Endret 14. desember 2006 av PT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå