Lovskogen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Phanx. Hater de iTunes-sakene. http://www.engadget.com/2006/12/03/kevin-r...onfirms-iphone/ hadde vært en bedre link Endret 13. desember 2006 av Løvskogen Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 orsus: Det er ein extension til Firefox som muliggjer dette. Sitt på Macbook-en no, og orker ikkje å gå inn på stua for å sjekke kva den heiter. Hadde den iallfall på iMac-en før. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hva for sammendrag-sak snakker dere om? Pics plz. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Den delen av tilpassningsvinduet har jeg visst ikke studert nei... Takker! Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Hva for sammendrag-sak snakker dere om? Pics plz. 7494999[/snapback] beklager Opera-klokka, men det ligger på topp.. gadd ikke fjerne den for et screenshot Endret 13. desember 2006 av qualbeen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) En ting som IE7 hadde som faktisk ikke var så dumt var der oversikts bildet.Stjålet ifra mac da... Noe jeg kunne likt å se i Opera 7494785[/snapback] Og mac har vel hentet det fra noen andre igjen? Leste enellerannen artikkel om alt macfolka mente andre hadde stjelt fra dem, som egentlig mac/Apple ikke var først ute med.. Endret 13. desember 2006 av Marvil Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Søren, du tenkte på å logge ut av banken Noen andre enn bruuuun som har peil på vannkjøling? Trenger litt hjelp til å bytte vannpumpe som lekker. Finne ny altså - ikke selve byttet. Fikk i alle fall testet at BIOS-en faktisk skrur av PC-en ved for høy temp Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Søren, du tenkte på å logge ut av banken Noen andre enn bruuuun som har peil på vannkjøling? Trenger litt hjelp til å bytte vannpumpe som lekker. Finne ny altså - ikke selve byttet. Fikk i alle fall testet at BIOS-en faktisk skrur av PC-en ved for høy temp 7495260[/snapback] Bruker ikke IE på banken min. Bruker egentlig ikke IE til noe som helst - derfor tastet jeg inn diverse sider, for å gi intrykk av hvordan den greia fungerer... Såvidt jeg har forstått fungerer vel ikke Skandiabanken nå om dagen?? Gratis vannkjøling! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Stilig sak, selv om den kanskje ikke er så brukbar, jeg bruker aldri sånn thumbview i Opera. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hahaha, husker dykk den tida då Arve luska på ei dame? Lenke til kommentar
............... Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 blir denne veldig smal? (ja jeg er veldig nybegynner ) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) @Henrik; Hehe, ja faktisk.. Var det ikke hun som bodde langt borte som han måtte gå til elns..? Endret 13. desember 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 ho bur 25 min med bil herfra. Foreldrene mine gidder neppe å kjøre meg, for å sei det sånn.. "And I would walk 5000 miles. And I would walk 500 more. Just to be the man who walked 5000 miles to fall down at your door." Her snakker vi å legge litt innsats i det! 25 med bil, er vel et par timers gange. Såpass kan du vel ofre på valentinsdagen. 1773827[/snapback] Var også overflod av CS-prat og slang som "jah", "dah" og sånt. Gode tider, altså Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Stilig sak, selv om den kanskje ikke er så brukbar, jeg bruker aldri sånn thumbview i Opera.7495433[/snapback] Men denne funksjonen tilhører altså IE7. Jupp, microsoft har kommet med noe Opera eller Firefox ikke har fra før (Dog mumlet orsus om at ideen er stjålet fra mac) Hahaha, husker dykk den tida...7495600[/snapback] Har du begynt å lese kafeen på ny, og kommet til side 40 (post 781)? blir denne veldig smal? (ja jeg er veldig nybegynner )7495647[/snapback] Hvis du ikke tenker å ha så mye mer innhold på siden enn hva det er nå, så er bredden fin den. Men dukker det opp lange eller mange artikler, kan du med fordel ha bredere "mainframe". Lenke til kommentar
............... Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hvis du ikke tenker å ha så mye mer innhold på siden enn hva det er nå, så er bredden fin den. Men dukker det opp lange eller mange artikler, kan du med fordel ha bredere "mainframe". 7495726[/snapback] ok. Fint å vite. Takker Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hahaha, husker dykk den tida...7495600[/snapback] Har du begynt å lese kafeen på ny, og kommet til side 40 (post 781)? 7495726[/snapback] Hopper litt fram og tilbake, egentlig Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Phanx. Hater de iTunes-sakene. http://www.engadget.com/2006/12/03/kevin-r...onfirms-iphone/ hadde vært en bedre link 7494945[/snapback] Nei. Det linker bare til iPhone saken. Noe som er OLD. Det jeg linket til derimot var podcasten net@nite hvor Kevin Rose er gjest og Leo Laporte prøver å få han til å røpe litt mer. Men Mr. Flower nekter å si noe og angrer sterkt på at han i det hele tatt sa det på Diggnations. ("I have to stop drinking on Diggnations"). Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Gratis vannkjøling! 7495357[/snapback] Tror ikke ansatte får delta gitt... Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) noen som har lyst til å forklare understrekene til meg? Er det slik at det betyr at folk sitter å skriver innlegg? (Og hvorfor har JonT fått annen strek?) edit: fler enn meg som nå forsto hvorfor Enden må få fikset vannkjølingen? Det er hans maskinvare som er premien i kalenderen Spørsmålet blir så om det faktum at vannkjøleren har sittet inni Endens maskin, gjør greia mer verdifull eller ei? At den lekker som en sil ermidre essensielt... hehe Endret 13. desember 2006 av qualbeen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Stemmer det, qualbeen. Kursiv + dotted underline -> Noe spennende er i gjære. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå