Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er Toyota ditt eksempel på dårlig kvalitet med høy utbredelse..?

Toyota er vel et av merkene med minst feil, og høyest kvalitet på det de leverer.

Ifølge personer som jobber/har jobbet på Toyota-verksted (og hos andre verksteder) er det ikke så mye mindre feil med Toyota, men det blir byttet kjente svakheter ved vanlig service uten å informere kunden, i tillegg til at de er de absolutt beste til å imøtekomme kundene sine som har reklamasjoner.

Bare sånn for å få alle fakta på bordet - ikke ment som kritikk, men som tilleggsinformasjon ;)

7490637[/snapback]

Hvor mye mindre feil det er vet jeg ikke, men de er kjent for å levere produkter som er over gjennomsnittet.

I tillegg er det som Leon sier, et kvalitetstegn nettopp det med serviceinstilling mot kunden.

Uansett er Toyota et dårlig eksempel på produkter med lav kvalitet, da de ligger på motsatt side av skalaen. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Skal jeg lage siden med eller uten cleartype? Skriften på hjemmesiden jeg holder på med nå ser pixlete ut uten cleatype på, men med cleartype så er alt fint. Skal jeg gjøre sånn at siden ser penest med eller uten cleartype?

Vista er jo på vei nå og der er jo cleartype på som standard...

Lenke til kommentar

Ja, men det jeg mener er at hjemmesiden min ser mest fin ut med cleartype enn uten. Burde jeg lage siden uten cleartype slik at den ser finest ut uten cleartype, siden de fleste ikke bruker cleartype?

Du kan jo selv ta en titt:

http://www.thinkfuzzy.net

Test med og uten cleartype, uten så blir teksten pixlete og lite fin. Så burde jeg fikse sånn at teksten ser fin ut uten cleartype, eller skal jeg beholde det slik som det er nå?

Cleartype er jo tross alt standard i vista som kommer snart...

Lenke til kommentar

hvordan fonten ser ut på besøkendes skjerm avheger av skjerm, oppløsning, operativsystem m.m. Så hvordan kan du "optimalisere" en side for cleartype? Forstår ikke helt tankegangen her... Det du kan gjøre er selvfølgelig å lage en liten guide for hvordan man slår på cleartype på winXP om ønskelig...

Lenke til kommentar
Hvor ligger semantikken bar å la bildetittelen være "klikk for å se neste bilde"?

Hvordan mener du det burde ha vært?

7494053[/snapback]

Titelen bør beskrive hva en ser, om "klikk for å se neste" inngår i beskrivelsen skal jeg ikke klage, men denne informasjonen kunne likesågodt blitt plassert under bildet. Siden du allikevel må holde musa over bildet for å se tittelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...