Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Lokaltog er på krigsstien! Ser at mikka er her no; Har du komt fram til et fint domenenavn snart? Skal du skifte design på sida di, evt lage ei ny? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Gode nyheter sjef;Jeg synes Enden sin avatar er steintøff! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Bare så dere nattsvermere vet det, så blir forumet nede i natt, fra kl 01:00! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Neeeeiieieii!? det _bør_ vere en god grunn til det. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Du kan velge mellom "fare for nedetid" eller problemer som kan føre til mer nedetid Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Du kan velge mellom "fare for nedetid" eller problemer som kan føre til mer nedetid Okei, akseptert... Kvalitet framfor møkk! Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Du kan velge mellom "fare for nedetid" eller problemer som kan føre til mer nedetid Da går jeg for "fare for nedetid". Definitivt. Hva skal jeg finne på mens forumet er nede? Og hvor lang tid vil velikeholdet ta? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Du kan velge mellom "fare for nedetid" eller problemer som kan føre til mer nedetid Nå håpet jeg at jeg hadde et godt argument for å få ungene i seng på en rimelig tid for en gangs skyld, men nei da... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Du kan velge mellom "fare for nedetid" eller problemer som kan føre til mer nedetid Hva om vi ikke aksepterer det da..? Står i arbeidsavtalen at vi har krav på slik informasjon min 72 timer i forveien slik at vi kan planlegge, evt skaffe annet arbeid. Vi får lønn likevel, right..? Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hva om vi ikke aksepterer det da..? Står i arbeidsavtalen at vi har krav på slik informasjon min 72 timer i forveien slik at vi kan planlegge, evt skaffe annet arbeid. Vi får lønn likevel, right..? *stille seg i samme rekke som fleksnes* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hmm.. Vurderer sterkt å kjøpe meg domene+server her! Noen som har et forslag til domene? Synes berg-online blir for enkelt. www.mikka.net/.com/.org/.whatever ? www.berg-online.net/.com/.org/.whatever Ellers kan eg berre fåreslå å finne deg et domenenavn du synest er stilig, og bygge opp ei ny side rundt det. Slik gjorde eg det .com domener er forresten tøffare enn .org Velg domenene du vil registrer: 01. mikka.com - Opptatt 02. mikka.no - Ledig 03. mikka.net - Opptatt 04. mikka.org - Ledig 05. mikka.biz - Opptatt Da må det bli .no, for .org er jo viddeveis fra normalt.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hva om vi ikke aksepterer det da..? Står i arbeidsavtalen at vi har krav på slik informasjon min 72 timer i forveien slik at vi kan planlegge, evt skaffe annet arbeid. Vi får lønn likevel, right..? *stille seg i samme rekke som fleksnes* Oh yeah! Sammen er vi sterke.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Noen som kan gi meg en liten how-to-mekke-.bat-filer-med-en-liten-funksjon-som-skal-gjentas? Endret 4. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Noen som kan gi meg en liten how-to-mekke-.bat-filer-med-en-liten-funksjon-som-skal-gjentas? Skriv dette i notepad, lagre som "filnavn.bat" og execute den på skulenettverket: net send * IDIOT! net send * IDIOT! net send * IDIOT! net send * IDIOT! net send * IDIOT! net send * IDIOT! net send * IDIOT! net send * IDIOT! net send * IDIOT! net send * IDIOT! net send * IDIOT! net send * IDIOT! net send * IDIOT! net send * IDIOT! net send * IDIOT! net send * IDIOT! === Fortsett et par hundre linjer === Opne den hundre ganger. Endret 4. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Da må det bli .no, for .org er jo viddeveis fra normalt.. Jepp, bare de helt spesielle som org'er. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hoho Arve, den pleier vi å kjøre på skolen også. Åpner notepad, net send [brukernavn] [melding] kopiere leeenge og lagre som .bat Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Da må det bli .no, for .org er jo viddeveis fra normalt.. Jepp, bare de helt spesielle som org'er. "Spesiell" er ikkje nødvendigvis positivt Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hoho Arve, den pleier vi å kjøre på skolen også. Åpner notepad, net send [brukernavn] [melding] kopiere leeenge og lagre som .bat Joda, men jeg har sett at man kan lage en kommando (net send pc "Melding") med et spesielt navn og skrive "goto funksjon" på slutten av bat-filen... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 "Spesiell" er ikkje nødvendigvis positivt Sant nok. ildere er spesielle dyr. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Noen som har smakt de nye Soloene da..? Fyrer igang en test til, STFU - Solo Test For Ungdom.. - Vanlig Solo; Finfin, originale Soloen. 4/6 - Solo Pasjonsfrukt; Digger den brusen. Faller godt i smak, passer også varm. 5/6 - Solo Sitron/Melon; Nei og nei.. Makan til blanding. Neste blir vel solbær med rosiner ellerno. 2/6 - Solo Bringebær/Rabarbra; Igjen, makan til blanding da.. Bedre enn Sitron/Melon, men falt ikke i smak. 3/6. - Solo Jordbær; Denne ble borte i Posten ( ) så vi i testpanelet har ikke fått smakt på denne ennå.. Mulig de nye tyske eierne har gått bananas på Solo-fronten, men det slo ikke helt igjennom hos meg.. Og så vil jeg oppmuntre folk til å drikke Oscar Sylte brus, med ananas og pæresmak. De er digge de.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå