834HF42F242 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Nå er jeg personfokusert og usakelig her, men er det andre enn meg som ikke ble overrasket over å se at firmaadressen var Asker etter å ha sett bildet? No offence 7470893[/snapback] Når man først kommer med en fornærmelse, er det så utrolig tåpelig å skrive "no offence" etterpå. Det er da min mening. "Bondevik, du er en egosentrisk slabbedask av en grå didlo som ikke tjener det norske folk på noen som helst måte. No offence asså..." Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Han mente vel no offence mot den mer generelle mannen i Asker og Bærumområdet. Er forøvrig enig med neitakk i at det høres en smule dumt ut. Er og enig i en del av nettleserargumentene hans. Ville bare si det, siden de fleste her virker som om de har noe imot neitakk. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Nå er jeg personfokusert og usakelig her, men er det andre enn meg som ikke ble overrasket over å se at firmaadressen var Asker etter å ha sett bildet? No offence 7470893[/snapback] Når man først kommer med en fornærmelse, er det så utrolig tåpelig å skrive "no offence" etterpå. Det er da min mening. "Bondevik, du er en egosentrisk slabbedask av en grå didlo som ikke tjener det norske folk på noen som helst måte. No offence asså..." 7472110[/snapback] Du gjør jo det nøyaktig samme selv. Du har bare skrevet det på Norsk. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Er vel litt sen men. Gratis med grønn navn Robbie og Gratis med dagen Tor Henning (*kremt* gårsdagen er det vel nå) Syntes Mikael sitt design blir fort rotete, mye pga annonsene kommer så tydelig frem og designet virker relativt enkelt og syntes ikke det gjenspeiler en "IT-side" slik en gjennomsnittsbruker gjerne ser på det. Men i som driver med webdesign selv så er vel Mikael sitt design mer riktig, sånn tidsmessig sett. 7470468[/snapback] Rotete? Nå tuller du. Det er vel knapt mulig å få det mer ryddig og oversiktlig enn det Mr. Berg #2 laget der. Men det ble vel litt for ryddig for IT-avisen. Men jeg er egentlig ikke overrasket over at IT-avisen valgte det designet. Det sier seg selv at når de greier å være kjempe fornøyd med det forje designet er det noe som er galt. Håper i hvert fall ikke fyren skal kode designet for IT-avisen. Fyrens hjemmeside er verken bra kodet eller kan ses i nettleseren jeg bruker nå, altså Firefox. (Mulig det er fordi jeg har deaktivert Java og ikke innstallert flash/shockwave, men jeg får ikke noen tab som sier at jeg må innstallere det.) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Kan hende det bare er meg og mine ferdigheter, men å ha javascript i taggen høres/ser veldig dumt ut. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Kan hende det bare er meg og mine ferdigheter, men å ha javascript i <noscript> taggen høres/ser veldig dumt ut. 7472413[/snapback] Hvor? Kan ikke se noe javascript i noscript jeg. <noscript> <object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" width="744" height="244" id="stimorol" align="middle"> <param name="allowScriptAccess" value="sameDomain" /> <param name="movie" value="stimorol.swf" /><param name="loop" value="false" /><param name="menu" value="false" /><param name="quality" value="high" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="bgcolor" value="#f2eedf" /> <embed src="stimorol.swf" loop="false" menu="false" quality="high" wmode="transparent" bgcolor="#f2eedf" width="744" height="244" name="stimorol" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" /> </object></noscript> Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ville jo vært dumt om han hadde det da Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Når man først kommer med en fornærmelse, er det så utrolig tåpelig å skrive "no offence" etterpå. Det er da min mening. 7472110[/snapback] Det var ikke ment som en fornærmelse, dermed "no offence". Det var usaklig og personlig, men men som en ren kommentar på hvordan jeg oppfattet bildet. Jeg skjønner selvfølgelig at noen som er nærtagende kan bli støtt av noe slikt, men det er ikke dermed sagt at jeg mente det støtende - igjen derfor "no offence". Jorgis: Neitakk mente det nok som et eksempel på hvor dumt han mente mitt innlegg var ved å sette det på spissen PS: jeg tar kvelden, så det er ikke vits å prøve å diskutere dette videre meg meg i tråden - den har sikkert kommet alt for mange innlegg frem neste gang jeg er innom forumet God natt alle! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Sorry, så ikke taggen. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ingen som har kommentert nye http://www.sas.no her? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Du som har lagd den, Robbie, siden du nevner det? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Noen som vet om en liste over all the stuff man kan ha i <head>? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Er ikke så mye det om du tenker helt generelt http://www.w3schools.com/tags/tag_head.asp The following tags can be in the head section: , , , <script>, Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Har en kunde som ønsker mailkonto til alle ansatte i frimaet sitt (ca 500 stykker) De ønsker både webmail og pop3. Hvor er den beste plassen å ha dette? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Ingen som har kommentert nye http://www.sas.no her? 7473527[/snapback] Likte ikke header, virker som noe blått greier som bare er puttet oppå siden egentlig, syns den kunne vert mer "med" i resten av designet. edit: Garreth: Du kan jo foreslå at de tar gmail? Eller sette opp mailserver selv, når det er snakk om så mye mail er det ikke en dum idé å ha en egen Endret 11. desember 2006 av Equerm Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Ingen som har kommentert nye http://www.sas.no her? 7473527[/snapback] Likte ikke header, virker som noe blått greier som bare er puttet oppå siden egentlig, syns den kunne vert mer "med" i resten av designet. edit: Garreth: Du kan jo foreslå at de tar gmail? Eller sette opp mailserver selv, når det er snakk om så mye mail er det ikke en dum idé å ha en egen 7474551[/snapback] Virker ganske uproft for et firma med gmail syns jeg og egen server er ganske uaktuelt. De 500 mailene vil nok ikke bli brukt veldig aktivt. Endret 11. desember 2006 av Garreth Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Neida, ingen har input inne i label.... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Hvordan begrenser jeg navigasjon hvis jeg hotlenken en fil fra et nettsted og besøkende backtracker filen til mappen? Endret 11. desember 2006 av Zande Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 orsus: Jada jada.. Men det betyr ikke at vi skal ha det Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg støtter orsus. Det er i mange tilfeller mest praktisk å ha input innenfor label. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå