Magnus Holm Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 jorgis: Det er mer imponerende at den er 4K i rå ruby-kode, enn 4K i GZip Størrelsen er jo bare for å imponere Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Har alle hatt en kreativ helg? Kommet hjem fra en hyttetur hemsedal og vært kreativ på helt andre måter! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hmm, nesten hjemme hos meg da, sparks. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 jorgis: Det er mer imponerende at den er 4K i rå ruby-kode, enn 4K i GZip Størrelsen er jo bare for å imponere 7470053[/snapback] Hvem som helst kan obfuskere kode her og der, og det er ikke vanskelig å lage superkomprimert kode som funker fint. Men når Gzip kan gjøre samme jobben for deg (++), og da uten at koden blir helt uleselig, ser jeg ikke grunnen. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hmm, nesten hjemme hos meg da, sparks. 7470140[/snapback] Jeg er ikke spesielt kjent oppi der, vi var bare på en festtur! Hvor er ditt kjære bosted? Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Vet ikke om noen har tatt opp dette tideligere, men nå har det ihvertfall blitt kåret en vinner i Pimp My Itavisen konkurransen. http://www.itavisen.no/php/art.php?id=360801 Hva synes folket om designet til vinneren? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 jorgis: Det er mer imponerende at den er 4K i rå ruby-kode, enn 4K i GZip Størrelsen er jo bare for å imponere 7470053[/snapback] Hvem som helst kan obfuskere kode her og der, og det er ikke vanskelig å lage superkomprimert kode som funker fint. Men når Gzip kan gjøre samme jobben for deg (++), og da uten at koden blir helt uleselig, ser jeg ikke grunnen. 7470173[/snapback] As I said: Diskplassen er ikke noe problem, det er bare for å imponere webby1: Han fyren var ikke stilig Og designet var grått Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Jeg er ikke spesielt kjent oppi der, vi var bare på en festtur! Hvor er ditt kjære bosted? Seff var det festtur. Og du er Bærumssoss, ja? Neida, hjemplassen befinner seg rett over fjellet, retning sør. Ål is teh place. Endret 10. desember 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
............... Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 lynda.com != lyndia.com 7470013[/snapback] riktig riktig men gode erfaringer? tenkte mest på xhtml/css Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Vet ikke om noen har tatt opp dette tideligere, men nå har det ihvertfall blitt kåret en vinner i Pimp My Itavisen konkurransen. http://www.itavisen.no/php/art.php?id=360801 Hva synes folket om designet til vinneren? 7470196[/snapback] I kommentaren på designet sitt sa han at nåværende itavisen var for rotete, men hans design var tusen ganger mer rotete enn mikael sitt, bl.a. Synes Mikael eller han andre duden sitt burde vunnet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Kan ikke få alt her i verden, vettu. Ser ut som om karen er litt for glad i Flash, forresten. Og no-repeat har han ikke hørt om. (OBS: Krever at du har stor og fin skjerm sånn som meg.) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg er ikke spesielt kjent oppi der, vi var bare på en festtur! Hvor er ditt kjære bosted? Seff var det festtur. Og du er Bærumssoss, ja? Neida, hjemplassen befinner seg rett over fjellet, retning sør. Ål is teh place. 7470234[/snapback] Jeg er vel så langt i fra bærumsoss som det kan få blitt. Kommer fra kjære oslo øst, og spytter på en bærumsoss om jeg er tøff nok! Må si jeg misunner deg for hvor du bor, hadde jeg bodd der hadde jeg trolig livnært meg på å ta bilder av den fantastiske naturen. Tror hyttene lå ved fjellet Slåra (eller noe lignende) og jo lettere kassen ble jo penere ble fjellet. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Vet ikke om noen har tatt opp dette tideligere, men nå har det ihvertfall blitt kåret en vinner i Pimp My Itavisen konkurransen. http://www.itavisen.no/php/art.php?id=360801 Hva synes folket om designet til vinneren? 7470196[/snapback] I kommentaren på designet sitt sa han at nåværende itavisen var for rotete, men hans design var tusen ganger mer rotete enn mikael sitt, bl.a. Synes Mikael eller han andre duden sitt burde vunnet. 7470303[/snapback] Kan du linke Mikael sitt design? Edit: Kan nevne at jeg har fått gjort om den nye portføljen min over til html/css! Er ikke skarpeste kniven når det kommer til CSS, så si ifra om det er ting dere syntes jeg kunne gjort annerledes. Siden er selvsagt ikke ferdig, som dere sikkert ser. http://pirajafisken.net/skrap/ Endret 10. desember 2006 av sparks Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Kan du linke Mikael sitt design?7470374[/snapback] Her Endret 10. desember 2006 av ingveh Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Syntes Mikael sitt design blir fort rotete, mye pga annonsene kommer så tydelig frem og designet virker relativt enkelt og syntes ikke det gjenspeiler en "IT-side" slik en gjennomsnittsbruker gjerne ser på det. Men i som driver med webdesign selv så er vel Mikael sitt design mer riktig, sånn tidsmessig sett. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Syns ikke de burde la han burde få la flash-fetishene sine spre seg over hele itavisen. Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Vet ikke om noen har tatt opp dette tideligere, men nå har det ihvertfall blitt kåret en vinner i Pimp My Itavisen konkurransen. http://www.itavisen.no/php/art.php?id=360801 Hva synes folket om designet til vinneren? 7470196[/snapback] Nå er jeg personfokusert og usakelig her, men er det andre enn meg som ikke ble overrasket over å se at firmaadressen var Asker etter å ha sett bildet? No offence Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Nei, jeg tenkte mitt om det samme, enden. (Selv om jeg har slekt både i Asker og Bærum. ) Lenke til kommentar
Leon Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Vet ikke om noen har tatt opp dette tideligere, men nå har det ihvertfall blitt kåret en vinner i Pimp My Itavisen konkurransen. http://www.itavisen.no/php/art.php?id=360801 Hva synes folket om designet til vinneren? 7470196[/snapback] Nå er jeg personfokusert og usakelig her, men er det andre enn meg som ikke ble overrasket over å se at firmaadressen var Asker etter å ha sett bildet? No offence 7470893[/snapback] Haha! My toughts exactly! ;D Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Vet ikke om noen har tatt opp dette tideligere, men nå har det ihvertfall blitt kåret en vinner i Pimp My Itavisen konkurransen. http://www.itavisen.no/php/art.php?id=360801 Hva synes folket om designet til vinneren? 7470196[/snapback] Nå er jeg personfokusert og usakelig her, men er det andre enn meg som ikke ble overrasket over å se at firmaadressen var Asker etter å ha sett bildet? No offence 7470893[/snapback] Det der synes jeg var usakelig å slemmt å si enden. I like it De kunne funnet et litt bedre bilde der det ikke så ut som karen var HELT skada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå