enden Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Vet ikke hvem det er jeg. Fikk den fra nettet en gang - husker ikke hvor. Det er bare en vanlig smiley, men litt mer levendegjort, med kule ansiktsuttrykk. Har en 5-6 stykker De som digger avataren min må gjerne stemme på den i ot --> søppel Endret 4. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Når vi snakker om avatarer... Jeg eier HalTan. UFORTJENT! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Tja, din er fetest, men in er ihvertfall hjemmelaga Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Er skummelt redd for at skjermen min tar kvelden starx - opp til høyre blafrer bildet skikkelig ille tre cm inn. Så skårar det sakte ut mot kanten nedover, og slutter 3-4 cm fra bunnen. 19" crt Og du er sikker på at det ikke står en strøm-ting til høytalerene dine rett bak skjermen? ( ) Peppes er bedre enn Dolly Uansett så EIER Sveins Grill begge to Grandis kjøttdeig er god ja Ilderen digger Metallica Te er godt Old school Metallica er best Cliff burton var KONGEN! Gadd ikke leke enden og massequote her Endret 4. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Her drar jeg bort en liten stund for å mekke på sykkelen min, så er det 3 nye sider? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Enden, ro deg ned.. Sa ikke at jeg støttet nazismen.. Men ler du ikke når du ser parodier på tv? Unforgiven og 2ern er like gode.. Digger begge.. Men ellers er: Master of Puppets, Fade to Black, Nothing Else Matters, Whiskey in the Jar, Low man lyrics gode.. Har ikke hørt så mange andre selvom jeg har over 50 metallica sanger Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Menneh... Den skalaen din, er det ildere av samme kjønn? Da frykter jeg du har sånne homlepongildere... De står veldig tett w0t? ... bare jeg som er litt bøllete i dag ...det kombinert med at jeg syns det ble litt kjedelig å holde på med siden gjorde at det kom ut et lite bølleinnlegg... Klarte selvfølgelig å smelle foten inn i dørkarmen i sted, så nå har jeg lilletå som er større enn storetåa... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jøsses, masse innlegg.. Musikk; * MP3: now playing (Sonata Arctica - Peacemaker) (3:27) <-- Den er digg..! Gidder ikke kommentere resten, har ikke tid. Mattehorelesing2k.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Enden, ro deg ned.. Sa ikke at jeg støttet nazismen.. Men ler du ikke når du ser parodier på tv? Er helt rolig jeg Sier ikke at du støttet nazismen heller, hvis du fikk det ut av innlegget mitt så beklager jeg. Joda, det hender at jeg ler av artige parodier, men jeg så liksom ikke det morsomme elementet i den tegningen. Sorry. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Men jeez, den er da artig Er bare snakk om enkel hasjelas med nazismen Vi snakke om "Diktatoren DiKKy" som står som overhode for 1337ismen Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) humor er subjektivt Endret 4. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 ...og der tror jeg den ene ram-brikka mi var evig død. Fælt med uhell som skulle skje meg i dag da. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 ...og der tror jeg den ene ram-brikka mi var evig død. Fælt med uhell som skulle skje meg i dag da. Dakal.. Du kan få ei 128mb sd brikke av meg som trøst, om du betaler frakt Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 ...og der tror jeg den ene ram-brikka mi var evig død. Fælt med uhell som skulle skje meg i dag da. Dakal.. Du kan få ei 128mb sd brikke av meg som trøst, om du betaler frakt /me har en hel haug med 64MB-brikker. Btw: Takk til folket som gadd å klikke. Er nå oppe i hele 2 kr og 40 øre! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 berre sendte du teh firma en mail, og spurte om dei ville betale deg for reklame?? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 berre sendte du teh firma en mail, og spurte om dei ville betale deg for reklame?? Niks. Regget meg hos tradedoubler.com. Får 20 øre per klikk, og hvis noen kjøper noe, får jeg 80kr. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Lokaltog er på krigsstien! Reposted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå