Jernlov Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Da setter du disken i en annen pc, dere har da flere pc'r i hus folkens? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 webkafeen har alltid vært - og skal alltid være - i lowercase. CamelCase skal ikke få infisere webkafeen også... Øh... Snakker ikke om 'WebKafeen' eller noe heller, da. Det er naturlig at navn har stor forbokstav. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Da setter du disken i en annen pc, dere har da flere pc'r i hus folkens? 7459570[/snapback] Når disken dør klokken to om natten gidder ikke jeg å vekke alle i huset for å få kødde rundt med en IDE-disk. Lettere å dykke ned i et annet konsoll og kjøre en runde med fsck.ext3 for å luke ut de defekte sektorene. Og Berg: webkafeen er ikke et egennavn. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Er det vel. Det er navnet til denne tråden. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Lenge leve navn i lowercase! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Jeg stemmer for "web_kafeen();" EDIT: On second thought. <webkafeen> er kanskje mer passende... Endret 9. desember 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg stemmer for fuckstreet #5, og jorgis, når du er så nærd at du har *nix, så burde du ha noen pcer stående, og da kan du switche til windows, og bruke GetDataBack, gir det ikke mening? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Har et par-tre PCer stående, ja, men ingen av dem kjører Windows. Dessuten: GetDataBack kjører utelukkende på NTFS og FAT. Og det er uansett raskere å kjøre en halvtime med fsck.ext3 enn å stresse rundt med å bytte disker, og faktisk bli nødt til å slå av maskinen! :o Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Du har ikke photoshop, så du taper. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Som om du har noe bedre å bruke tiden din på! Vi har de beste argumentene. Endret 9. desember 2006 av Løvskogen Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Har et par-tre PCer stående, ja, men ingen av dem kjører Windows. 7459983[/snapback] Jeg beundrer deg. Har egentlig alltid beundret dere Linux-brukere (og hvordan dere takler et slikt OS). Men hva hender når du kommer over nettsider som du må aksessere, men som kun er tilgjengelige for IE eller Windows? Dersom valget stod mellom å legge inn Windows eller bytte bank, hadde du byttet bank f.eks.? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Opera, mask as IE Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Opera, mask as IE 7460071[/snapback] Jo, eller User Agent Switcher til Firefox - men dette fikser vel ikke problemet dersom siden består av IE-avhengig ActiveX o.l. søppel? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Du har ikke photoshop, så du taper. 7460008[/snapback] Du har ikke Beagle, så du taper. Du har ikke Beryl eller XGL, så du taper. Du har ikke en oppetid på 50 dager ATM, så du taper. Tar du pointet? Dessuten har jeg ikke brukt Photoshop på snart et år nå, har funnet ut at Gaim og Inkscape i stor grad klarer de enkle småoppgavene jeg bruker til daglig. Som om du har noe bedre å bruke tiden din på! Vi har de beste argumentene. 7460013[/snapback] Kanskje du har de beste argumentene, men jeg har det beste OSet. Har et par-tre PCer stående, ja, men ingen av dem kjører Windows. 7459983[/snapback] Jeg beundrer deg. Har egentlig alltid beundret dere Linux-brukere (og hvordan dere takler et slikt OS). Men hva hender når du kommer over nettsider som du må aksessere, men som kun er tilgjengelige for IE eller Windows? Dersom valget stod mellom å legge inn Windows eller bytte bank, hadde du byttet bank f.eks.? 7460045[/snapback] Først og fremst: Om banken min krevde at jeg brukte IE, hadde jeg byttet bank på flekken. Videre: ies4linux er et lite, hendig script som installerer IE 5.0, 5.5, 6.0 og snart også 7.0. Samtidig. Dette er noe som ikke lett lar seg gjøre i Windows, faktisk. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Erre vel. Har install for det samme til windass jeg, bare ikke 7.0 Endret 9. desember 2006 av Løvskogen Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Du har ikke en oppetid på 50 dager ATM, så du taper. Videre: ies4linux er et lite, hendig script som installerer IE 5.0, 5.5, 6.0 og snart også 7.0. Samtidig. Dette er noe som ikke lett lar seg gjøre i Windows, faktisk. 7460124[/snapback] 50 dager? Pingla, 2003-boksen min har oppetid på 269 dager (strømbrudd hvis jeg ikke tar hel feil - har vært sløv med win update). Dene neste grunnen til at XP-en min ikke har like god oppetid er at jeg skrur den av når svigers er på besøk, og når jeg koblet til og fra testskjermer. Men det scriptet virket litt praktisk. Får du M$IE på godt og vondt, eller er det noen som har lekt seg litt med rendringsmotoren og pakket denn inn i et nix-vennlig format? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Da setter du disken i en annen pc, dere har da flere pc'r i hus folkens? 7459570[/snapback] Jeg har ikke tenkt til å bryte opp laptop'en min Du har ikke en oppetid på 50 dager ATM, så du taper. Videre: ies4linux er et lite, hendig script som installerer IE 5.0, 5.5, 6.0 og snart også 7.0. Samtidig. Dette er noe som ikke lett lar seg gjøre i Windows, faktisk. 7460124[/snapback] 50 dager? Pingla, 2003-boksen min har oppetid på 269 dager (strømbrudd hvis jeg ikke tar hel feil - har vært sløv med win update). Dene neste grunnen til at XP-en min ikke har like god oppetid er at jeg skrur den av når svigers er på besøk, og når jeg koblet til og fra testskjermer. Men det scriptet virket litt praktisk. Får du M$IE på godt og vondt, eller er det noen som har lekt seg litt med rendringsmotoren og pakket denn inn i et nix-vennlig format? 7460905[/snapback] 1. Linux slår seg ikke av automatisk etter 50 dager 2. Du får MS-IE! Ikke noe tull Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det finnes en gud: FrontPage skal legges ned Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det finnes en gud: FrontPage skal legges ned 7462293[/snapback] Amen! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Kommenterte jeg, det hele handler jo bare om et onde som forsvinner til fordel for et annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå