ingveh Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Lenge siden du ble moderator, Robbie? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Lenge siden du ble moderator, Robbie? 7458282[/snapback] ~20 minutter siden vil jeg påstå, får se hva han sier selv Endret 8. desember 2006 av Ueland Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 WLenge siden du ble moderator, Robbie? 7458282[/snapback] Tja, ca. 23 minutter siden. Litt rart å "miste" Webutvikler-statusen sin, men men. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Skulle hatt en ekstra linje for de som er så heldig å ha custom title. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Grattis robby, tar du fyllepostene mine blir jeg morsk Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Grattis med mod-status, Robbie.. Var rart å se nicket med grønt, men. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Grattis robby, tar du fyllepostene mine blir jeg morsk 7458438[/snapback] Hehe, kunne aldri falle meg inn å gjøre. Nei, min første moderatorhandling blir nok å endre navnet på webkafeen til "Webcafé". Men fra spøk til revolver, Dell var innom kontoret mitt her om dagen og var snille nok til å formatere min laptop, så jeg er tilbake igjen til IE6 - finnes det egentlig en skikkelig grunn til å oppgradere til IE7? Jeg synes bare IE7 ødela alle mine favorittsider. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jøss! Gratulerer med moderator-status, Robbie Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Tusen takk alle sammen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hvis du endrer emnetittelen forsvinner jo undertittelen på grunn av at det ble skrudd av. Og jeg liker undertittelen til denne tråden, og hvis du gjør det så.. såå lager jeg et design i tabeller! MOHAHAAHAHAHAHAA! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Grattis med mod, Robbie! Regner med at alle poster som hinter til et hint av rødt ståsted blir slettet umiddelbart Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Hehe, kunne aldri falle meg inn å gjøre. Nei, min første moderatorhandling blir nok å endre navnet på webkafeen til "Webcafé". 7458467[/snapback] Skal du ha deng? Jeg har ansenitet, og kødde du med tråden min så kødder jeg med deg Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hehe, kunne aldri falle meg inn å gjøre. Nei, min første moderatorhandling blir nok å endre navnet på webkafeen til "Webcafé". 7458467[/snapback] Skal du ha deng? Jeg har ansenitet, og kødde du med tråden min så kødder jeg med deg 7458920[/snapback] Ansiennitet? Jeg synes det stod januar 2002 under mitt nick. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hvilken del av hardware har dere problemer med å forstå? 7457163[/snapback] Med god software, vil du overleve dårlig hardware. Selv har jeg overlevd to-tre diskkrasj uten å miste noe særlig data. Tilsvarende i Win eller OS X hadde medført full reformat, og en halv terrabyte med snacks bortevekke. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg brukte GetDataBack og fikk tilbake alt jeg trengte. I windows Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg brukte GetDataBack og fikk tilbake alt jeg trengte. I windows 7459099[/snapback] Jeg slapp å betale $79 for å få ting tilbake. Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har på følelsen av at godeste Bollingmo slapp det han også Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg brukte GetDataBack og fikk tilbake alt jeg trengte. I windows 7459099[/snapback] Har gjort det 3 ganger selv, før det så kjørte jeg Knoppix for å redde filene Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Med god software, vil du overleve dårlig hardware. Hardwaren skal være bra nok, bare ikke helt samarbeidsvillig. Jeg også tviler på at Tor betalte noe for GetDataBack, forresten. Robbie/enden: Kan jo skaffe oss stor 'W', da. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 webkafeen har alltid vært - og skal alltid være - i lowercase. CamelCase skal ikke få infisere webkafeen også... Og hvordan funker GetDataBack om boot-disken er korrupt, og du ikke er i stand til å boote OSet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå