Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grattis robby, tar du fyllepostene mine blir jeg morsk :p

7458438[/snapback]

Hehe, kunne aldri falle meg inn å gjøre. Nei, min første moderatorhandling blir nok å endre navnet på webkafeen til "Webcafé". :innocent:

Men fra spøk til revolver, Dell var innom kontoret mitt her om dagen og var snille nok til å formatere min laptop, så jeg er tilbake igjen til IE6 - finnes det egentlig en skikkelig grunn til å oppgradere til IE7? Jeg synes bare IE7 ødela alle mine favorittsider. :(

Lenke til kommentar
Hehe, kunne aldri falle meg inn å gjøre.  Nei, min første moderatorhandling blir nok å endre navnet på webkafeen til "Webcafé". :innocent: 

7458467[/snapback]

Skal du ha deng? Jeg har ansenitet, og kødde du med tråden min så kødder jeg med deg :wee:

Lenke til kommentar
Hehe, kunne aldri falle meg inn å gjøre.  Nei, min første moderatorhandling blir nok å endre navnet på webkafeen til "Webcafé". :innocent: 

7458467[/snapback]

Skal du ha deng? Jeg har ansenitet, og kødde du med tråden min så kødder jeg med deg :wee:

7458920[/snapback]

Ansiennitet? Jeg synes det stod januar 2002 under mitt nick. :wee:

Lenke til kommentar
Hvilken del av hardware har dere problemer med å forstå? :)

7457163[/snapback]

Med god software, vil du overleve dårlig hardware. Selv har jeg overlevd to-tre diskkrasj uten å miste noe særlig data. Tilsvarende i Win eller OS X hadde medført full reformat, og en halv terrabyte med snacks bortevekke. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...