Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

"Hvit er ikke en farge...høhøhø"

Joda, er ikke verst det her. Det er ikke noe å ikke like, men jeg får ikke bakoversveis av det heller for å si det slik. Nå er ikke designet ferdig, så det kan jo hende jeg får det. ;)

Er spent på hvordan resten av oppsettet blir.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle beære kafeen med mitt innlegg nummer #6666, ved å poste en liten fisk jeg har hatt en god stund, men ikke kommet noen vei med.

Ideen er at dette fungerer som en kombinert velkomst- og 'splash'-side (ro ned, ro ned), og at menyen kollapser på en eller annen måte når jeg er inne på undersidene. Nei, ikke noen animasjon.

Noen som har noen ideer?

7447657[/snapback]

Ikke design relatert kommentar, men istedet for å skrive "...men har ingen utdannelse innenfor faget" ville jeg ha skrevet "...men er selvlært" eller noe i den duren.

Ang. design synes det var behagelig, og en veldig god ide å blande splash side med forside, men (helt subjektiv mening) så synes jeg den mangler litt "dynamikk". Den er liksom litt for enkel og flat. Men du nevnt at du ikke var ferdig. Hadde vært fint med litt mer kontrast mellom bakgrunnen og boksene, sånn at de står frem litt mer. Men bra jobba!

Lenke til kommentar

Syns designet var pent, Berg. Enkelt, men pent. :)

Dog, var det ikke nettopp en slik artikkel med at "les mer"-linker burde unngås..?

Forøvrig;

Det ble nevnt noen sider med mange logoer på for en tid tilbake, noen som har link dit..? Har mista bookbarken jeg hadde..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Er det misipile.com du tenker på?

Over til designet; Nå er det vel strengt tatt i menyen les mer-lenkene er, og teksten i meny-boksene er liksom bare et lite sammendrag av hva som finnes på undersidene. Eller tenker du på selve teksten 'les mer'? :)

7448541[/snapback]

Derja, takker. :)

Tenkte på selve teksten, men for min del gjør det ikke noe.. :)

Marvil: Siden du ikke gidder å søke:

- http://logopond.com/

- http://misipile.com/

- http://en.logomarket.com/

Det var de som ble lagt ut forrige gang logo-inspirasjons-snakket kom opp :p

7448574[/snapback]

Takker. :)

Hvorfor søke når andre kan gjøre det for deg..? :p

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Chaptcha,

7447024[/snapback]

Utrolig spennende! Synd spørmålene ikke var tekstet og han ikke gjentok de så vi fikk mening ut av de siste 10 minuttene :(

7448032[/snapback]

Enig! Veldig spennende.

Kanskje de har oppdatert filmen, for den jeg så hadde tekst på nesten alt, og lydnivået var skrudd opp på spørsmålene, så det var vel 3-4 spm det var litt vanskelig å høre.

Lenke til kommentar
Hvis han vet hva han holder på med slipper han jo negativ kritikk. :xmas:

7449981[/snapback]

Nå har de jo litt fler enn én grafisk designer ansatt da. Og jeg tviler på at alle er like flinke. Dermed må han nok tåle en del kritikk uansett.

Uansett er det ikke grafisk design VG sliter med. Papirutgaven er jo langt fra så stygg. Det er design for web og riktig anvending av webteknologier de sliter med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...