Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EDIT: Det helt fint nå. Finnes det et test forum hvor man kan poste uhemmet?

7440534[/snapback]

Off topic -> testposter.

Vi har kjørt en php-optimizer et døgn som har sørget for litt "rariteter", den ble for en halvtime skiftet ut med Zend optimizer, så vi får se om den og lager krøll eller ikke.

Lenke til kommentar
Helt seriøst så burde de gjøre noe.

7439905[/snapback]

Virker det? Koster det penger å gjøre sånn at det ikke virker bedre, men er 1337ere? Har bedrifter lyst til å bruke penger som ikke bidrar til å tjene penger i en overskuelig hendelsesrekke?

7440284[/snapback]

Nå lever jo dessverre en del i den troen at penger/resurser finnes det nok uansett situasjon.. :)
Lenke til kommentar
Nå lever jo dessverre en del i den troen at penger/resurser finnes det nok uansett situasjon.. :)

7441394[/snapback]

HW.no-nettverket går årlig med et overskudd på to millioner norske kroner. Så det tror jeg ikke er noe problem.

Derimot tror jeg de ser at det ikke er lønnsomt/noe vits å bytte annonsesystem bare for å få valid kode.

Lenke til kommentar
HW.no-nettverket går årlig med et overskudd på to millioner norske kroner. Så det tror jeg ikke er noe problem.

Derimot tror jeg de ser at det ikke er lønnsomt/noe vits å bytte annonsesystem bare for å få valid kode.

7441450[/snapback]

Det er jo så enkelt å løse det problemet. Bare å putte javascriptet i en egen .js-fil, og linke til scriptet med <script src=""...

Lenke til kommentar

7441450[/snapback]

Det er jo så enkelt å løse det problemet. Bare å putte javascriptet i en egen .js-fil, og linke til scriptet med <script src=""...

7441906[/snapback]

Er det bare det som er feil? :ermm:

Trodde det var litt emr allvorlige saker enn det :) Men dersom reklamen ligger på serveren til en tredjepart og denne styrer koden er man like langt uten å måtte legge press på en underleverandør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...