Ueland Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 jorgis: Du får ikke frem særlig i den php-filen vil jeg tro. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 EDIT: Det helt fint nå. Finnes det et test forum hvor man kan poste uhemmet? 7440534[/snapback] Off topic -> testposter. Vi har kjørt en php-optimizer et døgn som har sørget for litt "rariteter", den ble for en halvtime skiftet ut med Zend optimizer, så vi får se om den og lager krøll eller ikke. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hvorfor komme med så mye fin informasjon her Ueland og ikke her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=676778&hl= Jeg beskylder deg herved for å feilposte. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Nå funker alt som det skal. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Det virker som jarmo føler han har fått for stor postcount. Fra testpost (+tre ord) Hmm.. man får ikke ekstra postcount cred 7440848[/snapback] Stakkars Du kan få et par tusen poster hos meg... 7440859[/snapback] Endret 6. desember 2006 av JonT Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Enedelig virker det som i hvert fall noen i musikkbransjen har skjønt noe: EMI vurderer MP3 som alternativ til kopisperre Endret 6. desember 2006 av JonT Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Helt seriøst så burde de gjøre noe.7439905[/snapback] Virker det? Koster det penger å gjøre sånn at det ikke virker bedre, men er 1337ere? Har bedrifter lyst til å bruke penger som ikke bidrar til å tjene penger i en overskuelig hendelsesrekke?7440284[/snapback] Nå lever jo dessverre en del i den troen at penger/resurser finnes det nok uansett situasjon.. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Nå lever jo dessverre en del i den troen at penger/resurser finnes det nok uansett situasjon.. 7441394[/snapback] HW.no-nettverket går årlig med et overskudd på to millioner norske kroner. Så det tror jeg ikke er noe problem. Derimot tror jeg de ser at det ikke er lønnsomt/noe vits å bytte annonsesystem bare for å få valid kode. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Nå var ikke innlegget mitt myntet på HW, men bedriftssammenheng generelt. Ellers er jeg enig med både deg og enden, at de gidder ikke bytte det, fordi det ikke er lønnsomt (uten at jeg har noe utregninger på det). Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Gratulerer - dere er enige, men diskuterer allikevel. lenge leve forumer Men det er bra at noen vekket kafeen igjen da, for jeg kjeder meg! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Mhm... Kafeen har blitt kjedelig nå som alle er på IRC Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg liker å få +1 innlegg så derfor valgte jeg bort IRC... Fra spøk til revolver: Er det noen norske guider der ute som baserer seg på feil i IE og hvordan man løser dem? Jeg gjentar: norsk... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Kanskje på webkafeen.no snart? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jo, men den er ikke lansert Kan noen forøvrig gi meg en kjapp oppdatering på hvordan det ligger an og når de første artiklene kan leses på et eget domene spesiellt for siden? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Gratulerer - dere er enige, men diskuterer allikevel. lenge leve forumer 7441536[/snapback] Hører jo med det.. En del extensions i Firefox.. http://tech.cybernetnews.com/wp-content/up.../Fullscreen.jpg Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 HW.no-nettverket går årlig med et overskudd på to millioner norske kroner. Så det tror jeg ikke er noe problem. Derimot tror jeg de ser at det ikke er lønnsomt/noe vits å bytte annonsesystem bare for å få valid kode. 7441450[/snapback] Det er jo så enkelt å løse det problemet. Bare å putte javascriptet i en egen .js-fil, og linke til scriptet med <script src=""... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Kan jeg få litt "snill" kritikk på denne siden Ja, jeg den ul og li suger litt... har ikke helt fått til den greien enda Endret 6. desember 2006 av regga Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Noen XSL eksperter som kan hjelpe meg litt? Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 HW.no-nettverket går årlig med et overskudd på to millioner norske kroner. Så det tror jeg ikke er noe problem. Derimot tror jeg de ser at det ikke er lønnsomt/noe vits å bytte annonsesystem bare for å få valid kode. 7441450[/snapback] Det er jo så enkelt å løse det problemet. Bare å putte javascriptet i en egen .js-fil, og linke til scriptet med <script src=""... 7441906[/snapback] Er det bare det som er feil? Trodde det var litt emr allvorlige saker enn det Men dersom reklamen ligger på serveren til en tredjepart og denne styrer koden er man like langt uten å måtte legge press på en underleverandør. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg stemmer for at hw.no går tilbake til tabellsuppe og legger inn et par ekstra tegn i koden sin for å bli bedre på valideringsfeil en vg.no. Bør da ikke være så enormt vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå