Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Fins det en oversikt over hvor mange prosent som bruker de forskjellige temaene her på forumet?

7434758[/snapback]

Jeg slenger meg på denne! =)

Enden: Hva med å skrive imdb.com i adressefeltet? tipper det er raskere enn copy - paste :p

7434855[/snapback]

Det er enda raskere å klikke på en link ;)

7439298[/snapback]

Jupp, raskest er vel å trykke på en link - men så lenge folk skriver hele adressen ser jeg ikke problemet - det tar ikke mange millisekundene å dobbeltklikke på teksten, for så å velge "gå til url" ...
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
visste dere forresten av hw.no blir slått av både digi, itavisen og dinside.no/data når det gjelder validering av koden?

ohh.. trippelpost.. jaja, er vel på tide å gå tilbake til eksamenslesinga

7439465[/snapback]

Det er reklamesystemet som kødder opp alt. Jeg mener å huske at alt validerer hvis man tar bort reklamen...

Lenke til kommentar
Det er reklamesystemet som kødder opp alt. Jeg mener å huske at alt validerer hvis man tar bort reklamen...

7439548[/snapback]

Men hvordan forklarer du da at alle de andre sidene har minst like mye reklame som hw? Jeg har ingen problemer med å forstå at eventuelle javacript som måtte følge med ødelegger valideringen, men stort sett er jo reklamen kun bilder/flash?
Lenke til kommentar

7439548[/snapback]

Men hvordan forklarer du da at alle de andre sidene har minst like mye reklame som hw? Jeg har ingen problemer med å forstå at eventuelle javacript som måtte følge med ødelegger valideringen, men stort sett er jo reklamen kun bilder/flash?

7439641[/snapback]

Forklaringen er at de andre kjører bedre reklamesystemer, og hw gidder ikke/kan ikke/har ikke penger til å reparere reklamesystemet slik at det validerer på en god måte. :)

Lenke til kommentar
qualbeen: Fordi krem.erixzone.net ikke fungerte for øyeblikket, av en eller annen grunn. Unødvendig å sammenligne btw, stoor forskjell på vg.no og min side.

7438659[/snapback]

beklager at jeg sammenlignet siden din med vg, det var egentlig veldig slemt av meg. ditt design er så vanvittig mye bedre en hva vg har, selv ville jeg følt meg såret over å bli sammenlignet med vg. Du har også ca 598 valideringsfeil færre en vg!

7439333[/snapback]

Tenker bare på at vg.no er en nettavis. Min er ikke.

Lenke til kommentar

En stund! Gikk jo på folkehøyskole ifjor, da satt jeg kanskje 5 timer foran pc'n tilsammen, hele året. Etter det har jeg jobba, og etter det har jeg flyttet hit til trondheim og ventet på nett.

Fikk nett for et par måneder siden tenker jeg, så jeg prøver å snike meg tilbake in tha game! :D

edit: nå er sikkert begrepet om web 2.0 kommet opp lenge før det, har bare ikke fått det med meg.

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
Helt seriøst så burde de gjøre noe.

7439905[/snapback]

Virker det? Koster det penger å gjøre sånn at det ikke virker bedre, men er 1337ere? Har bedrifter lyst til å bruke penger som ikke bidrar til å tjene penger i en overskuelig hendelsesrekke?

Bare stiller noen helt uskyldige spørsmål jeg :)

Men seriøst - hardware kan nok lage noe bedre selv om de vil, men jeg tror dette systemet er levert av en tredjepart, og da kan man ikke herje rundt med kode som man vil. Det er nok en grunn til at de har valgt å beholde denne løsningen fremfor å bruke masse ressurser på å utvikle en egen.

Lenke til kommentar
hw.no kan vel ikke akkurat klage på pengemangel. Helt seriøst så burde de gjøre noe.

7439905[/snapback]

Selv om de har ett overskudd på to millioner i året betyr det ikke at det er lønnsomt/lurt å bruke disse pengene på et nytt reklamesystem. Spessielt ikke vis det bare er snakk om å fikse noen validates feil.

EDIT: Finnes det ett godt ord får valid, validere ol?

Lenke til kommentar
valid = gyldig, men kommer ikke på noe godt begrep i sammenhengen.

7440323[/snapback]

Det blir litt dumt å si gyldere da

JESS, jeg har klart å omvende en. Velkommen til the dark side JonT  :ph34r:

7440323[/snapback]

Takk, men jeg liker den lyse siden best.

Dog er "The dark side of the moon" den best skiva.

EDIT: Noen som kan forklare hvorfor jeg hele tiden blir sendt til index.php? når jeg prøver å poste ett innlegg?

Endret av JonT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...