haugsand Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Apropos spørsmål om markup: Husker dere SimpleQuiz? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Hmm, to sider sidan eg la meg. Ikkje verst. Magnus: Jo, husker SimpleQuiz Eg savner Dunstan Orchard ' Endret 6. desember 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Dobbelpost, jo... Endret 6. desember 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) ...og trippelpost.. Endret 6. desember 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Pwned Henrik, pwned Digger forresten headeren på siden til Dunstan Orchard Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er splash fremdeles bannlyst å bruke, eller går det greit dersom den ser nogenlunde bra ut? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg er ingen tilhenger av splash, siden jeg liker å komme raskest mulig til innholdet. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Vet det er mange som sier det. Selv setter jeg pris på en splash, sålenge den er gjennomført og har noe med designet/innholdet å gjøre. Bruker så mye tid foran pc'n uansett, så et museklikk gjør ikke mye fra eller til. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg liker ikke splash, men om det er en liten sak som forteller om innholdet på siden eller noe nyttig kan det vel vere greit Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Lager en jeg, så ser vi om det blir bra. Sånn. Respons på denne? Endret 6. desember 2006 av flodhest Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Fant denne på Simple Quiz. Hva er det folk føler er riktigst: <h1>Diskusjon.no</h1> <h2>Webkaféen</h2> eller: <div id="site-title">Diskusjon.no</div> <h1>Webkaféen</h1> Grunnen til at jeg spør er at søkemotorer merker h1 elementer viktigere enn h2. Men page tittelen sier jo mer om akkurat den siden man er på enn site tittlene. Flodhest "Not Found" Endret 6. desember 2006 av JonT Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Webkaféen er viktigst, siden den er som et eget samfunn på diskusjon.no Endret 6. desember 2006 av Equerm Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Lager en jeg, så ser vi om det blir bra. Sånn. Respons på denne? 7438132[/snapback] linken: index.html skal vel byttes ut til index.php? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 prøv: http://www.kreem.moo.no funker den? Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Sånn. Respons på denne? Ursj, bort med en gang. Endret 6. desember 2006 av PT Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Den var unødvendig, ja... Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) prøv: http://www.kreem.moo.no funker den? 7438568[/snapback] hvorfor linker du ikke direkte til siden? http://krem.erixzone.net/ jeg forstår bruken av moo.no-tjenester når man har laaange url'er, som f.eks et søkeresultat her på forumet. men hva er vitsen med redirecting når den oprinnelige url er like kort som den opprinnelige? her på forumet pleier folk flest å trykke på linkene framfor å skrive de av, så egentlig trengs ikke moo.no-tjenester på klikkbare linker.. det er nå iallefall min mening! edit: forøvrig er jeg ikke fan av splash-sider jeg heller la meg se innhold!! - tenk så plagsomt det hadde vært hvis hw.no eller db/vg/andre nettaviser hadde en "klikk her for å gå videre"-side ... (splash-sider kan kanskje forsvares i noen tilfeller, men det er ytterst sjeldent) Endret 6. desember 2006 av qualbeen Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Splash? Hvilken splash? ;P qualbeen: Fordi krem.erixzone.net ikke fungerte for øyeblikket, av en eller annen grunn. Unødvendig å sammenligne btw, stoor forskjell på vg.no og min side. Endret 6. desember 2006 av flodhest Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Ser ikke at han bryter avatarreglene på noen måte. 7431617[/snapback] http://bildr.no/image/23623.jpeg 7431622[/snapback] Bilder i signatur er heller ikke lov, selv om det er himla praktisk i enkelte tilfeller IMDB.com har endelig fått en face-lift, men det var en liten ja... 7433060[/snapback] url-tag pls. Det er så slitsomt å copy/paste Signaturforslag: #Gjør en god gjerning for fellesskapet - det er mindre slit for èn å lage link enn for mange å kopiere tekst" 7433797[/snapback] haha, hvor lat går det an å bli? 7434764[/snapback] kjeften Jeg er faktisk lat Fins det en oversikt over hvor mange prosent som bruker de forskjellige temaene her på forumet? 7434758[/snapback] Jeg slenger meg på denne! =) Enden: Hva med å skrive imdb.com i adressefeltet? tipper det er raskere enn copy - paste 7434855[/snapback] Det er enda raskere å klikke på en link Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 qualbeen: Fordi krem.erixzone.net ikke fungerte for øyeblikket, av en eller annen grunn. Unødvendig å sammenligne btw, stoor forskjell på vg.no og min side.7438659[/snapback] beklager at jeg sammenlignet siden din med vg, det var egentlig veldig slemt av meg. ditt design er så vanvittig mye bedre en hva vg har, selv ville jeg følt meg såret over å bli sammenlignet med vg. Du har også ca 598 valideringsfeil færre en vg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå