Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

@Marvil: Quick-url funker på alle tomter som sitter så langt ut fra høyre veggen at de kan komme seg helt til venstre i bildet... (dvs alle utenom de 2 siste)...

Synes også at den siste tomta ikke er helt god, og vurderingsevenen min har gått i uendelig loop om hvorvidt jeg skal fjerne den eller ikke.. Tok en stund før jeg så hva som stod der og.. og hvis man ikke får det med seg virker det jo enda verre..

Har bestemt meg for å bli flink til å stå opp tidlig !, så nå kommer jeg kanskje til morraskaffen jeg og... (drikker jo ikke kaffe da.. men tar en cola og en berlinerbolle med bringebær..)

Utrolig hvor mye som blir skrevet her nå.. gikk opp for å spise middag og så var det 3 nye sider nå jeg kom ned *riste oppgitt på hue* ...

ang musikk.. metallica - unforgiven (I og II) er jo veldig bra, men her i gården går det for tia kun i George Acosta - Live at radio 93.1(1 times livesett pr. søndag siden første desember.. :D ) Eier.. hardt! *råkke* 59.gif

edit> wuick? what wuick? (quick..)

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nok musikkprat her nå synes jeg. Vi har so3 for sånne ting. Meningen er at det skal være et fristed for WEBDESIGN ikke alt mulig annet, selv om en liten avsporing ikke er noe problem.

/me betaler regninger: på internett

kontakter banken: på internett

overfører penger: på internett

saldo: på internett

søke om lå eller kreditt: på internett

Starte sparing: på internett

Info om sparing: på intenett

Nye investeringer: på internett

Søke om kort: på internett

litt ensidig? Jeg? :ermm:

Endret av enden
Lenke til kommentar
Har bestemt meg for å bli flink til å stå opp tidlig !, så nå kommer jeg kanskje til morraskaffen jeg og... (drikker jo ikke kaffe da.. men tar en cola og en berlinerbolle med bringebær..)

Vi har sett hva du vanligvis lesker på, så bortforklaringer er unødvendig. ;)

Lenke til kommentar
Beste albumet til Metallica er "...And justice for all"

Syns jeg da ;)

Er absolutt på topp 10 iallefall :p

Men det er et bra album, men Jason newstead forsvinner jo heilt vekk der :\

Skulle ønske cliff burton ikkje dødde pga en stygg svensk buss sjåfør. Noken her som har sett han dra av bass soloer? syyykt. Spiller bass soloer på samme måte som andre spiller gitarsoloer.. Introen til For whom the bell tolls inneholder en slik solo - ja, det er en BASS solo.

edit: ok, nok musikkprat. La oss snakke om.. om... om.... create-supernice-webpage filteret i photoshop :D

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Nok musikkprat her nå synes jeg. Vi har so3 for sånne ting. Meningen er at det skal være et fristed for WEBDESIGN ikke alt mulig annet, selv om en liten avsporing ikke er noe problem.

var det ment som en kommentar? kritikk? ironi? ehm... avateren din forvirrer meg... :ermm:

Lenke til kommentar

Okda, sjef.

Jeg skal prøve å begynne på designet til programmer.no i morgen, og har egentlig fått en god idè (synes jeg selv).

Blir iallefall gøy å se alle forslagene. :yes:

Lenke til kommentar

var det ment som en kommentar? kritikk? ironi? ehm... avateren din forvirrer meg... :ermm:

Du og den avatarmobbingen. Det var ment som en kommentar med et snev av ordre

Lenke til kommentar
@enden: det var faktisk seriøst ment... (believe it or not)...

urk.. får vel jobbe jeg nå.. og må vel bla gjennom 10 sider i morra ell.no.. jeje.. babajj!

*lukke opera*

Du kommer aldri til å motstå fristelsen av webkafeen :p

Men helt ærlig: tror du avataren min har noe med seriøsiteten i innleggene mine å gjøre?

edit: er stort sett i det hummøret da :D

Endret av enden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...