Torjus Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Noen som vet om noen stilrene fonter til header? Må være tynn skrift, men stilren... 7424028[/snapback] Jeg syns DIN er pen, selvom det er veldig mange som har brukt/bruker den på web. 7424084[/snapback] Min font? Noen som vet om noen stilrene fonter til header? Må være tynn skrift, men stilren... 7424028[/snapback] DejVu Sans Condemned (eller noe sånt) AquaBase SUSE Sans men er vansklig å si uten å vite mer.. 7424090[/snapback] Skal se på de, takk =) Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 JonT: Kan jo bare lage en selv da *teste ut* Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) artig søkegreie, men hvorfor er alt inni en frame? url'en oppdateres ikke med søkestrengen, så det er vanskelig å linke til et resultat o.l. JonT! er Google Co-oP noe nytt de har lansert? Liker idéen!! 7425060[/snapback] Det skyldes at jeg syns det blir litt for dumt å ha: http://home.online.no/~gtivold/ i adressefeltet. Men jeg skal se hva jeg kan få gjort. EDIT: Det ser ut som det ikke går ann å få moo.no adressene til å redirecte til en annen side, sånn som det gikk ann før. Noen som har en fin løsning på problemet. JonT: Kan jo bare lage en selv da *teste ut* 7425072[/snapback] Det er jo litt jobb vis du skal få den skikkelig da. F.eks. har jeg lagd sånn at man kan filtrere resultatet til kun å søke i kafé poster (kafeer, SO ol), brukere eller forumkategorier. Er det en måte man kan skru av forhåndslasting av nedlastingsting i Opera? Akkurat nå trykket jeg et virus. Men selv om jeg trykket på avbryt når jeg så det var en PIF fil hadde Opera lastet ned filen i tempory internet files. Heldigvis reagerte AVen med en gang. Endret 4. desember 2006 av JonT Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Det skyldes at jeg syns det blir litt for dumt å ha:http://home.online.no/~gtivold/ i adressefeltet. Men jeg skal se hva jeg kan få gjort. EDIT: Det ser ut som det ikke går ann å få moo.no adressene til å redirecte til en annen side, sånn som det gikk ann før. Noen som har en fin løsning på problemet. Tok meg den frihet til å linke til http://url.hw.no/?4w (som redirecter til søket ditt) i signaturen min Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Tok meg den frihet til å linke til http://url.hw.no/?4w (som redirecter til søket ditt) i signaturen min 7425310[/snapback] Takk, det var noe sånt jeg lette etter. EDIT: Signatur oppdatert. Endret 4. desember 2006 av JonT Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Og her har vi i1: http://i1.no/03j7/ Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Forum søk? Hvor gikk du på skole? 7424940[/snapback] Hvor lang tid bruker du på å skrive meldinger. Jeg har faktisk rettet opp i det. For en stund siden. 7424965[/snapback] Så lang tid at jeg ikke glemmer spørsmålstegn bak spørresetninger. Men ja, jeg mente <title>-taggen, ikke innlegget ditt. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Forum søk? Hvor gikk du på skole? 7424940[/snapback] Hvor lang tid bruker du på å skrive meldinger. Jeg har faktisk rettet opp i det. For en stund siden. 7424965[/snapback] Så lang tid at jeg ikke glemmer spørsmålstegn bak spørresetninger. Men ja, jeg mente <title>-taggen, ikke innlegget ditt. 7425373[/snapback] ok, jeg skal kanske inndrøme at norks ike er mitt sterkste fag. Endret 4. desember 2006 av JonT Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Alle sliter jo med norks Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Løvskogen in tha house Anti-Flash Standardistas - You’re Cutting Off Your Nose to Spite Your Face 7424378[/snapback] neimen farsken da... trodde det var Lovskogen hele tida. Så det er logikk i nicket ditt jo, men grattis! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Hva!? Er det Løvskogen? Og jeg som ikke tok hintet med skogen Endret 4. desember 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Hva!? Er det Løskogen? Og jeg som ikke tok hintet med skogen 7425577[/snapback] Det er Løvskogen ja! Du er jo nesten verre enn meg i norks jo. Endret 4. desember 2006 av JonT Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Treig v-tast Da jeg så nicket på IRC tenkte jeg: «En skog med masse lover i... Trodde da ikke Tor var jurist » Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg tror du er litt for filosofisk av deg Judofyr Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Jeg tror du er litt for filosofisk av deg Judofyr 7425644[/snapback] Takk for komplementet... Endret 4. desember 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvis noen er paranoide ang. copyrights etc. er denne søkemotoren sjekk: http://www.copyscape.com/ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Da var en fin, sort 80GB iPod bestilt On another note: * Upcoming developments--------------------------- - New Containers. Python containers with support for DJango and Trac. FlashMedia Server, ColdFusion, and MySQL containers all in development. Ser ut som det er lys i tunnelen for meg likevel, da Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Nei, det er sløvskogen Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Nei, det er sløvskogen Etter å ha truffet Tor skriver jeg under på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå