qualbeen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 M$ lar oss bare teste websider i IE6 og IE7 til 1. april? Rare de er 7419599[/snapback] Selv har jeg hatt IE6 og IE7 en stund på min maskin, og kommer til å ha det lenger enn til 1.april vil jeg tro.. Det går nemlig ann å laste ned en versjon av IE6 som ikke krever installasjon, se hw.no artikkel: http://www.hardware.no/nyheter/programvare...edlasting/32549 Parallellkjøring av IE6 og IE7IE6 og IE7 kan i utgangspunktet ikke kjøres på samme harddisk/partisjon, men det finnes måter å få dette til likevel. Ett alternativ er først å installere IE7 på vanlig måte, og deretter kjøre en frittstående IE6 fra nettsiden evolt.org. Denne versjonen av IE6 trenger ingen installasjon. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ja, de kan brukes til det meste..7418855[/snapback] Svigerfar har heilt sikkert eit par til salgs. 7418891[/snapback] Du får høre om pris.. Selg Golfen din fire gonger, så får du nok ein. 7421958[/snapback] Hehe, hester er sykt prisa. Da får jeg heller leve med de 91 hestene Golfen har. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Sikkert like greitt. ============== Hei Det er ingen begrensninger på antall subdomener. Vi har kun Intel- prosessorer (Xeon) på serverne så Psyco var et godt tips. Det blir også støtte for PostgreSQL. Er for øvrig veldig fristet til å basere meg på Django i en del prosjekter selv så det er vel årsaken til at en hosting-tjeneste er på gang. Regner med det er flere som ønsker en slik tjeneste. Det blir lansering fredag 8. desember. Mvh Harald Sturla Josdal Subsys ANS Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 prisen på den blir? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Henrik: Vil det være mulig å hoste flere domener på samme brukerkonto? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Prisen begynner på 49,-/mnd. Eg veit ikkje om det er mulig, men det kan vel hende. Det er ikkje verre enn å sende han ein mail. No må eg forte meg med å få ferdig mi personlige side, føler eg. Endret 4. desember 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Har en ny side på gang selv: Fargekombinasjonene er klare, men jeg sliter som vanlig med innholdet. Edit: Har noen av dere vært borti Joomla? Endret 4. desember 2006 av haugsand Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Henrik: du må si at vi vil ha memcached også. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Henrik: du må si at vi vil ha memcached også. 7423088[/snapback] Done. ======= Dette er den mest komplette lista over forskjeller mellom HTML og XHTML eg nokon gong har sett: http://wiki.whatwg.org/wiki/HTML_vs._XHTML..._HTML_and_XHTML Endret 4. desember 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 In HTML, the doctype is required. In XHTML, it is optional. Det visste jeg ikke... Mye på den lista som var kjekt å vite. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Noen som kan tysk, og vet hvordan man kan hente ned bilder fra denne siden: http://www.publicons.de ? Om man trykker på checkboksen slik at ikonet vises, og man lagrer det, vises det kun en pixel. :| Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har en ny side på gang selv: Fargekombinasjonene er klare, men jeg sliter som vanlig med innholdet. Edit: Har noen av dere vært borti Joomla? 7423067[/snapback] Jepp, min erfaring er at det er meget vanskelig å designe. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jepp, min erfaring er at det er meget vanskelig å designe. 7423737[/snapback] Okay, CMSet har et dårlig template-system med andre ord? :/ Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Noen som kan tysk, og vet hvordan man kan hente ned bilder fra denne siden: http://www.publicons.de ? Om man trykker på checkboksen slik at ikonet vises, og man lagrer det, vises det kun en pixel. :| 7423718[/snapback] på bunnen av side er det en knapp "lag ny profil". Så havner du på en side hvor de ulike bildene er sveiset sammen til ett bilde.. eventuelt kan du gå gjennom kildekoden for å se om du finner link til bildene der, men det blir en kjedelig jobb Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Noen som kan tysk, og vet hvordan man kan hente ned bilder fra denne siden: http://www.publicons.de ? Om man trykker på checkboksen slik at ikonet vises, og man lagrer det, vises det kun en pixel. :| 7423718[/snapback] "Vis bakgrunnsbilde" i FF. Da får du f.eks Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Sikkert like greitt. ============== Hei Det er ingen begrensninger på antall subdomener. Vi har kun Intel- prosessorer (Xeon) på serverne så Psyco var et godt tips. Det blir også støtte for PostgreSQL. *Snip* Det blir lansering fredag 8. desember. Mvh Harald Sturla Josdal Subsys ANS 7422843[/snapback] Er postgreSQL bedre enn MySQL i django sammenheng? Hadde håpt han skulle lansere django i dag, men men, klarer fint å vente noen dager. Endret 4. desember 2006 av Garreth Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Noen som vet om noen stilrene fonter til header? Må være tynn skrift, men stilren... Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Noen som vet om noen stilrene fonter til header? Må være tynn skrift, men stilren... 7424028[/snapback] Jeg syns DIN er pen, selvom det er veldig mange som har brukt/bruker den på web. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Noen som vet om noen stilrene fonter til header? Må være tynn skrift, men stilren... 7424028[/snapback] DejVu Sans Condemned (eller noe sånt) AquaBase SUSE Sans men er vansklig å si uten å vite mer.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Qualbeen: Takk skal du ha! Garreth: Fungerte ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå