rødøye Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (Fiks avataren din, ett) [/ot] Du kan jo alltids ta en sprint gjennom www.kde-look.org og www.gnome-look.org Mye fint der. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Apropos avatarer; <--- Juleavatar!! Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Juleavatar ja! Vent to sek, så komme min også i juleversjon. Hvis jeg finner den igjen... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Juleavatar ja! Vent to sek, så komme min også i juleversjon. Hvis jeg finner den igjen... 7417155[/snapback] Hoho, jeg fisket frem juleversjonen fra i fjor, og den funker fint fremdeles! PHP Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Hoho, jeg fisket frem juleversjonen fra i fjor, og den funker fint fremdeles! PHP 7417225[/snapback] Ser ikke noen ny avatar hos deg jeg. Nå er imidlertid min atter en gang utstyrt med en græl julelue. Må stå i stil med resten edit: ikke phpBB-style på smilioppmarking her nei. Edit#2: Der kom jorgis på banen med oppdatert avatar. Endret 3. desember 2006 av rødøye Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hoho, jeg fisket frem juleversjonen fra i fjor, og den funker fint fremdeles! PHP 7417225[/snapback] Ser ikke noen ny avatar hos deg jeg. Nå er imidlertid min atter en gang utstyrt med en græl julelue. Må stå i stil med resten edit: ikke phpBB-style på smilioppmarking her nei. 7417244[/snapback] Ctrl + F5, mann. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Funka ikke. Men nå kom det av seg selv. http://24ways.org/2006 - eller var det her jeg fant den, kanskje? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har den røffeste juleavatar så Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg må nok skaffe meg en juleavatar jeg, også. Hvor finner dere nisseluene? Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Google Bildesøk kanskje? Var der jeg fant min i fjor, i alle fall. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Google Bildesøk fungerer fett. I månedens utgave av "Journalisten" trua fotografar frå VG og Dagbladet med å saksøke Google, Sesam og Kvasir for å indeksere bileta deira. Tåpelig Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Henrik: Hva med å sette lue på avataren din også, og ikke bare det personlige bildet ditt? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Google Bildesøk fungerer fett. I månedens utgave av "Journalisten" trua fotografar frå VG og Dagbladet med å saksøke Google, Sesam og Kvasir for å indeksere bileta deira. Tåpelig 7417700[/snapback] Av en eller annen merkelig grunn har dem vel heller ikke forsøkt å hindre Google vil jeg tro... Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Av en eller annen merkelig grunn har dem vel heller ikke forsøkt å hindre Google vil jeg tro...7418030[/snapback] Hvis det var sånn at google hadde trådd over en grense, men at folk kunne reservere seg mot det (via ulike robot-filer o.l.), betyr ikke det at google kunne fortsatt med å bryte den grensen. Det er ikke offrenes ansvar å hindre google i å stjele bilder. Men nå har det seg slik at jeg ikke ser hva galt google gjør, det må da være lov å linke til andres bilder? Så jeg støtter søkemotorenes sak. I mine øyne har de ikke gjort noe galt. Hvorvidt db.no/vg.no har robot-filer som hindrer bilde-indeksering er ikke intreressant i denne sammenheng. EDIT: altså, er jo interesant å vite om de har gjort et forsøk på å hindre google i å indeksere bildene forsåvidt, men det har lite å si i en eventuell rettsak. Endret 3. desember 2006 av qualbeen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Barskingene har juleavatar hele året.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Du har jo en indianer-avatar da. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ja jøss. http://hesthesthest' target='_blank'> Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har du en greie for hester, Marvil? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ja, de kan brukes til det meste.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ja, de kan brukes til det meste.. 7418855[/snapback] Svigerfar har heilt sikkert eit par til salgs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå