Vindstille Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Jepp.. Nå er det jo noe å tenke på at den moderatoren som bannet han var en av de Dahl hadde gått ut mot blant annet og slik jeg tolket det likte den moderatoren det dårlig og lette stadig etter en grunn til å permbanne han. 7410971[/snapback] Jeg vet det. Så jeg forstår hvorfor. Men jeg hadde egentlig regnet med at forumstyret tok opp saken siden Dahl har arbeidet for Hardware.no og har vært en veldig aktiv bruker. Endret 2. desember 2006 av JonT Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Grunnen til at han sluttet: Det har jeg egentlig vært hele tiden, men etter at jeg tok opp at moderatorer selv ikke følger reglene (oysfaerg, b-real, ...), klikka forumstyret og moderatorene i vinkel. Så da sluttet jeg i protest, og saken ble tatt til styrenivå i Hardware Online. Håvard, redaktøren til HW, ble dritsur. Ikke på meg, men på moddisene. Kilde: Logg fra IRC: EDIT: Lang quote fra IRC loggen fjernet Endret 3. desember 2006 av JonT Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Endelig ble det å skrive ': wee:' i klartekst på IRC nyttig. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ser ut som Digg.com har litt fler tekniske brukere enn HW.no og forumet The Demographics of Digg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Skal du fyre opp nettleserdebatten igjen, nå? ;P Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Skal du fyre opp nettleserdebatten igjen, nå? ;P 7411801[/snapback] Seff, nå som Opera-tråden til neitakk er stengt må vi jo ha et annet sted å krangle Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Han ble lempet ut fordi han lagde brukeren Sexy_Dahl eller noe, selv synes jeg Dahl burde klaget på avgjørelsen, men han gadd ikke gjøre mer ut av det tror jeg fordi han var for oppgitt på hw.no til å gidde. Angående webprosjektet: (samtale mellom meg og Dahl for lenge siden) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Preben | TSP sier:Folk foreslår opprør mot deg på IRC... ^^ André sier: vel, jeg har et liv Preben | TSP sier: de sa noe om lav aktivitet Preben | TSP sier: I understand bro André sier: Men folk kan jo fint jobbe uten meg.. Preben | TSP sier: Jepp, syns det, men er visst lite som skjer da. Folk trenger jo som du vet folk som kan dra med de andre folka på lasset André sier: Hils fra meg og si til PT at han har fullmakt ^^ Preben | TSP sier: hehe, done Preben | TSP sier: menne.. det ser ut som han også har et liv, da han heller ikke er der André sier: Si at Tor har det da Preben | TSP sier: Tor? André sier: George Bush Preben | TSP sier: ah André sier: han har ikke noe liv, you see Preben | TSP sier: Kan ikke se han heller men Preben | TSP sier: men har begge fullmakt nå, bare Tor, kun PT, eller ingen av de? André sier: Begge Preben | TSP sier: øh, ok Preben | TSP sier: men du har fortsatt fullmakt-fullmakt så ingen misforstår her? ^^ Preben | TSP sier: Det kan ikke bli MrBerg hvertfall, han leker seg med å sette meg +/- o hele tiden nå... erhm... André sier: Folk skal ikke trenge meg for å jobbe videre. Beklageligvis har jeg skole, jobb og et visst sosialt liv å holde liv i, så jeg har ikke mye tid akkurat nå. Blir bedre om noen uker. Vi er alle sammen om dette prosjektet, jeg er ingen konge eller noe André sier: Neste gang du er +o kicker du han 7409138[/snapback] Hvorfor i all verden skulle jeg (og Tor) få all fullmakt? Og til hva? WTF er det vi snakker om, sånn egentlig? Men ja, jeg har et liv utenom WDS. Nettopp kommet hjem fra en fin liten fest. Savnet riktignok Tor, men han ville visst ikke komme, tullingen. Tor vet hva jeg snakker om. Endret 3. desember 2006 av PT Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Endelig ble det å skrive ': wee:' i klartekst på IRC nyttig. 7411434[/snapback] Ka du meine? @PT: Dere ble forfremmet fra sauer til gjetere. Om du vil gå tilbake til å være en sau igjen, så greit for meg! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 PT og Tor har kansje vært de som har pusha minst på WDS. Er vel jeg og Espen som står med grisejagern. btw: Alle klare for en codefest/sprint på wds neste helg? Kansje vi blir ferdige :o Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 PT og Tor har kansje vært de som har pusha minst på WDS.Er vel jeg og Espen som står med grisejagern. Jeg har vel aldri vært med på prosjektet, så akkurat det er ikke så rart. Stikker bare innom nå og da for å følge utviklingen Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 PT og Tor har kansje vært de som har pusha minst på WDS. Hei! Skarru ha bank eller! Forresten, har en liten javaoppgaven til deg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ka du meine? 7412605[/snapback] Da loggen ble posta på forumet, kom smileyene fram. Alle klare for en codefest/sprint på wds neste helg?Kansje vi blir ferdige :o Ikke på lørdag. Forresten, har en liten javaoppgaven til deg What he said. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Kan sikkert være med på litt av hvert, jeg og. 7411605[/snapback] Skal gi deg noke du kan vere med på, skal eg. ===== Ut på øvelse, aldri sur! :O Har vore på øvelse sida mandag no, opp og ned med kommandoplassen. Faen sylte til styr. I morra og på tirsdag blir det krig - eg ser fram til det. Kompani vs Kompani, samt angrep på min arbeidsplass (Kommandoplassen til bataljonen). Åh, det blir rush. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Noen som hadde giddet å hjelpe en tidligere bruker av Webkafeen en smule? Jeg trenger linker til sider som tilbyr grafikk i størrelsen 1280*1024. Husker jeg hadde masser av dem i bookmarks på den gamle pcen, men hardisken på den ble totalt slettet av et virus. Litt-off topic: Akkurat det virus var litt skummelt. Ved formatering legges det igjen partisjoner på hardisken. Min var helt blank. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Om det er typ bakgrunnsbilder o.l. du vil ha kan du jo leite litt på DeviantArt Endret 3. desember 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Om det er typ bakgrunnsbilder o.l. du vil ha kan du jo leite litt på [http://deviantart.com]DeviantArt[/url] 7414234[/snapback] Uh, du har vært for lenge borte om du ikke husker hvordan du skriver en URL-tagg. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Uh, du har vært for lenge borte om du ikke husker hvordan du skriver en URL-tagg. I stad trodde han at prosjekttråden var kafeen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jajaja, hold kjeft. Eg er sliten og trøtt, og skal i felt i morra igjen Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Glemte å nevne det, men bildene skal brukes som bakgrunner i spill først og fremst. Temaer jeg tror passer er natur og fotball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå