Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Metallica - Turn the page VS Bob seger - turn the page

Ehm, segern sin versjon var jo grusomt kjedelig! Metallica har iallefall gjort en super jobb med å covere den sangen :w00t:

*hate dreamweaver littegrann pga teit tabell-funksjon som ikkje gjør _nøyaktig_ som eg seier*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syntes den var veldig morsom enden :)

Hva er det som er så morsomt med den? Det var ikke morsomt da det faktisk var realitet nede i Europa (og tildels her i landet).

Ikke for å gjøre dette til p&r, for da stenger jeg denne tråden fortere enn svint (med litt hjelp fra modd) men man trenger ikke spøke så himla mye med sånne ting. Sier ikke at vi skal la de gå i glemmeboka, men det er ikke vits i å ha det så inmri gøy med det. Skal være litt usaklig nå, men din mening om det bildet synes jeg gjensppeiler alderen din veldig godt (ikke meningen å sette alle under 18 i samme bås)

Støttes..!

Nettopp lest 60 sider om krigen, historien bak, pluss har vært på tur til Polen og har hatt plenty med prosjekter om det..

Lenke til kommentar

Ehm, segern sin versjon var jo grusomt kjedelig! Metallica har iallefall gjort en super jobb med å covere den sangen :w00t:

Du har gjort meg Metallica-frelst arve! :thumbup:

Unforgiven ll og One (live seff) går på repeat, tror snart mp3-filene er utslitte.

Lenke til kommentar

Du har gjort meg Metallica-frelst arve! :thumbup:

Unforgiven ll og One (live seff) går på repeat, tror snart mp3-filene er utslitte.

Unforgiven er bedre enn Unforgiven II.

Edit:

Opeth - windowpane

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Unforgiven er bedre enn Unforgiven II.

Blir mye det samme som å si at Termitator 1 er bedre en 2'ern. ;)

Noe den ikke er...

Nei, sangane har ingen forbindelse, sammenheng eller noke...

Men Unforgiven er bedre enn unforgiven II.

Metallica var best back in teh old days, iallefall når det gjelder låtskriving.

Lenke til kommentar
Nei, sangane har ingen forbindelse, sammenheng eller noke...

Det var du som begynte sammenligningen!

Dessuten har jeg ingen interesse av å diskutere musikk med folk som ikke har levd lenge nok til å forstå seg på det.

Neida.. :love:

Lenke til kommentar
te

Har vi ikke snakket om det før? ;)

EDIT: Uelandindahouse

Se jeg bryr meg. Liker ikke kaffe, men te smaker godt selv om man har en annen legning enn Arves PÅSTÅTTE ;)

edit; høres ut som om du roper alarm så alle kan løpe å gjemme seg fordi fienden kommer (Ueland)

hmm, forte seg å redigere et visst innlegg? Nah, står for det jeg har skrevet :thumbup:

Endret av enden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...