Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Metallica - Turn the page VS Bob seger - turn the page Ehm, segern sin versjon var jo grusomt kjedelig! Metallica har iallefall gjort en super jobb med å covere den sangen *hate dreamweaver littegrann pga teit tabell-funksjon som ikkje gjør _nøyaktig_ som eg seier* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Drikker ikke kaffe Lattè og chino er digg though.. Vi har snerten varmdrikke-maskin og umberto (PC) nytter gjerne kunnskapene sine om den for å gjøre kundene blide.. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 på det reklame e-post greiene, hvordan gir de deg pengene? Bank, post eller???? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ikke mye som kan måle seg med sort kaffe om morgenen. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 les på siden Husker ikke detaljene Legger mindre merke til den e-posten enn annen spam, så det plager ikke meg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Syntes den var veldig morsom enden Hva er det som er så morsomt med den? Det var ikke morsomt da det faktisk var realitet nede i Europa (og tildels her i landet). Ikke for å gjøre dette til p&r, for da stenger jeg denne tråden fortere enn svint (med litt hjelp fra modd) men man trenger ikke spøke så himla mye med sånne ting. Sier ikke at vi skal la de gå i glemmeboka, men det er ikke vits i å ha det så inmri gøy med det. Skal være litt usaklig nå, men din mening om det bildet synes jeg gjensppeiler alderen din veldig godt (ikke meningen å sette alle under 18 i samme bås) Støttes..! Nettopp lest 60 sider om krigen, historien bak, pluss har vært på tur til Polen og har hatt plenty med prosjekter om det.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Metallica - Turn the page VS Bob seger - turn the page Ehm, segern sin versjon var jo grusomt kjedelig! Metallica har iallefall gjort en super jobb med å covere den sangen Du har gjort meg Metallica-frelst arve! Unforgiven ll og One (live seff) går på repeat, tror snart mp3-filene er utslitte. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ikke mye som kan måle seg med sort kaffe om morgenen. ...mulig, men å sove lenge er bedre. The rock main theme = deilig! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Metallica - Turn the page VS Bob seger - turn the page Ehm, segern sin versjon var jo grusomt kjedelig! Metallica har iallefall gjort en super jobb med å covere den sangen Du har gjort meg Metallica-frelst arve! Unforgiven ll og One (live seff) går på repeat, tror snart mp3-filene er utslitte. Unforgiven er bedre enn Unforgiven II. Edit: Opeth - windowpane Endret 4. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Lattè er godt @Marvil: vi leste akkurat 150 sider om temaet Endret 4. mars 2004 av SirIce Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Unforgiven er bedre enn Unforgiven II. Blir mye det samme som å si at Termitator 1 er bedre en 2'ern. Noe den ikke er... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) te Har vi ikke snakket om det før? EDIT: Uelandindahouse Endret 4. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Unforgiven ER bedre en Unforgiven II . Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Unforgiven er bedre enn Unforgiven II. Blir mye det samme som å si at Termitator 1 er bedre en 2'ern. Noe den ikke er... Nei, sangane har ingen forbindelse, sammenheng eller noke... Men Unforgiven er bedre enn unforgiven II. Metallica var best back in teh old days, iallefall når det gjelder låtskriving. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 te Endelig en som er enig! Te er godt. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Metallica var best back in teh old days, iallefall når det gjelder låtskriving. Mhm.. Likte ikke det siste albumet deres Men derimot Iron Maiden's siste album får Endret 4. mars 2004 av SirIce Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Nei, sangane har ingen forbindelse, sammenheng eller noke... Det var du som begynte sammenligningen! Dessuten har jeg ingen interesse av å diskutere musikk med folk som ikke har levd lenge nok til å forstå seg på det. Neida.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Kvaliteten sida black album har berre sunke og sunke.. Med unntak av S&M, sjøl om det kun var to nye låter der, og resten var gammalt materiale... Trist men leit - metallica _burde_ gi seg no mens dei er/har vert på topp... Beste dei har er fra '91 og bakover.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) te Har vi ikke snakket om det før? EDIT: Uelandindahouse Se jeg bryr meg. Liker ikke kaffe, men te smaker godt selv om man har en annen legning enn Arves PÅSTÅTTE edit; høres ut som om du roper alarm så alle kan løpe å gjemme seg fordi fienden kommer (Ueland) hmm, forte seg å redigere et visst innlegg? Nah, står for det jeg har skrevet Endret 4. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå