Magnus Holm Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Nå har jeg en side med midtstilt innhold. Er det da mulig å legge en meny ved siden av innholdet? Og da skal innholdet fortsatt være i midten! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Nå har jeg en side med midtstilt innhold. Er det da mulig å legge en meny ved siden av innholdet? Og da skal innholdet fortsatt være i midten! 7408306[/snapback] 1. Lag en midtstilt container, som du legger innholdsdelen og menyen inni. 2. Legg til float på innholdsdelen og menyen for å få de ved siden av hverandre. Nå er selve designet midtstilt, men du ville ha innholdsdelen midtstilt. Dette kan løses ved hjelp av et lite triks. 3. La containeren få padding på den motsatte side av hvor menyen din ligger. Verdien skal være den samme som bredden av menyen din. Eksempel: Innholdsfeltet er 500px bredt, menyen er 200px bred og er på høyre side av innholdsfeltet. Da skal containeren ha disse egenskapene: width: 700px; padding-left: 200px; Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Synes det var ganske ontopic, om jeg ikke husker feil Kan da ikke slkette fordi jeg har skrivefeil :o Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Synes det var ganske ontopic, om jeg ikke husker feilKan da ikke slkette fordi jeg har skrivefeil :o 7408471[/snapback] Nulltoleranse på fylleposter selv om de er OT, har jeg funnet ut.. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Hvor er det Dahl har tatt veien. Har han fått livstidsutestenging fra forumet? Uasett har jeg ikke sett han på IRC heller. Skulle ikke han være hovedansvarlig for prosjektet? Endret 2. desember 2006 av JonT Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Hvor er det Dahl har tatt veien. Har han fått livstidsutestenging fra forumet?Uasett har jeg ikke sett han på IRC heller. Skulle ikke han være hovedansvarlig for prosjektet? 7408914[/snapback] Lurer på om han enten ble lemet ut eller krevde kontoen sin stengt. Han var visst ganske sur for noe... Fikk aldri med meg den saken. Tror han har kuttet alle bånd til hw, forumet inkludert. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Han ble lempet ut fordi han lagde brukeren Sexy_Dahl eller noe, selv synes jeg Dahl burde klaget på avgjørelsen, men han gadd ikke gjøre mer ut av det tror jeg fordi han var for oppgitt på hw.no til å gidde. Angående webprosjektet: (samtale mellom meg og Dahl for lenge siden) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Preben | TSP sier:Folk foreslår opprør mot deg på IRC... ^^ André sier: vel, jeg har et liv Preben | TSP sier: de sa noe om lav aktivitet Preben | TSP sier: I understand bro André sier: Men folk kan jo fint jobbe uten meg.. Preben | TSP sier: Jepp, syns det, men er visst lite som skjer da. Folk trenger jo som du vet folk som kan dra med de andre folka på lasset André sier: Hils fra meg og si til PT at han har fullmakt ^^ Preben | TSP sier: hehe, done Preben | TSP sier: menne.. det ser ut som han også har et liv, da han heller ikke er der André sier: Si at Tor har det da Preben | TSP sier: Tor? André sier: George Bush Preben | TSP sier: ah André sier: han har ikke noe liv, you see Preben | TSP sier: Kan ikke se han heller men Preben | TSP sier: men har begge fullmakt nå, bare Tor, kun PT, eller ingen av de? André sier: Begge Preben | TSP sier: øh, ok Preben | TSP sier: men du har fortsatt fullmakt-fullmakt så ingen misforstår her? ^^ Preben | TSP sier: Det kan ikke bli MrBerg hvertfall, han leker seg med å sette meg +/- o hele tiden nå... erhm... André sier: Folk skal ikke trenge meg for å jobbe videre. Beklageligvis har jeg skole, jobb og et visst sosialt liv å holde liv i, så jeg har ikke mye tid akkurat nå. Blir bedre om noen uker. Vi er alle sammen om dette prosjektet, jeg er ingen konge eller noe André sier: Neste gang du er +o kicker du han Endret 2. desember 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hah, Dahl er nok den eneste som har skole, jobb og et visst sosialt liv, ja. Syns ikke akkurat argumentene er de beste. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Kunne ønske jeg hadde et liv Endret 2. desember 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Kunne ønske jeg hadde et liv 7409690[/snapback] Jeg og, begynner å bli lei av å være død (åhh dårlig humor ) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Kunne ønske jeg hadde et liv Først må du hooke opp med ei av venninnene til PølseTass. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Alle har et liv! Ditt er bare ikke så interessant Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Æsj. Hva skal jeg gjøre? Poste aktbilder i RPP? Skrive dårlig HTML og poste for kritikk? I'll do anything! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Aktbilder i RPP hørtes interessant ut. Skader jo ikke å prøve ut den muligheten... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jasså, skal jeg ta et forslag som støttes av Hein «Tvilsomme» Berg? Hmm.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg har allerede et mellomnavn, og planlegger ikke å skifte. Ikke min skyld at du er homofob, for øvrig. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Lurer på om han enten ble lemet ut eller krevde kontoen sin stengt. Han var visst ganske sur for noe... Fikk aldri med meg den saken. Tror han har kuttet alle bånd til hw, forumet inkludert. 7408941[/snapback] Jeg tror han var sur på Hardware.no fordi arbeiderne fikk luselønn selv om Hw.no gikk med stort overskudd. Men jeg vet ikke om det var grunnen til at hantruet med å forlate forumet. Han ble lempet ut fordi han lagde brukeren Sexy_Dahl eller noe, selv synes jeg Dahl burde klaget på avgjørelsen, men han gadd ikke gjøre mer ut av det tror jeg fordi han var for oppgitt på hw.no til å gidde. 7409138[/snapback] Jeg vet det, men dette skjedde jo 15. oktober og så jeg syns det er litt merkelig at han ikke har kommet tilbake enda. Jeg hadde skjønt det vis han ikke hadde vært med i vevsprosjektet for han er jo dritt lei HW.no, men det var jo han som startet prosjektet. Endret 2. desember 2006 av JonT Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Han kan jo ikke komme tilbake, han ble bannet til år 1970... Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Han kan jo ikke komme tilbake, han ble bannet til år 1970... 7410788[/snapback] Oi. Det viste jeg ikke. Betyr det at vi aldri får se dahl igjen Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jepp.. Nå er det jo noe å tenke på at den moderatoren som bannet han var en av de Dahl hadde gått ut mot blant annet og slik jeg tolket det likte den moderatoren det dårlig og lette stadig etter en grunn til å permbanne han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå