Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg en side med midtstilt innhold. Er det da mulig å legge en meny ved siden av innholdet? Og da skal innholdet fortsatt være i midten!

7408306[/snapback]

1. Lag en midtstilt container, som du legger innholdsdelen og menyen inni.

2. Legg til float på innholdsdelen og menyen for å få de ved siden av hverandre.

Nå er selve designet midtstilt, men du ville ha innholdsdelen midtstilt. Dette kan løses ved hjelp av et lite triks.

3. La containeren få padding på den motsatte side av hvor menyen din ligger. Verdien skal være den samme som bredden av menyen din.

Eksempel:

Innholdsfeltet er 500px bredt, menyen er 200px bred og er på høyre side av innholdsfeltet.

Da skal containeren ha disse egenskapene:

width: 700px;

padding-left: 200px;

Lenke til kommentar
Hvor er det Dahl har tatt veien. Har han fått livstidsutestenging fra forumet?

Uasett har jeg ikke sett han på IRC heller. Skulle ikke han være hovedansvarlig for prosjektet?

7408914[/snapback]

Lurer på om han enten ble lemet ut eller krevde kontoen sin stengt. Han var visst ganske sur for noe... Fikk aldri med meg den saken. Tror han har kuttet alle bånd til hw, forumet inkludert.

Lenke til kommentar

Han ble lempet ut fordi han lagde brukeren Sexy_Dahl eller noe, selv synes jeg Dahl burde klaget på avgjørelsen, men han gadd ikke gjøre mer ut av det tror jeg fordi han var for oppgitt på hw.no til å gidde.

Angående webprosjektet: (samtale mellom meg og Dahl for lenge siden)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Lurer på om han enten ble lemet ut eller krevde kontoen sin stengt. Han var visst ganske sur for noe... Fikk aldri med meg den saken. Tror han har kuttet alle bånd til hw, forumet inkludert.

7408941[/snapback]

Jeg tror han var sur på Hardware.no fordi arbeiderne fikk luselønn selv om Hw.no gikk med stort overskudd. Men jeg vet ikke om det var grunnen til at hantruet med å forlate forumet.

Han ble lempet ut fordi han lagde brukeren Sexy_Dahl eller noe, selv synes jeg Dahl burde klaget på avgjørelsen, men han gadd ikke gjøre mer ut av det tror jeg fordi han var for oppgitt på hw.no til å gidde.

7409138[/snapback]

Jeg vet det, men dette skjedde jo 15. oktober og så jeg syns det er litt merkelig at han ikke har kommet tilbake enda. Jeg hadde skjønt det vis han ikke hadde vært med i vevsprosjektet for han er jo dritt lei HW.no, men det var jo han som startet prosjektet.

Endret av JonT
Lenke til kommentar

Jepp.. Nå er det jo noe å tenke på at den moderatoren som bannet han var en av de Dahl hadde gått ut mot blant annet og slik jeg tolket det likte den moderatoren det dårlig og lette stadig etter en grunn til å permbanne han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...