Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har forresten fått hendene i noe saftig materiale om Arve.

Som vi alle vet, er han krigshelt på dagtid, og tjener stakkarslige slanter på å redde Norge og ivareta den nasjonale sikkerheten her til lands.

arve-1.gif

Arve føler at slantene ikke strekker til, og jobber på si på kveldstid. Er derfor vi ser så lite til ham, men hvis dere ringer 21 60 40 40 kan dere sikkert få tak i'n.

arve-2.gif

Lenke til kommentar
Click here

7381848[/snapback]

Jeg lurer på om jeg er litt uenig jeg. Jeg er helt enig når det gjelder inline linking. "Klikke på denne teksten som ikke har noen mening midt i et avsnitt" er teit - det er jeg helt enig i. Allikevel stusser jeg litt på at han ikke vil ha "Les mer" på en nyhetsside eller blogg. Blogger kan ofte være korte, og jeg er opprinnelig redd for at mitt publikum ikke vil skjønne at de skal klikke på overskriften på min blogg. Skriver man en god ingress så står jo den for seg selv, og dermed er det ikke sikkert folk faktisk skjønner at det er mer i en del tilfeller.

Endret av enden
Lenke til kommentar
Nei, det gjør den ikke Equerm. Den vil bare godkjenne eposter slike som denne : "[email protected]" men ikke "[email protected]", dvs kun en bokstav pr."del". Det du trenger er  et lite + tegn, men jeg kan jo ikke forklare deg alt.. du lærer jo ingen ting da :p

http://en.wikipedia.org/wiki/Regular_expressions

7384067[/snapback]

Hmm, takk takk, burde vel ta å lære meg det skikkelig :)

PHP

if (!eregi('[A-Za-z0-9*]@[A-Za-z0-9*].[A-Za-z0-9*]',$email1)) {

echo "Epost adressa er ikkje gyldig!";

exit();

}

Blir det slik da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...