Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje han er like lazy som deg (^_^)

7353616[/snapback]

:cool:

Orket forøvrig ikke å lese den artikkelen. Synes sånt er ûberkjedelig... Bruker man em til alt, eller skillere dere mellom em på tekst og px på andre grafiske saker?

Jeg fant ut hvorfor jeg sleit så fryktelig med stilarket mitt, og hvorfor det var over 400 linjer. Jeg hadde stort sett ikke deklarert en eneste global variabel. Alt var deklarert for hver eneste lille fnutt på hvert enkelt sted. Jeg har kuttet stilarket ned i litt over en tredjedel av størrelsen ved å sette typografien globalt og heller bare gjøre småendringer der det trengs :)

Lenke til kommentar
Kanskje han er like lazy som deg (^_^)

7353616[/snapback]

:cool:

Orket forøvrig ikke å lese den artikkelen. Synes sånt er ûberkjedelig... Bruker man em til alt, eller skillere dere mellom em på tekst og px på andre grafiske saker?

7354397[/snapback]

Bruker EM til stort sett alt bortsett fra nettopp grafiske element av layouten. Blir litt kludrete å justere denslags med EM om det er bildefiler inn i bildet :)

Lenke til kommentar
Noen som vet om noen fine T-shirts butikker?

7359591[/snapback]

Threadless :love:

Har kjøpt en 4-5 t-skjorter fra de, og er veldig fornøyd :) Akkurat nå er det salg, og hver t-skjorte går for $10 pluss frakt.

--

Jeg savnet godeste Mr.Berg på byen i dag. Hvor tok så du turen?

Endret av PT
Lenke til kommentar

Slenger meg på anbefalingen av threadless. Selv om de kuleste skjortene blir veldig fort utsolgt. Har nettopp bestilt 4 + 1 i gave, får dem på mandag tror jeg. :D Hvis du skal kjøpe bør du handle innen ca 20 dager, mens de fortsatt koster $10.

Hvis man er god til å designe skjorter kan man sende inn og vinne der og. Var en fra Norge som vant nå nylig. Man vinner at skjorta blir trykt opp, pluss annet stæsj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...