Jesper Karsrud Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det var ganske så hendig, ja Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 ..Noen lyst å kode siden min ferdig mot betaling? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Og hva ligger i begrepet "kode"? HTML el. programmering? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Og hva ligger i begrepet "kode"? HTML el. programmering? 7349638[/snapback] litt html og css. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Tja, er det noe gøy da? Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Jeg grøsser litt ved tanken på å spørre om dette, men jeg fyrer løs allikevel: Finnes det noe programvare som rydder opp i og organiserer stilark automagisk? Jeg har klattet en del i stilarket, og føler at jeg har mistet oversikt over det. Med rydde og organisere så mener jeg først og fremst å sette de ulike deklaresjonene i et visst system så man lett finner det man leter etter. Logisk gruppering etter gitte kriterier er et definitivt pluss slik at man kan samle f.eks. definisjoner for meny for seg, men innad i gruppe korrekt sortering igjen. Det jeg grøsser av er å la et program rydde i koden min, men jeg har mistet oversiten såpass nå at jeg ikke føler emg komfortabel Ikke svar Dreamweaver, for jeg vil ikke ha noen fullstendig IDE Rent konkret nå så sliter jeg med å fjerne text-decoration på en del linker uten å deifnere en konkret regel for det (jeg vil ha så få konkrete regler som mulig). Jeg vet rett og slett ikke helt hvor jeg har definert denne understrekingen, og har brukt litt for lang tid på å lete Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 ctrl + f -> "text-decoration"? Kan jo også være noe slikt som at det egentlig er border-bottom du leter etter. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) ..Noen lyst å kode siden min ferdig mot betaling? 7349516[/snapback] Det finnes vel firmaer som gjør dette.. Husker ikke adressen, men har vertfall sett sider hvor man leverer inn designet, og får det igjen etter max 18 timer ellerno ferdig koda validert HTML/CSS.. Finnes det noe programvare som rydder opp i og organiserer stilark automagisk? Rent konkret nå så sliter jeg med å fjerne text-decoration på en del linker uten å deifnere en konkret regel for det (jeg vil ha så få konkrete regler som mulig). Jeg vet rett og slett ikke helt hvor jeg har definert denne understrekingen, og har brukt litt for lang tid på å lete 7351378[/snapback] Noe stilark som organiserer automagisk har jeg aldri vært borti.. Angående linkene, hva om du legger til "text-decoration: none;" på a { ? Da vil linker som ikke har spesifisert annet ikke få understrekning.. Edit; Leste litt fort, så angående linkene var det den løsningen du ikke ville ha.. Endret 24. november 2006 av Marvil Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 PT; det er ikke umulig vet du Men det løser ikke det generelle problemet mitt med oversikt. Jeg er rett og slett ikke garva not i CSS til å holde oversikt over 400 kodelinjer med innfløkt arv. Ganske mye av problemet er nok at jeg ikke er flink nok til å skrive effektiv CSS, men det kommer jeg heller ikke til å bli uten å jobbe mer med det enn jeg har ressursert til - derfor er jeg på jakt etter en enkel snarvei Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 TopStyle har en slik funksjonalitet du leter etter enden... kan rydde i html også Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 ..Noen lyst å kode siden min ferdig mot betaling? 7349516[/snapback] Det finnes vel firmaer som gjør dette.. Husker ikke adressen, men har vertfall sett sider hvor man leverer inn designet, og får det igjen etter max 18 timer ellerno ferdig koda validert HTML/CSS.. Finnes det noe programvare som rydder opp i og organiserer stilark automagisk? Rent konkret nå så sliter jeg med å fjerne text-decoration på en del linker uten å deifnere en konkret regel for det (jeg vil ha så få konkrete regler som mulig). Jeg vet rett og slett ikke helt hvor jeg har definert denne understrekingen, og har brukt litt for lang tid på å lete 7351378[/snapback] Noe stilark som organiserer automagisk har jeg aldri vært borti.. Angående linkene, hva om du legger til "text-decoration: none;" på a { ? Da vil linker som ikke har spesifisert annet ikke få understrekning.. Edit; Leste litt fort, så angående linkene var det den løsningen du ikke ville ha.. 7351435[/snapback] Yes, i know. de tar ca 500 blank i timen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Yes, i know. de tar ca 500 blank i timen... 7351997[/snapback] Men om de da bruker en time på gjøre jobben, så burde du klare å punge ut usle 500 NOK --- Aaah, del.icio.us med nytt tastatur Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ok, er det slik: HTML er tekst, CSS design mens PHP (etc.) er backend? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jepsi pepsi, god jul Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Pfft. Er ikke advent en gang, vi bare hører på julesanger og drikker julebrus. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Fader ta samfunnet! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Har startet på ribba alt jeg altså Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Får ikke vært med på julebordet på jobben, jeg. (Er det noe som er gøy, er det å drikke sammen med middelaldrende kolleger.) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 CSS nei. http://video.google.com/videoplay?docid=-2370343571653383815 http://video.google.com/videoplay?docid=-2...3383815#0h0m21s Den nederste starter etter 21 sek. Kjekt syns nå jeg. 7348760[/snapback] Anchor points. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er jo <vinterfest> imorra da </vinterfest>. Du har å komme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå