Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grei den sparkeh! :)

Anywaaaays, den lokale (ved skolen) babb-sjappa, "Sonny's Kebab" har den FETESTE Pizzamenyen. Her bys det på lekkerbiskener som: "Monica", "Bondevik", "Mette-Marit", "Lewinsky" og den herlige "Haakon" :)

:lol: :lol:

Slik en burde vi ha her i førde også IMO :D

Peppes EIER Dolly!

Does not!

Dessuten har ilderen et poeng. :w00t:

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Etter jeg bytta på denne (riktignok bare til 1280*1024) så vil jeg alltid stille opp på andre maskiner jeg bruker..;) På skolen idag gikk jeg inn på skjerminnstillingene hver gang og ville bytte vekk fra det jeg "trodde" var 800*600.. :p

:thumbs:

Det forskjell på tortilla og nachos..
My bad

/me spiser meksikanske middagsretter (nachos / taco etc): ca hver 14. dag

enden: ingen peiling på hvorfor skriptet ditt monger seg?
Glemte det - litt sliten i hodet. Send meg kildekode så skal jeg se
Lenke til kommentar

Se EDIT'en over:

EDIT: fikk skriptet til å funke nå. Enden: du er nødt til å endre endel drastiske feil. Arrays skal omkranses med (), ikke {}... Skal forresten også avsluttes med ;. Tok en stund før jeg fant det ut.

Lenke til kommentar
Etter jeg bytta på denne (riktignok bare til 1280*1024) så vil jeg alltid stille opp på andre maskiner jeg bruker..;) På skolen idag gikk jeg inn på skjerminnstillingene hver gang og ville bytte vekk fra det jeg "trodde" var 800*600.. :p

:thumbs:

Det forskjell på tortilla og nachos..
My bad

/me spiser meksikanske middagsretter (nachos / taco etc): ca hver 14. dag

Du er seff tilgitt..:) Etter du begynte med den undersøkelsen din så vet jeg j*vli mye om matvanene dine..;)

Og om telefonsalg; Hater det, det tar min dyrbare tid.. Har jeg tid, pleier jeg å leke med dem. En gang sa jeg at vi hadde reservert oss mot slikt, og hun overhørte det, så da spurte jeg likegodt hva hun hadde på seg..:lol:

Lenke til kommentar

Dollypizzan er best. Sikkert fordi den ligger i Sarp, og ikke i Fr.stad. Altså, det blir en god stund mellom hvert måltid der. *dumme folk*. Peppes går også an, men Pizzanini er bedre...

Dessuten er det ingen som slår Burger á la Sigmo!

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar
Du er seff tilgitt..:) Etter du begynte med den undersøkelsen din så vet jeg j*vli mye om matvanene dine..;)

Og om telefonsalg; Hater det, det tar min dyrbare tid.. Har jeg tid, pleier jeg å leke med dem. En gang sa jeg at vi hadde reservert oss mot slikt, og hun overhørte det, så da spurte jeg likegodt hva hun hadde på seg..:lol:

Aldri vært med på at de ignorere at du har reservert deg. De kan bli anmeldt for det. Bra å spørre tilbake :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...