PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Peppes EIER Dolly! Nei, de er helt uavhengige fra hverandre, med forskjellige eiere. Endret 4. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Grei den sparkeh! Anywaaaays, den lokale (ved skolen) babb-sjappa, "Sonny's Kebab" har den FETESTE Pizzamenyen. Her bys det på lekkerbiskener som: "Monica", "Bondevik", "Mette-Marit", "Lewinsky" og den herlige "Haakon" :lol: Slik en burde vi ha her i førde også IMO Peppes EIER Dolly! Does not! Dessuten har ilderen et poeng. Endret 4. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Dolly lager fiine pittsaer, men peppes har det med levering på døra.. Den er rågod Men blir dyrt... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Peppes EIER Dolly! Nei, de er helt uavhengige fra hverandre, med foksjellige eiere. Skal jeg liksom komme å si at "nei, du er ikke pantsatt" hver gang noen skriver P-W-N-D? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Dessuten har ilderen et poeng. Har ildern ett poeng? Woot! Det endrer verdenshistorien! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Dolly lager fiine pittsaer, men peppes har det med levering på døra.. Den er rågod Men blir dyrt... Dolly har også pizzalevering.. Vi har vertfall en knallgul Nissan Micra som råner her.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Etter jeg bytta på denne (riktignok bare til 1280*1024) så vil jeg alltid stille opp på andre maskiner jeg bruker.. På skolen idag gikk jeg inn på skjerminnstillingene hver gang og ville bytte vekk fra det jeg "trodde" var 800*600.. Det forskjell på tortilla og nachos..My bad /me spiser meksikanske middagsretter (nachos / taco etc): ca hver 14. dag enden: ingen peiling på hvorfor skriptet ditt monger seg?Glemte det - litt sliten i hodet. Send meg kildekode så skal jeg se Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Oh, ja.. Faktisk.. Har sett en toyota gul yaris med dolly på i byen Men er den like god? Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Dolly lager fiine pittsaer, men peppes har det med levering på døra.. Den er rågod Men blir dyrt... Grrrrr Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 enden: ingen peiling på hvorfor skriptet ditt monger seg?Glemte det - litt sliten i hodet. Send meg kildekode så skal jeg se Se EDIT'en over: EDIT: fikk skriptet til å funke nå. Enden: du er nødt til å endre endel drastiske feil. Arrays skal omkranses med (), ikke {}... Skal forresten også avsluttes med ;. Tok en stund før jeg fant det ut. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Etter jeg bytta på denne (riktignok bare til 1280*1024) så vil jeg alltid stille opp på andre maskiner jeg bruker.. På skolen idag gikk jeg inn på skjerminnstillingene hver gang og ville bytte vekk fra det jeg "trodde" var 800*600.. Det forskjell på tortilla og nachos..My bad /me spiser meksikanske middagsretter (nachos / taco etc): ca hver 14. dag enden: ingen peiling på hvorfor skriptet ditt monger seg?Glemte det - litt sliten i hodet. Send meg kildekode så skal jeg se Du er seff tilgitt.. Etter du begynte med den undersøkelsen din så vet jeg j*vli mye om matvanene dine.. Og om telefonsalg; Hater det, det tar min dyrbare tid.. Har jeg tid, pleier jeg å leke med dem. En gang sa jeg at vi hadde reservert oss mot slikt, og hun overhørte det, så da spurte jeg likegodt hva hun hadde på seg.. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Dollypizzan er best. Sikkert fordi den ligger i Sarp, og ikke i Fr.stad. Altså, det blir en god stund mellom hvert måltid der. *dumme folk*. Peppes går også an, men Pizzanini er bedre... Dessuten er det ingen som slår Burger á la Sigmo! Endret 4. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 ; har ikke noe å si. Litt usikker på klammene akurat nå, men det kommer av at jeg er sliten i hodet, og ikke har det forran meg. Det "scriptet" der er visst fullt av feil etter oversettelsene... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Oh, ja.. Faktisk.. Har sett en toyota gul yaris med dolly på i byen Men er den like god? Aldri prøvd.. Bor 20mins fra sentralen, så tar heller en tur på Joker/Prix/Kiwi og kjøper en, evt ber far eller mor mekke en til meg.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ingenting slår den italienske pizzaen..! Var i Roma i høstferien, kjøpte takeaway med til hotellet, _MAKAN_..! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Pappa skulle kjøpe grandis kjøttdeig i dag men det var utsolgt! Er de så gode? Så han kjøpte vanlig Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Du er seff tilgitt.. Etter du begynte med den undersøkelsen din så vet jeg j*vli mye om matvanene dine.. Og om telefonsalg; Hater det, det tar min dyrbare tid.. Har jeg tid, pleier jeg å leke med dem. En gang sa jeg at vi hadde reservert oss mot slikt, og hun overhørte det, så da spurte jeg likegodt hva hun hadde på seg.. Aldri vært med på at de ignorere at du har reservert deg. De kan bli anmeldt for det. Bra å spørre tilbake Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Menneh... Den skalaen din, er det ildere av samme kjønn? Da frykter jeg du har sånne homlepongildere... De står veldig tett w0t? Endret 4. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Har nå forstått kafè teknikken, du kan ikke lukke tråden hvis du har planer om å fortsette å snakke.. da faller du ut Guns N Roses - Welcome to the Jungle! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Den aller beste pizzaen finner du på drop in i stavanger. Den slår både Dolly og peppes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå