Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veeeel. Begredelige nyheter på skolen i dag. NITH Bergen (og Stavanger) skal legges ned pga. for få studenter, og alternativene er å fortsette ved NITH Oslo, flytte over til en annen linje ved en annen skole, eller å finne på noe annet.

Koslig dag, dette.

7343386[/snapback]

Hm, kondolerer..

Skjønner godt at du ikke har lyst til Oslo.

Ingen mulighet til å finne noe annet i Bergen ellerno da?

Lenke til kommentar
Veeeel. Begredelige nyheter på skolen i dag. NITH Bergen (og Stavanger) skal legges ned pga. for få studenter, og alternativene er å fortsette ved NITH Oslo, flytte over til en annen linje ved en annen skole, eller å finne på noe annet.

Koslig dag, dette.

7343386[/snapback]

Legger de seriøst ned skolene midt i et skoleår? Eller er det varslet fra sommeren av? Jeg vet at NITH har hatt få studenter de to stedene tidligere, men å flytte mange studenter over til Oslo er urealistisk med tanke på plassen. Galleriet er ikke så stort... Da må de i så fall utvide antall klasserom igjen, og man blir sittende med undervisning i med glassvegger ut mot midtgangen...

Lenke til kommentar

Hørte dere om han fyren på eBay som solgte PS3 + spill. Han skulle settte $0.99 som minstepris, men bomma på feltet... Han satt det på buy-now :wee:

--

Og ITavisen skrev noen fine ord om køene:

Det mest oppsiktsvekkende rundt lanseringen av PS3 og Wii i våre øyne er rapportene fra køkulturen. PS3-køene var preget av slåsskamper, skyteepisoder og sniking, og flere PS3-eiere ble ranet i etterkant. De ventende på Nintendo Wii oppførte seg rolig, passet på hverandre og var generelt hyggelige. Artig.
Lenke til kommentar
Joda, det finnes nok noe i Bergen, forhåpentligvis. Jeg kommer aldri til å flytte til Oslo frivillig eller ubetalt :p

7344114[/snapback]

Kanskje ikke betalt, men kompanasjon får man i hvert fall:

Fra høsten 2007 vil alle studenter i Bergen og Stavanger som ønsker det, få studieplass i Oslo. Dessuten vil disse få en betydelig reduksjon i studieavgiften.

EDIT: Link rettet

Endret av JonT
Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hva jeg har gjort galt som får følgende resultat av en "side" (page) i Wordpress? Dette er siden som heter Om.

http://www.fundingsrud.net/blog/?page_id=30

Jeg vil ikke ha noe &¤)%&)?(&/¤ les mer på sider. Hvilken mal følger disse egentlig når det ikke er noen default mal?

edit; og hvorfor i huleste har den fått en kategori? Hvor har jeg køddet det til hen :p

Endret av enden
Lenke til kommentar

Koslig dag, dette.

7343386[/snapback]

Flytt inn her!

Det er plass til både deg og Tor på sofaen i stua, og jeg kan ta for meg undervisningen på ettermiddagene.

Lenke til kommentar
Enden:  Har du lagt til en fil som heter page.php i themplate mappen?

7344280[/snapback]

Niks. Jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke heeelt vet hvilken logikk jeg skal bruke i loopen for å lage min egen standardmal heller :)

Men skal det være sånn som standard? noe må jo være galt her siden jeg får en link som helt klart ikke virker :)

Har ingen av de jeg :p (bortsett fra index. Så har jeg single da)

Endret av enden
Lenke til kommentar

Blah, det er mye mer ålreit når noen bare forteller meg at jeg er dum og jeg skal putte x opp i y for å lage z, så er jeg ferdig med det :p

edit; ser ut som om jeg kan kopiere single.php med noen små modifikasjoner. Flotters :D

Endret av enden
Lenke til kommentar
Joda, det finnes nok noe i Bergen, forhåpentligvis. Jeg kommer aldri til å flytte til Oslo frivillig eller ubetalt :p

7344114[/snapback]

Kanskje ikke betalt, men kompanasjon får man i hvert fall:

Fra høsten 2007 vil alle studenter i Bergen og Stavanger som ønsker det, få studieplass i Oslo. Dessuten vil disse få en betydelig reduksjon i studieavgiften.

7344221[/snapback]

Hvor i den artikkelen du linker til finner du det sitatet..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...