Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er klar over at det er langt større inngrep enn du tror, sant? Vil nok kreve en nesten full rewrite av EgoSearch-systemet (mine innlegg), og det er ikke barebare. :)

7338781[/snapback]

De kan jo i hvert fall sette ned tiden før en tråd forsvinner til f.eks. to uker. Det burde ikke være så mye jobb.

Lenke til kommentar

neitakk til påstander der begrunnelsen er personens egne subjektive meninger som man aldri vil gi seg på.

_______

Last.fm har nå i det siste oppdatert seg veldig, ved at den veldig oftere endrer lister og lignende. Hvor større bellastning vil det gi egentlig? Med at den så ofte nå oppdateres.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Synes last.fm har blitt grusom. Siden var mye bedre før...

7339716[/snapback]

Kan ikke se no store nyheter, jeg ? Nå er ikke jeg der så ofte, så mulig det bare er jeg som blingser.

Foresten neitakk,når det gjelder forumposting, takka ikke du for deg? I en tråd tidligere idag ? Eller tok du bare en kaffepause fra forumet, kanskje ?

----

Kjøpte bladet "Linux Journal" for å ha noe å lese på vei hjem fra jobb idag - faktisk en del interesseange artikler om webutvikling. Blantannet en ganske grei atikkel om AJAX som jeg skal pløye gjennom nuh :wee:

Lenke til kommentar

Det jeg spurte om hadde ikke noe med utseendet å gjøre da, det er jo ancient news. Men de har i det siste blitt mye bedre på å oppdatere lister og jeg lurer på hvor større bellastning det vil få for dem?

F.eks så har de nå nye top fans for ett band for hvilken person som har hørt på dem mest den ene uken istedenfor å oppdatere den 2-3 ganger i året omtrent ettersom hvem som hadde flest plays av bander overall osv.

Lenke til kommentar
Det er ikke vårt ansvar å tenke på hvor lang tid dette tar å implementere. Vi forslår hvordan vi ville hatt det, så blir det opp til programmererne å vurdere om det er verdt det :)

7339386[/snapback]

Og så er det opp til oss å ikke wine når vi ikke får det. :)

Lenke til kommentar
Jeg som foreslo det, ser ikke noe whining i det. Om alle brukerene ikke skal få ytre sine meninger om forbedringer, ville forumet aldri blitt bedre.

7340155[/snapback]

Jeg har hørt folk tyte på fjerning av topics fra egosearch i to-tre år nå. Du er ikke første til å foreslå det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...