Lovskogen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Brukervennlighet er ganske viktig, da. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Og noe må jo de også ha å gjøre. Ellers spammer bare enden ned kafeen- Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Du er klar over at det er langt større inngrep enn du tror, sant? Vil nok kreve en nesten full rewrite av EgoSearch-systemet (mine innlegg), og det er ikke barebare. 7338781[/snapback] De kan jo i hvert fall sette ned tiden før en tråd forsvinner til f.eks. to uker. Det burde ikke være så mye jobb. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det er ikke vårt ansvar å tenke på hvor lang tid dette tar å implementere. Vi forslår hvordan vi ville hatt det, så blir det opp til programmererne å vurdere om det er verdt det Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Neitakk har jo sagt takk for seg, så det er ingen igjen til å drive uendelige diskusjoner 7337830[/snapback] Det ordnet seg til slutt, så jeg skal fortsatt ta ansvaret med å holde debatter igang i det evige... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 neitakk: Ja takk til diskusjon! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 hehe! Få igang en topic på et eller annet. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 neitakk til påstander der begrunnelsen er personens egne subjektive meninger som man aldri vil gi seg på. _______ Last.fm har nå i det siste oppdatert seg veldig, ved at den veldig oftere endrer lister og lignende. Hvor større bellastning vil det gi egentlig? Med at den så ofte nå oppdateres. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Synes last.fm har blitt grusom. Siden var mye bedre før... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Synes last.fm har blitt grusom. Siden var mye bedre før... 7339716[/snapback] Kan ikke se no store nyheter, jeg ? Nå er ikke jeg der så ofte, så mulig det bare er jeg som blingser. Foresten neitakk,når det gjelder forumposting, takka ikke du for deg? I en tråd tidligere idag ? Eller tok du bare en kaffepause fra forumet, kanskje ? ---- Kjøpte bladet "Linux Journal" for å ha noe å lese på vei hjem fra jobb idag - faktisk en del interesseange artikler om webutvikling. Blantannet en ganske grei atikkel om AJAX som jeg skal pløye gjennom nuh Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Synes Last.fm er blitt bra, jeg! Noen av gradientene kan nok diskuteres, men designet fungerer veldig godt.. Særlig på artistene. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Foresten neitakk,når det gjelder forumposting, takka ikke du for deg? I en tråd tidligere idag ? Eller tok du bare en kaffepause fra forumet, kanskje ? 7339836[/snapback] Man kan jo ikke sultestreike seg til døde heller da. Oppnådde det jeg ville, se nest siste post i den tråden. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det jeg spurte om hadde ikke noe med utseendet å gjøre da, det er jo ancient news. Men de har i det siste blitt mye bedre på å oppdatere lister og jeg lurer på hvor større bellastning det vil få for dem? F.eks så har de nå nye top fans for ett band for hvilken person som har hørt på dem mest den ene uken istedenfor å oppdatere den 2-3 ganger i året omtrent ettersom hvem som hadde flest plays av bander overall osv. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 neitakk: Ja takk til diskusjon! 7339611[/snapback] Det var vel å dra det en smule langt å kalle det det.. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det var vel å dra det en smule langt å kalle det det.. 7339948[/snapback] Nja, er ikke til å stikke under en stol at diskusjoner ikke er ønsket på diskusjon.no. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Uff, last.fm ja. Heldigvis kom de med black-utgaven, ellers hadde jeg ikke orket siden. Dessverre. Og nå er den jo like rask som flickr på nedsettende. Ingen .htaccess-playas som kan titte på tråden min? (inneholder tjejporr). Endret 22. november 2006 av George Bush Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det er ikke vårt ansvar å tenke på hvor lang tid dette tar å implementere. Vi forslår hvordan vi ville hatt det, så blir det opp til programmererne å vurdere om det er verdt det 7339386[/snapback] Og så er det opp til oss å ikke wine når vi ikke får det. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg som foreslo det, ser ikke noe whining i det. Om alle brukerene ikke skal få ytre sine meninger om forbedringer, ville forumet aldri blitt bedre. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg som foreslo det, ser ikke noe whining i det. Om alle brukerene ikke skal få ytre sine meninger om forbedringer, ville forumet aldri blitt bedre. 7340155[/snapback] Jeg har hørt folk tyte på fjerning av topics fra egosearch i to-tre år nå. Du er ikke første til å foreslå det. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Blir vel fortsatt ikke whining, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå