Marvil Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ett døgn uten posting..? Har folk tatt ferie ellerno..? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Tydeligvis.. Eller så har det ikke skjedd noe som helst på webfronten Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Ett døgn uten posting..?Har folk tatt ferie ellerno..? 7337726[/snapback] Ja, sånt skjer når all offtopicen er jo flyttet til webkafeen @ EFnet Det virker som Webkafeen er avhengig av offtopic for å holdes i live. Endret 22. november 2006 av JonT Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Neitakk har jo sagt takk for seg, så det er ingen igjen til å drive uendelige diskusjoner (med unntak av meg når jeg kjeder meg, og det har jeg ikke gjort denne uka) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Neitakk har jo sagt takk for seg, så det er ingen igjen til å drive uendelige diskusjoner (med unntak av meg når jeg kjeder meg, og det har jeg ikke gjort denne uka) 7337830[/snapback] Så la meg kickstarte en grei diskusjon: Hva suger mest, Opera eller Django? Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Opera, fordi FireFox e bæst? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Eller 'hva suger mest av hund og bil'. Mhm. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hund ____ Jeg er lat som ett svin, kjøpte domene i februar og er ikke ferdig med siden enda. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Opera, fordi FireFox e bæst? 7337844[/snapback] Lagt om allerede? jorgis: Django suger mest, siden det effektiviserer jobben. Jeg var imot industrialisering også. Endret 22. november 2006 av haugsand Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Selv om jeg ikke er noen bilfan, så suger hund mest balle av begge. Firefox er best fordi jeg liker å skreddersy min nettleser isteden for å måtte fjerne masse bloat. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hurra! Nettlesertråden til neitakk har tatt kvelden igjen. Håper det varer denne gangen. Er lei av å ha den i "mine innlegg" Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hvorfor kan man ikke fjerne saker fra 'Mine innlegg'? Poorly designed. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Selv om jeg ikke er noen bilfan, så suger hund mest balle av begge. Firefox er best fordi jeg liker å skreddersy min nettleser isteden for å måtte fjerne masse bloat. Hunder Og, jeg tror du vet at du må legge av deg sarkasmen. Det oser. Hurra! Nettlesertråden til neitakk har tatt kvelden igjen. Håper det varer denne gangen. Er lei av å ha den i "mine innlegg" Tar det som en personlig seier. Hvorfor kan man ikke fjerne saker fra 'Mine innlegg'? Poorly designed. Enig, men de forsvinner om du ikke har vært aktiv i trådene på to måneder da, i det minste. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) 2 måneder er alt for lenge, makt til brukerene! Endret 22. november 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 2 måneders greia er litt dum. Bedre med å kunne fjerne de selv, med en liten check box på siden så du kan velge fler som på mail. Sånn at man kan ta vekk de man ikke interesserer seg for og beholde de trådene man bare observerer og ikke deltar i. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Designmøte i wds.design @ EFnet begynner NÅ! Be there! EDIT: Måte rettet opp til møte. Lurer på når jeg skal kvitte meg med den skriveleifen. Endret 22. november 2006 av JonT Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 2 måneders greia er litt dum. Bedre med å kunne fjerne de selv, med en liten check box på siden så du kan velge fler som på mail. Sånn at man kan ta vekk de man ikke interesserer seg for og beholde de trådene man bare observerer og ikke deltar i. 7338379[/snapback] Du er klar over at det er langt større inngrep enn du tror, sant? Vil nok kreve en nesten full rewrite av EgoSearch-systemet (mine innlegg), og det er ikke barebare. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Er ikke jeg som skal fikse det, er det vel? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Er ikke jeg som skal fikse det, er det vel? 7338788[/snapback] Men å kreve at stakkars Ueland & Co skal bruke 20-30 timer på å fikse en liten fis er litt drøyt. Er jo ikke du som skal betale det, er det vel? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Nei det er ikke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå