Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aha. Åssen ser man hvor mange poster man har totalt (inkl i kategorier hvor post-count er skrudd av)..?

7319929[/snapback]

Man klikker på profilen siden sin og klikker på den grønne pila og regner i hodet hvor mange poster man har i OT.

7319938[/snapback]

Letteste er å ta utgangspunkt i "mest aktiv i"

Mest aktiv i: Webkafeen (2964 poster, 37% av brukerens innlegg)

2964 innlegg * 100% / 37% = 8010 innlegg. :)

enden nærmer seg 12k nå. :)

Lenke til kommentar
Speaking of Mr. Lie, Opera stuper.

7326485[/snapback]

Et godt eksempel på at det ikke helper å bare ha et godt produkt (ikke det at jeg sier at Opera har et bra produkt, det får bli en annen diskusjon).

Det ligger mye mer bak suksess enn bare et velfungerende produkt, noe litt for mange glemmer i mange tilfeller. :)

Har vært i møter med dem før, og det er noe merkelig med Opera ansatte. Rare mennesker.  :ph34r:

7326537[/snapback]

Det gjelder vel ikke primært de ansatte, men også brukerne, vel.. :) Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Har vært i møter med dem før, og det er noe merkelig med Opera ansatte. Rare mennesker.  :ph34r:

7326537[/snapback]

Superkreative mennesker er ofte litt rare. Man kan jo se for seg når en gjeng av de plasseres sammen hver dag med begrensede innslag av "nomale folk". Det må jo bli morsomt :)

Når et selskap stuper som dette, har jeg bare ett råd: Kjøp aksjer!

7327037[/snapback]

Eller hold deg unna - det kan jo gå begge veier. For Opera sin del så tror jeg nok ikke det er så dumt å sylte ned noen tusenlapper i aksjer :)

Marvil: du er ikke så normal at det gjør noe selv, så ikke kast stein i glasshus :)

Lenke til kommentar

7326537[/snapback]

Var på konferanse med noen på TG i år, veldig morsomme folk, spesielt han Australske med det lange håret, husker ikke hva han heter :hmm:

edit: neitakk: Har en kompis som gjorde det, da fikk han seg bil og utdanning :)

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Irriterer meg noe grønt at jeg ikke gjorde det samme. Folk flest kjøper når aksjer går opp, og selger når aksjer går ned. Å gjøre det stikk motsatte er meget lurt, for da tjener man på andre menneskers manglende mot til å gå gjennom harde aksjetider.

7327401[/snapback]

Men man trenger både penger og litt guts til å satse pengene, han jeg kjenner bruke hele sparekontoen sin når han var 18 år, var vel nærmere 60 000 kr tror jeg det ble for mangedoblet

Lenke til kommentar
Irriterer meg noe grønt at jeg ikke gjorde det samme. Folk flest kjøper når aksjer går opp, og selger når aksjer går ned. Å gjøre det stikk motsatte er meget lurt, for da tjener man på andre menneskers manglende mot til å gå gjennom harde aksjetider.

7327401[/snapback]

Jeg har gjort en del smarte investeringer, men problemet mitt er IT-aksjer. Jeg hadde aldri klart å investere i hverken Fast eller Opera - da jeg mener det finnes andre, langt bedre produkter (hhv. Google og Firefox ;)). Så når rådgiveren min i DnB NOR maser om at jeg burde kjøpe Fast-aksjer rister jeg bare på hodet og mumler Google for meg selv.

Lenke til kommentar
langt bedre produkter

7327563[/snapback]

Sikrere selskap mener du vel? Google er populært, og det gjør Google sikkert. Men det finnes bedre alternativer til mange av Googles tjenester. Man trenger ikke nødvendigvis investere i et selskap som lager et produkt på grunn av lojalitet. Man invisterer for å hente ut penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...