Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dolly sine med tortillas er bedre enn peppes rio grande.

Dolly har en svinaktig god en med MYE hvitlø - Pål sine høner (kylling...)

^^ = Pizza Carambole..? Med nachos det, er det den du mener..? Den er vertfall steingod.. Landsomspennende, vi har 2stk i Sogndal vertfall..

Lenke til kommentar
Istedet for å være en frekk og arrogant sjef, kan du fortelle meg om det faktisk finnes en metode for å gjøre dette? :innocent:

I hvilket språk? Finnes ingen native metode i win hvis det er det du mener...

Er skummelt redd for at skjermen min tar kvelden starx - opp til høyre blafrer bildet skikkelig ille tre cm inn. Så skårar det sakte ut mot kanten nedover, og slutter 3-4 cm fra bunnen. 19" crt

Lenke til kommentar
den pittsaen  med masse chipsgreier på er også god i lag med den salsa-sausen og rømme :w00t:

duh, det er den vi prater om... :roll:

edit: pittsean? Skal jeg komme og banke litt rettskriving inn i trynet ditt eller?

Endret av enden
Lenke til kommentar
Noen som vet om en måte å skrive ut en liste over mappeinnhold/struktur på maskinen min? (utenom printscreen). Finnes det et program eller noe?

Mulig jeg misforstår, men det finnes vel en kommando i DOS..? Som skriver hvilke filer som ligger i en mappe til en .txt-fil..

Lenke til kommentar
Noen som vet om en måte å skrive ut en liste over mappeinnhold/struktur på maskinen min? (utenom printscreen). Finnes det et program eller noe?

Mulig jeg misforstår, men det finnes vel en kommando i DOS..? Som skriver hvilke filer som ligger i en mappe til en .txt-fil..

DOS finnes ikke i nt, 2k eller xp vettu. Tror ikke de tok vare på den funksjonen heller. Har ikke sett den på noen liste iaf *lete etter listen, glemme å krysse av for frokostvaner* (spiser sunn frokost med melk hver dag - ikke bare søtpålegg)

Lenke til kommentar
Ordet "kul" og "fjortissord" i samme setning.

syntax_error

hele deg er en syntax error fortiden.. sur og grinete hver gang jeg snakker til deg.. hvorfor er du sånn fortiden? par måneder siden var du happy og gjerne snakket..

Alvorlig talt...

1. Har du noe du skulle ha sagt, så tar vi det på msn :yes:

2. Kan ikke huske at du har sagt noe til meg på leenge...

3. Burde jeg markert "syntax_error" med en stor, feit ":p"? Mulig det :)

Da burde du tatt den kommentaren på msn og. Har tydeligvis problemer med å skjønne ironien din, men det er jeg klar for å fixe på :)

Har sagt noe til deg på msn, hvor jeg har fått et svar tilbake og da har jeg sagt "lite liv idag?" og du har ikke svart. Ellers har jeg sett at du var i mye bedre humør når du snakket i SO3 før.. Men jeg skal ta å lese innleggene dine 2 ganger og prøve å se ironien :):thumbup:

Lenke til kommentar
Er skummelt redd for at skjermen min tar kvelden starx - opp til høyre blafrer bildet skikkelig ille tre cm inn. Så skårar det sakte ut mot kanten nedover, og slutter 3-4 cm fra bunnen. 19" crt

Skjermen min har strekkmerker på kanten.. :laugh: Tror det kom etter jeg justerte oppløsningen, men mulig det var før..

@enden; Skjønner hva du mener om at oppløsning under 1600 er mongo.. Etter jeg bytta på denne (riktignok bare til 1280*1024) så vil jeg alltid stille opp på andre maskiner jeg bruker..;) På skolen idag gikk jeg inn på skjerminnstillingene hver gang og ville bytte vekk fra det jeg "trodde" var 800*600.. :p

Lenke til kommentar

DOS finnes ikke i nt, 2k eller xp vettu. Tror ikke de tok vare på den funksjonen heller. Har ikke sett den på noen liste iaf *lete etter listen, glemme å krysse av for frokostvaner* (spiser sunn frokost med melk hver dag - ikke bare søtpålegg)

Ledetekst da.. :angry:

Lenke til kommentar
den pittsaen  med masse chipsgreier på er også god i lag med den salsa-sausen og rømme :w00t:

duh, det er den vi prater om... :roll:

edit: pittsean? Skal jeg komme og banke litt rettskriving inn i trynet ditt eller?

Det forskjell på tortilla og nachos..:lol:

;)

Lenke til kommentar

ypper'u?

Kom du, kom! :w00t:

og ja, "Pittsaen". Det er faktisk lov å skrive "Pittsa" på norsk, på samme måte som det er lov å skrive "Beiken", "Selle" og litt sånt...

mulig det med pittsa, men beiken ble ikke godkjent. Ei heller selle om jeg ikke husker feil. Tror igrunn ikke pittsa ble godkjent heller, men skal ikke være bastant der. Du får uansett ikke bruke det ordet i min kafee ;)

Lenke til kommentar

Peppes EIER Dolly!

EDIT: fikk skriptet til å funke nå. Enden: du er nødt til å endre endel drastiske feil. Arrays skal omkranses med (), ikke {}... Skal forresten også avsluttes med ;. Tok en stund før jeg fant det ut.

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar
Grei den sparkeh! :)

Anywaaaays, den lokale (ved skolen) babb-sjappa, "Sonny's Kebab" har den FETESTE Pizzamenyen. Her bys det på lekkerbiskener som: "Monica", "Bondevik", "Mette-Marit", "Lewinsky" og den herlige "Haakon" :)

Slutta å spise på kebabsjapper etter jeg så en dokumentar om noe toll-greier.. :yucky:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...