Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Slettet en side med spam jeg. Artig måte å avslutte en diskusjon på :)

Neitakk: fatter ikke at du gidder å bite på agnet til Marvil hver gang :) (du trenger ikke svare - det var bare en kommentar)

PS; kommentarer på moderering tar man på PM - sjekk retningslinjene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er da fullstendig klar over dette. Men jeg har, i motsetning til deg, hjulpet sparks med PHP tidligere, så jeg holder en knapp på at han velger PHP i dette tilfellet også.

Jeg driver også og ser på Django nå, så jeg vet ikke hvem vi skal si er begrenset her, jeg?

Edit: Nå er jo ikke Django et serverside-språk i seg selv, men jeg håper virkelig du tar poenget mitt...

Endret av Jesper Karsrud
Lenke til kommentar
Jeg er da fullstendig klar over dette. Men jeg har, i motsetning til deg, hjulpet sparks med PHP tidligere, så jeg holder en knapp på at han velger PHP i dette tilfellet også.lv, men jeg håper virkelig du tar poenget mitt...

7310538[/snapback]

Beklager, det kom ikke frem i innlegget ditt. Jeg tolket det som flaming.

Jeg har ikke vært borti annet enn PHP, ASP.NET/ASP (VbScript) og javascript, så er nok noe begrenset selv. Men du skal ikke fnyse av ASP hvis du ikke vet hva det dreier seg om. I skrivende stund drifter jeg en nettside som består av over 8000 ASP-filer mot en MSSQL-databaseserver. Systemet er raskt og funksjonabelt, og fungerer akkurat slik jeg ønsker. Da er det litt provoserende å bli rakket ned på for å snakke varmt om et srversidesystem.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

ASP er ganske anderledes bygget opp strukturmessig enn PHP, så det skal ikke være noe pes å holde oversikt med et greit IDE. Men jeg mener å huske at antall filer gjør at asp er litt mindre effektivt i filbehandling enn en streamlined PHP over få filer.

Har ikke wordpress egentlig ganske mange filer også?

edit: damn, vanskelig å skrive norsk i dag...

Endret av enden
Lenke til kommentar
Er en del filer i WP, ja, men vi snakker ikke typ åtte tusen.

7310691[/snapback]

Hehe, nei, men wp er ikke så veldig omfattende heller da

Robbie: hva har antall filer i programvaren å si for bruken? CMS brukes for å holde orden på innhold, ikke programmet bak :) Eller misforstod jeg deg nå?

Endret av enden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...