Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

'HTMLkode' er i mitt hode bare noe en som ikke har god innsikt i web spør om. 'Hva er koden til å midtstille..'. Det er METODER man spør om. Så man burde ikke ta 'htmlkoder' som fast HTMLfisk.

Hva er dumt med å få høre alternativene, enden?

Endret av George Bush
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
enden: Grunnen til at ASP- og PHP-eksempelet er relevant i denne diskusjonen har nok med at omdirigering av nettsider bør skje før all anna output, og da bør det brukast ei header-løysning, enten direkte i Apache, eller via eit serversidespråk (som ASP, PHP, Python osv.).

Det samme gjeld deklarering av teiknsett.

7309858[/snapback]

Et lite tips;

Hvorfor ikke komme med denne informasjonen med en gang, som et nyttig tips til den som spør, isteden for å komme med en mer avansert løsning, og håpe og tro at alle kan alt her i verden..?

Hva tror du hun velger..?

Hun har fått HTML-løsningen (som hun søkte), og så kommer det en mer avansert løsning, uten noe mer forklaring.

Jeg tipper førstnevnte.

Lenke til kommentar
Ja, du mener vel det forrige raidet du hadde var så ekstremt vellykka, at det må gjentas..?

7309874[/snapback]

En mor kan si til sin sønn som nettopp har gjort noe galt: "Du skulle hatt rundjuling". Men han får det ikke. På samme måter så sitter jeg faktisk ikke å rapporterer, det var heller en sarkastisk kommentar.

Lenke til kommentar
Et lite tips;

Hvorfor ikke komme med denne informasjonen med en gang, som et nyttig tips til den som spør, isteden for å komme med en mer avansert løsning, og håpe og tro at alle kan alt her i verden..?

Hva tror du hun velger..?

Hun har fått HTML-løsningen (som hun søkte), og så kommer det en mer avansert løsning, uten noe mer forklaring.

Jeg tipper førstnevnte.

7309893[/snapback]

Heilt enig,det skulle eg gjort. :)

Lenke til kommentar
Like gøy som å bli sint når jeg gir deg løsning i tråden din?

7309920[/snapback]

Jeg sa unskyld, gjorde jeg ikke? :blush:

Du kler signaturen din, enden. :)

7309923[/snapback]

Den kan du godt utdype på PM for meg

Det var en tabbe ja. Neste gang skal jeg underbygge et eventuelt serverside-svar. :)

7309941[/snapback]

Kult, da lærer vi kanskje noe nytt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...